Przeczytaj notkę pod rozdziałem.
Kat :
Do moich uszu doszedł dźwięk piosenki BaM " Stay Young ". To oznaczało tylko jedno. Pobudka. Dzisiaj był inny dzień, inny niż wszystkie. Wszystko zapowiadało się idealnie. Wyszłam z łóżka i udałam się z szerokim uśmiechem na twarzy odbyć poranną toaletę. Po zakończeniu czynności ubralam się w szarą bluzę z napisem z czarnym nadrukiem " vans " i do tego czarne leginsy. Zeszlam na dół i zjadłam śniadanie i wypilam herbatkę. Poszłam szybko na górę i delikatnie się pomalowalam. Wzięłam torbę z książkami i na dole założyłam białą converse przed kostkę. Wyszłam przed dom gdzie czekał na mnie już Alex.
Gruba czcionka Alex
Chuda czcionka Kat- Hej księżniczko !
- Alex !
- A gdzie buziak na dzień dobry ?!
- No tak, przepraszam
- No odrazu lepiej ! A teraz opowiadaj co tam u Ciebie.Droga do przystanku zleciała nam bardzo szybko. Cały czas rozmawialiśmy. Na przystanku spotkaliśmy się z Emm i przywitalysmy się. Razem ruszyliśmy autobusem. Zajęliśmy tylne miejsca abyśmy mogli wszyscy razem siedzieć. Później każde poszło w swoją stronę a Ja tylko pozegnalam się z Alex'em. Lekcje były bardzo nudne i miałam sporo czasu na różne przemyślenia. Myślałam o mnie i o Alex'ie.. o nas. O naszym związku i o tym co będzie jak on będzie chciał poznać moich rodziców. Ale postanowiłam, że teraz nie będę się tym przejmować. Skupię się na samych pozytywnych rzeczach, a dokładniej " koncert Bars and Melody" wyobrażałam sobie jak to będzie. Miałam obraz przed oczami który ukazywał ich na scenie i te słynne słowa piosenki które śpiewają patrząc na nas " kocham Cię my polish Queen "
Nie wierzę, że już nie długo ich zobaczę. Może by tak mieć bilet M&G ? O BOŻE !!!! właśnie uświadomiłam sobie jedną i najważniejszą rzecz, przecież ja....
Jak myślicie co uświadomiła sobie Kat ?Rozdziały będą krótkie ale często będą się pojawiały :)
Jak wam się podoba ?
Proooooosze zostawcie gwiazdkę ! 😍
I ważne pytanie mam ! Jak chcecie żeby dalej potoczyły się rozdziały ? :)