İnsanlar bazen zorluklar Yaşar ama bunun üstesinden gelen mutlaka bir şeyler vardır.
Ama baza yoktu mesela evli bir çift düşünün onlar çok güzel anlaşır hatta 4 yaşında çocukları vardır. Adam karısını en yakın arkadaşı ile tanıştırır. Sonra ne oluyosa adam ve kadın tartışır ve bu olay boşanmaya kadar gider. Sonunda boşanırlar ve çocuk annesi ile yaşamaya başlar sonra kadın çocuğunu kreşe verir ve kendisi işe başlamaya karar verir. Kız kreşten sıkılır ve anaokuluna gitmek ister annede kızını anaokuluna yazdırır ve çocuk büyür. Çocuk 6. Sınıfa başlar ve annesine sorar anne babam ile neden ayrıldınız diye anne baba yüzünden der. 1 ve ya 2 ay sonra çocuk babasına sorar annem ile neden ayrıldın diye baba ise annenden dolayı ayrıldık der ama çocuğun kafası karışır kim doğru kim yalan söylüyor diye. Gün geçtikçe çocuğun kafası karışır ve sürekli o olayları düşünür bu olaylar ise onun ders notlarını düşürür. Çocuk artık 7. Sınıfa başlamıştı annesi babası Hakkı'nda biraz kötü şeyler söyler, babası annesi Hakkı'nda biraz kötü şeyler söyler kızına ve kızın kafası iyice karışır bundan dolayı sınavlarına çalışamaz sınavlardan kötü not alır. Annesi kızının e okuluna girer ve ders notlarını görünce ona kızar ve derli sen derslerine düzgün çalışmıyorsun diye ona bağırmaya, başlar. Kız dayanamayıp ağlar ve annesi ağladığında kızar kıza ceza verir. Kız ise annesine sebebini söyleyemez ve annesine karşı gelmeden cezasını düzenli yapar ama bu ceza kızın ders notlarında yükselme göstermez kız sürekli aynı notları alıp durur. Annesi notları görünce kıza yine kızar ve babası ile görüştürmemek gibi cezalar verir. Em sonunda kız dayanamayıp kendini öldürür...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat'ın gerçek hikayesi...
Short StoryBu kitabımda hayatın gerçeklerini anlattım.....