- Hei Adonis, ce faci in momentul asta? Da-mi drumul, se uita lumea.
- Acum nu mai este amuzant? Si ce daca se uita lumea? Pe tine asta te preocupa acum?spuse Adonis afisand un zamber larg. Joon si Phil intrau in acel moment pe usa.
- Salutare, ce s-a intamplat? Si ce are Adonis de este rosu la fata?
- Pai, eu i-am adus supa si acum...
- Hai Joon sa gustam si noi.
Joon si Phill s-au asezat incet la masa fiecare cu cate o lingura in mana. In timp ce acestia mancau s-a auzit un strigat din partea lui Adonis:
- Nuuuuuuuuuuuuuuuu !!
In acea clipa nu numai ca ochii le erau rosii, dar siroaie de lacrimi curgeau din ochii acestora. Fiecare isi lua cana de apa de langa ei încercând să-si oprească usturimea.
- Serios a fost prea multa sare!!se planse Phill
- Si...otet. Nu uita de otet! reusi sa zica Joon inainte de a intra un domn inalt pe usa restaurantului.- Buna ziua! Este cineva aici cu numele de Park Eveline??
-Da! Eu sunt ! S-a intamplat ceva?spuse aceasta in timp ce se ridica buimacita de la masa baietilor.
- Am un colet pentru dumneavoastra.
- Serios? Pentru mine? De la cine?
- Imi pare rau dar nu stiu exact. Doar mi s-a spus sa vi-l aduc.
- Multumesc frumos.
- Cu placere. Bună ziua!Eveline a luat cutia cu grija si s-a asezat la o masă unde a inceput s-o desfacă. Inautrul acelei cuti era un ghiveci frumos cu 3 trandafiri rosii. Poate cel mai frumos rosu vazut de ea pana in acel moment. Se apleca spre acel ghiveci, uitandu-se fix la acei trandafiri, apoi se apleca usor pentru a le simtii mirosul. Mirosul era unul deosebit. Totul era special iar langa ghiveci era un bilet pe care scria:
,, Draga Eveline,
Vreau sa stii ca esti o fata speciala si deosebita la fel ca acesti trandafiri minunati. Vreau sa stii ca de cand te-am intalnit pentru prima data inima mea s-a gandit numai la tine.Cu toata dragostea Mr. G ''
Eveline parea surprinsa. Era pentru prima data cand cineva ii se confesa astfel. Alice aparu ca prin magie langa ea lundu-i biletul din mana.
- Vai cat de romantic! spuse Alice cuprinsa de fericire. Chiar ma bucur pentru tine. Cine crezi ca este??
- Nu stiu! raspunse de-a dreprul zapacita de tot ce se intamplase in ultimile 5 minute.
- Cred ca tipul te cunoaste destul de bine daca ti-a trimis pana si florile tale preferate.
- Nu sunt asa sigura. Florile mele preferate sunt lalelele. Probabil tipul asta m-a vazut doar o data si crede ca sunt ca toate celelte fete placandu-mi trandafirii si ciocolata cu capsune. Nu suport astfel de persoane. Apreciez gestul facut dar daca il voi intalni pe tip cu siguranta are de dat niste explicatii bune.
- Hai ca ma faci sa rad Eve. Trebuia sa vezi cu ce fata ai zis ,,are de dat niste explicatii bune,,
- Serios Alice...tie iti vine sa razi?
- Eve are un admirator secret baietilor!! Spuse Phil in timp ce se aseza langa aceasta pentru a o tachina.In timp ce toti colegii erau langa ea felicitand-o, altii facand glume pe seama ei doar unul singur statea intr-un colt al incaperii privind-o fara sa-i spuna nimic, fara sa-i arate vreun zambet, fara sa o bage in seama. Inima acestui baiat era zapacita, iar nervii ii ajungeau pana la cer. Nu stia de ce, dar numai gandul ca Eve poate avea un admirator secret il facea si mai nervos.
- Stapane Adonis ! spuse majordomul in timp ce Adonis isi muta repede privirea.
- Da, domnule Sam! Este ceva in neregulă?
- Nu, din fericire nimic grav! Vreau sa va aduc la cunostinta ca părintii dumneavoastra pleacă intr-o călătorie de afaceri in 2 ore. Ar fi cazul sa va pregatiti daca vreti sa va luati ramas bun de la dansii.
- Multumesc mult! Esti liber, eu ma voi duce pana acasa sa maz schimb iar apoi voi merge direct la ei. Nu are rost sa vii cu mine! Deci pentru azi asta este tot. Poti pleca!
-Am inteles! Drum bun!
***
-Adonis draga, ai ajuns? Ne gandeam ca ai uitat si ca nu vei mai venii! Cu totii te asteptam.
Adonis privii in camera, erau cu totii adunati pentru acesta mica despărtire, chiar si fratele lui mai mare, Rain era acolo.
- Dupa cum stiti vom pleca intr- o călătorie pentru a încheia o relatie de afaceri. Voi trei fiti atenti sa nu iscati vreun scandal de presa ca ultima dată. Orice comportament neadecvat ne poate afecta relatiile cu celelalte companii. Iar tu, Adonis, asigura-te ca merge bine cu restaurantul tau. Cand ne vom intoarce iti vom face o vizită sa vedem cum ai progresat. Nu ne dezamagii!
- Am inteles domnule!
- Mama!spuse Daiana apropiindu-se. Cand va veti intoarce? Pentru cat timp stati acolo?
- Ne gandim sa stam cam 1 luna. Daca totul merge bine ar trebui sa ne întoarcem pe 3 Ianuarie.
-Asta este o veste minunata.
- Masina tocmai a sosit!spuse majordomul luand bagajele.
- In regelula, vom venii imediat! Ne bucurăm că ati venit.
- Călătorie placuta!
- Sa aveti un timp placut!
- Hei Adonis! Stii ce inseamna asta?spuse Daiana foarte fericita
- Ca am scapat de stres?
-Nu! Asta inseamna ca sărbătorim Creciunul si Revelionul cum vrem noi, cu cine vrem noi si unde vrem noi! Iti poti imagina? Fara ei ca sa ne monitorizeze fiecare pas, putem sa ne bucurăm in sfarsit de viata.
- Crezi ca daca au plecat nu vom fi urmăriti de presa ?spuse Rain cu indiferenta.
-Nu imi pasa, pentru moment vreau doar sa ma bucur de libertate! Hai Adonis ! spuse Daiana luandu-l de brat si conducandu-l in bucatarie.
***
- Multumesc pentru prăjitură, Daiana! Imi pare bine ca te-ai apucat de gatit. Dar, tot nu imi pot da seama cum de te-ai apucat tu de gatit. De cand te stiu ai spus ca gatitul este pentru casnice si ca nu vei gati toata viata ta.
- De fapt, mi-am schimbat parerea imediat ce am cunoscut-o pe Eveline!
- Pe Eveline? Nu inteleg!!
- Pana acum credeam ca toate fetele care gătesc sunt urâte si nu au grija de mâinile lor. Dar cand am intalnit-o pe Eveline la petrecerea de ziua ta arătând ca o printesa desii mi-a spus ca e pasionată de gatit, mi-am schimbat parerea. M-am străduit mult ca sa fac prăjitura pe care o mănânci acum, poate o invit pe Eve la noi ca sa ma invete si pe mine sa le fac mai bune!
- Daiana, sa nu indraznesti sa o chemi aici!spuse Adonis cu seriozitate. Ea nu stie sa gătească. Chiar nu stie. Am mâncat eu din mancare facuta de ea si nu voi mai manca in veci nimic facut de ea.
- Nu se poate asa ceva! Eve gateste minunat, am mâncat si eu ceva gatit de ea. Nu stiu ce ti-a gatit tie dar mie imi place foarte mult.
- Deci sa inteleg ca acea mâncare care mi-a dat-o mie ...a fost un fel de răzbunare ?
E incredibilă, nu pot sa cred! Tocmai mie!!
- Dar tie iti place cumva de Eveline?
- Mie?? Ce ai? Crezi ca mie mi-ar place de ea? De ce crezi asta? In orice caz, ea are si un admirator secret care ii aduce cadouri si...
- Stai, esti cumva gelos? Tie iti place chiar foarte mult de ea dupa cum vad.
CITEȘTI
La fel ca primul fulg...
RomanceOare sa fie adevarat ? Sa fie el ?Dar nu, nu poate !!! Viata sa ne fii adus si nou impreuna ? Cel care nu crede in iubire, care crede că dragostea o intalnesti doar in filme sa ajunca pana la urma sa isi schimbe parerea ???