MEDYA ADA
Rüzgardan:
hey bi saniye o bana öküz dedi!! Kolunu tuttum ve sürüklemeye başladım bana öküz demeyi görür şimdi o!! Hey napiyosun falan diye konustu ama tabiki dinlemedim arabama bindirdim ve arabayi kitledim her ihtimale karsi bu kızın işi belli olmaz! amacim birazcik gözünü korkutmak. Herneyse arabayi yaris alanina sürdüm ve hizimi arttirdim siraya gectim ve kadinin saymasini bekledim 3...2...1... simdi bu bebegi konusturma vakti (bebegimden kastim arabam🔫) suan hiz sinirini zorluyoruz araba 390 basiyo biz 400 de falan gidiyoruz. Ona bağırdım "BIDAHA BANA ÖKÜZ DICEK MISIN" diye oda " APTAL DURDUR ŞU ARABAYI" diye bağırdı aptal dedi bu kiz akillanmicak dedim ve virajlarda yavaslamam gerekti fakat ben hizimi arttirdim ya ölücektik yada yarış bizim olucakti vee "evvvvett yarış bizim bebeğim " diye bağırdım arabadan indik oda "SEN DELİRMIŞSİN"diye üstüme gelmeye basladi ona döndüm aramizda bi adim ya var ya yok o arayida kapattım burun burunayiz! " bişey mi dedin güzelim " dedim önce biraz afallasada sonra kendine geldi ve beni ittirmeye calisti tabiki yerimden oynamadim." birak beni" dedi bende " bidaha bana öküz veya aptal gibi şeyler soylersen seni öperim güzelim ona göre haraket et " dedim biliyorum saçma ama bu benim işime gelir ehhehe :D "sen ne saniyosun kendini ap" dedi ve sustu bende "eee" dedim sırıtarak oda "hicbisey yapamazsin işte aptalsin öküzsün cekil surdan" dedi bende dudagina yapistim öpmeye basladim karsilik vermiyodu ama ittirmiyoduda herhalde şokta :D geri çekildim ve güldüm "biraz daha ileri gidersen bende ileri giderim güzelim ona göre" dedim ve yanagina öpücük kondurdum ağzı yine "o" şeklini aldi bu haline güldüm ne kadar tatlı durduğunun farkinda mı bu! " seni evine bırakayım istersen güzelim" dedim "seni pislik"dedi ve yeni kendine geldi :D bense hala gülüyorum "tamam güzelim sakin" dedim oda " hey bu benim ilk öpücüğümdü!!" Diye bağırdı bende ilk sasirsamda bozuntuya vermedim ve birazcik kafamı yaklastirip eğildim ve fısıldadım " daha iyi ya güzelim " dedim "insallah sarhossundur hatirlamazsin" dedi bende " "ozaman biraz daha öpüyüm" dedim ve dudaklarina yapistim karsilik verdi bende zaferle gülümsedim nefessiz kalinca geri çekildik "bunlari hatirlamicam" dedi "ben sarhoş değilim güzelim sadece bir bardak ictim sen ne zamandan beri ordasin ve iciyosun bilmiyorum " dedim oda biraz düşündü "ben sarhoşum" dedi "he he tabi" dedim ehehe :d "Heey" diye bağırdı nasıl olsa hatirlamicak diye düşününce yaklastim ce dudağını öpmeye basladim karşılık vermeye devam ediyo tabi ben gizlice fotoğraf cektim ehehehhe sen mi bana öküz dersin he :D yarın için sabirsizlaniyorum. telefonumu cebime koyduktan sonra geri cekildik "hadi güzelim seni eve birakiyim"dedim oda" olur " dedi arabaya bindik " evin nerde " diye sordum "düşündü düşündü dudağını sarkitti ve "bilmiyorum" dedi onu o kadar öpesim var ki suan herneyse kafamı baska tarafa cevirdim ve icimden 10 a kadar saydim ve sonra "bende kalalım mı " dedim tabiki ona bisey yapmicam sadece birazcik eğlence intikam! bana bakti sonra " sana güvenebilir miyim" dedi "evet güvenebilirsin" dedim suan ayık olsa beni kovalardi vallaha :D "tamam o zaman gidelim" dedi ehehehe eğlence başlıyo!!