Ben Senin Hayalin Sen Onun Yanı

18 3 2
                                    

Sinemada galiba ilk defa bu kadar sıkılmıştım oysa filmide ben seçmişken ama nerden bile bilirim ki böyle bir aptalın yanımda böyle davranacağını.
Çıktık Maggi ve Alex yüzümüze doğru sırıtıyorlardı noldu bunlara diye düşünürken Maggi son söylenecek sözü söylemişti "Biz sevgilimle işimiz varda Leo sen İlğünü eve atarmısın İlğün canım araban bende sabah haberleşiriz"
Dedikten sonra yüzümün yer çekimine yenik düşmesi kısacası sinirlenmem saniyeler aldı.
Leo bu durumu fırsat bilip beni eve bırakmaya kalkıştı fakat asla binmem yani binmem Leo'ya "Sağol Leo fakat benim özel işlerin var halledecek sen git "dediğimde Leo ısrarcı bir tavır ile "Aaa ama olmaz ki tamam ben seni bekliyorum o zaman hallet beraber dönelim "ısrarcı tavırıncan vazgeçirmek için neler çektiğimi anlatamam sonunda başardım başımdan yollamıştım.

Biraz avm gezdikten sonra taxi çağıracaktım aşağı inmek için asansör kullanıyordum fakat gördüğüm manzara benim yıkımım olmuştu galiba, o işte sahneye itilerek çıkarılan çoçuk ondan hoşlanıyordum bunu kendime de izah etmiştim fakat sevgilisi olmalıydı el elle gördüğüm o dakikalarda tekrar imkansız olduğunu anlamıştım. Asansöre bindiler ve hiç konuşmıyorlardı sadece telefonlara bakıyorlardı.
O dakikalarda mesaj geldi Akademi'den ders saatlerini göndermişti asansörde 2 bildirim sesi beni o sıralarda farketmişti yavaştan göz ucuyla mesajımı okudugunu farkediyordum fakat çaktırmadım.
Yüzüme baktığında hiç bakmak istemedim daha doğrusu utandım yüzümdeydi tüm sorun sivilceler kendimi makyajsız çok kötü hissediyorum.Makyaj yapmamıştım sivilcelerim belirgindi bu yüzden utandım yanında ki manken gibi kız varken ben neyse ya imkansızdı işte imkansız...
Asansörden inip taxi'ye hızlıca ilerledim...

Eve ulaşmıştım,üzerimi değiştirip depresyona girmek istiyorum.

Pandalı pijama, tavşanlı terlik,cips,nutella,dram film hepsi tamam.
Film başlaması ve 25 dk sonra olanlar beni ağlatmaya başlamıştı bile çoçuk kıza aşıktı fakat kız zarar görmemesi için kızı kendinden korumak zorunda kalıyor.
Ne kadar adaletsiz dünya ben seninle hayal kurarken sen o kızla el elle'sin seni o kızla gördükçe canım acıyo, kırılıyorum aslında sende haklısın yanında mükemmel bir kız varken bana neden bakasın ki anlamsız...
Youtube hesabına koyduğumuz video'dan sonra sosyal medyada olan takipçiler,hayranlar beni şaşırttı açıkcası beklemediğim bir durumdu.İçimde ki acıdan ibaret aile özlemi çok başkaydı tam 1 ay oldu görüşmeyeli aramak istiyorum fakat gözlerimden çeneme doğru inen gözyaşları onlara yansıtmak istemiyorum sonuçta onları üzmeye hakkım yok. Saat gece yarısına ulaştı yarın akademi'ye yetişmem lazım ses bölümleri ayrılacagı hakkında bugün mesaj gelmişti daha fazla beklemeden uykuyu yarı etmem gerekiyor...

İyi geceler beni daha tanımamasına rağmen hayalerimde taht kuran erkeğim iyi geceler...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Sınır NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin