13.Bölüm

632 41 15
                                    


Multi-yakışıklı Meriç! Sjsjs

---

''Lunaparktan nefret ediyorum. '' Dedi Serkan. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. On dakika önce gelmem diye iddaya girdi şimdiyse yanımızda.

''Neden ki bençe tam senin yaşıt-. '' lafımı bitirmeden kahkahaya boğuldum.Serkan dişlerini sıkıyordu Meriç se Arkadaşıyla telefonda konuşuyordu.

''Sen kaşınıyorsun herhalde. '' dediğinde sinirlenmişti.

''Tamam sonra konuşuruz. '' Meriç telefonu kapattı ve bize dömdü. '' Ee gençler, neye bimiyoruz. '' diye ekledi.

''Hmm. Hızlıtirene binelim. ''

''Bana uyar. '' dedi Meriç. Bakışlarımızı Serkana çevirdik. O ise elleri cebinde etrafa bakınıyordu gözünü bize çevirdiğinde 'Ne' dercesine bakıyordu.

''Hızlıtirene binecek misin. '' diye sordum.

''Yok ya sen bin ben iyiyim. '' dedi burnunu kırıştırarak.

''İyi sen bilirsin, hadi gel Açelya 'biz" binelim. '' bizi bilerek bastıra bastıra söyledi nedenini anlamadım.

''Ne. Biz derken. '' dedi Serkan şaşkınlıkla. Neye şaşaırdı ki?

''Niye bukadar şaşırdın. '' dedi Meriç bilmişçesine. Noluyor ya ben birsey anlamadım.?

''Niye şaşırim. Şaşırmadım. ''

''Ee arkadaşlar yalnız artık binsek yani o koca sıradada konuşursunuz.'' dedim ellerimi salayarak.

''Tamam ozman bende biniyorum. '' dedi Serkan gözleri Meriçteydi.
Ellerimi çırptım ve ikisinin de ellerini tutup cekiştirdim.

***

''Off bu neydi amk. '' dedi Serkan başı dömüş bir şekilde. Güldüm

Meriç, '' Valla ne yalan söylim sana katılıyotum kuzen. '' gülmeye başladı. Bense yine binmek istiyorum ama bunlar binecek miş gibi görünmüyorlar.

''Bende bukadar. '' dedi Serkan Iflas bayrağını cekti.

Meriç, ''Açelya kusura bakma ama benden de bukadar. '' satıcılar.

''Yaa... Ama mızıkcılık yapmayın daha yeni geldik." Dedim ellerimi birbirine bağlayarak.

Meriç, ''Farkındaysan yaklaşık 3 saatir burdayız ve nerdeyse hepsine bindik veya oynadık. ''

''Off aman bee tamam gidelim ozaman. '' sinirli birşekilde önden yürümeye başladım...

Meriçten...

''Kuzen hazır Açelya öden yürümüşken, sana sormam gereken birşey var. '' dedim ellerim ceblerimde yürürken. Bana 'sor' dercesine baktı.

''Kuzen Sen... Açelyadan hoşlanıyorsun değilmi. '' sorarcasına bakarken ama piç hiç tepki vermiyor.

''Neden soruyorsun. '' dedi

''Olum söyle işte. Seviyorsun işte belli ediyorsun. '' durdu ve bana baktı.

''Neden soruyorsun. '' dedi

''Yoksa... Yoksa senmi Seviyorsun. '' diye tısladı.

''Yani inkar etmiyorsun. '' dedim gülmemek için kendimi zor tutuyorum. ''Ve ayrıca hatırlatırım ki benim Sevgilim var.''diye ekledim

''Evet Seviyorum ulan. Onu bir erkekle konuşurken görünçe kafayı yiyorum. Helde Rüzgarla görünce allahtan o piç yurtdışına gitti yoksa hep Açelyanın dibinden ayrılmıyordu. Amk kıza aşık oldum ama kabul etmek istemiyorum Defneden sonra başkasına aşık olmak istemiyordum ama olmuyor abi olmuyor kendimi ona kaptırıyorum...'' dedi bağrarak Allahtan kimse bize bakmıyor herkes kendi havasında.

Hemen Serkana sarıldım.

Defne kimdi ki? Hatırlamaya çalıştım. Kaşlarım havlandı Siktir.! Şu intihar eden kızmıydı amk.

''Kardeşim. '' dedim ve sımsıkı sarıldım.

''Serkan. '' dedi biri arkamızı döndüğümüzde. Ikımzde aynı anda "siktir" dedik.

Arkadaşlar ilk olara özür dilerim! Geç yayınladığım için.

İkinçisi de vote vermeyene hakımı helal etmıyorum sjsjs. Yorumlatınızı bekliyorum acaba nolacak neler yaşabacak?

Yorumlarınızı bekliyorum?

Ve neler bekliyorsunuz öbür bölümde.?

Sizi seviyorum! *-*





Kuzenim! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin