BEYZA
Yeni bir dost olmamıza rağmen kısa zamanda herşeyimizi paylaşır olduk evet. Evet biz çok iyi dost olacaktık buna inanıyordum ...Yaz tatili devam ediyordu bense bu güzel havaya rağmen bacakları dikmiş evde televizyon izliyordum yan taraftan şiddetli müzik sesleri geliyordu açıkcası canım istemiyor değildi ve o an koşarak sırıkların kapısını çalmıştım ayy canım kankam gelsene demesi beni daha da mutlu etmişti.Gülşahlar aslında çok gizemli bi aile idi .Açıkcası bana öyle geliyordu yani gizemli oldukları kadar da komiklerdi buna tüm sülalesinide katabilirim.Şuan Gülşah'ın o tatlı mı tatlı abisinin odasındaydım bass sistemi olduğu için bu yüzden abisini seviyorduk...:P
Yaz tatilimizin azalmasına rağmen biz hala deli gibi eğleniyorduk her gün neredeyse sabaha kadar beraberdik biz bi arkadaş değildik artık KARDEŞTİK.
Gülşah'ın bi kuzeni vardı ya Sarıçiyan biraz gıcık mıcık ama tatlı bi kızdı severdim onu o zaten bana bayılırdı .Evet genelde bana egolu derler fakat ben buna katılmam sadece tek hatam kendimi sevmem ve beğenmem mesela Gülşah'ta bu huy pek yoktur güzel olmadığına inanır oysaki 1.70'lik boyla posla taş gibi hatundur.Benim en ama en merak ettiğim zaman okul zamanı olacaktı çünkü Gülşah'ında benimde en yakın ve en iyi arkadaşlarımız vardı.Onlara aramızdaki dostluğu nasıl anlatacaktık bilemiyordum ...
Yaz tatilimiz hergün beraber geçiyordu.İkimizinde annesi babası çalıştığı için evde tektik beraber kahvaltı yapardık.Bazenleri bizde film,dizi izlerdik.Gülşah dram filmlerde hemen ağlar.Salya sümük hıçkırarak ağlar ben de aglarim ama Gülşah kadar değil.Sonrada dışarı çıkar akşam yemeğine kadar dışarda bisiklet,paten sürer, voleybol oynardik. Takardık kulakliklarimizi alırdik bisikletlerimizi sokaklarda müzik dinleyerek bisiklet sürerdik.Sonra siteye gelip voleybol oynardik.Bir de bakkal İsmail amcamız vardir.Çekirdeğimizi cipsimizi çikolatamızı ve kolamızı alıp sitede arka bahçede masada yerdik.Bir keresinde Gülşahla İsmail amcadan hep aldığımız için deftere yazdıralim ay sonunda öderiz dedik.Gittik bakkala İsmail amcaya hiç sormadan bir sürü şey aldık. İsmail amcaya deftere yazmak istediğimizi söyledik ellerimizde dolu bir şekilde.İsmail amca sizin yaşınız küçük size defter tutamam dedi.Ellerimizde abur cuburlarla kalakaldık.Mal mal birbirimize bakıp gülüştük.Sonra o aldığımız onca şeyi yerine koyduk ve yanimizdada parada olmadığı için elimiz boş bi şekilde çıktık. Tabii çıkar çıkmaz birbirimize bakıp haykirdik.Aman iyiki tutturmamış ay sonunda cami önünde para dilenmek zorunda kalabilirdik ve rahat 10 kilo alırdık. Bakkal amca geleceğimizi gördü galiba.Yaz tatilimiz hergün beraber sokakta evde kudurarak geçiyordu.8.sınıfa başlıycaktı Teog, lise heyecanı şimdiden başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ BEYİNCİK
ChickLitYan komşu olmalarına rağmen 1 sene boyunca birbirlerini görmeyen ve tanımayan iki genç kızın hayat hikayesi... Bu kızların birleşmesi sonucunda gerçekleşen mucizelere sende tanık olacaksın. Nefesinin kesileceği ve her satırında oluşan olaylara karşı...