Είμαι η Κατερινα , είμαι 16 χρονών και είμαι πολύ όμορφη τουλάχιστον όπως μου λένε όλα τα αγόρια του σχολείου μου . Έχω κάστανα μακρυά μαλλιά και υπέροχα αμυγδαλοτα μπλε μάτια.
Μου αρέσει πολύ ο χώρος και λόγο αυτού έχω ένα πολύ καλό γυμνασμενο και γραμομενο σώμα με σφιχτό ποπο και στήθος.
Έχω δύο κολλητές , την Ερμιόνη και την Κωνσταντίνα...Με την Ερμιόνη ήμαστε κολλητές από πολλυ μικρές, σχεδόν 13 χρόνια και ναι , δεν έχουμε τσακωθεί πότε των ποτών ...με την Κωνσταντίνα αρχίσαμε να κάνουμε παρέα εδώ και 3-4 χρόνια....και αφού περνούσαμε τέλεια γίναμε το αχτύπητο τρειδυμο...
Από μικρό παιδί είχα όνειρο να γίνω χωρευτρια και να χορεύω σε μεγάλες παραστάσεις και ίσως να μπω σε κάποια σχολή με υποτροφία όπως και τα κορίτσια...
Όλοι μου λένε πως είμαι πολύ ονειροπόλα για αυτή την ηλικία αν και πότε δεν έκανα αυτό που λέει η καρδιά μου. Πάντα έκανα ακριβώς το αντίθετο και στο τέλος πάντα έτρωγα τα μούτρα μου....
______________________________________
Ε- Κατερινααα??? Ξυπνα..ελαα θα αργήσουμε γαμωτο !!!
Κ- Πωω ρε παιδάκι μου έλεος... δηλαδή τι ? Άμα δεν τον δεις θα σου πέσει ο κολως ?
Ε- ελαα μωρέ μην φωνάζεις αφού ξέρεις πως είναι αυτά ....
Κ- όχι δεν ξέρω..και θα σε παρακαλούσα να φύγεις και να με αφησεις στην ησυχία μου μπας και μπορέσω να κοιμηθώ
Ε- έλα βρε κατερινα μου ....Σε εκλιπαρώ. ..δηλαδή θα με αφησεις μόνη μου ? Θα με πιάσει άγχος και δεν θα ξέρω τι να του πω ....και είμαι σίγουρη πως δεν θα θες να έρχομαι και να σου κλαιγωμαι...Ούτε σι άλλος σε περιμένει ο Νίκος σου ...
Κ- ο ποιος? ??
Ε- ο Νίκος ΣΟΥ
Κ- δεν είναι μου ...είναι της
Ε- Καλά κοπελιά. ..εγώ φεύγω δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το θέμα ..κάτσε εσύ να κοιμηθείς με την ησυχία σου και άσε τον Νίκο να περιμένει στην στάση με τον Πέτρο αγκαλιά με ένα μπουκέτο λουλούδια...
Κ- Πφφ...Καλά χαζη θα έρθω. ..βγες εξω να αλαξω......
Η Ερμιόνη έφυγε και εγώ άλλαξα, έβαλα ένα ψηλομεσο τζιν και ένα άσπρο φούτερ με στάμπα ένα φιλί και τα σταρακια μου ... έπειτα βαφτηκα με ένα σκούρο κόκκινο κραγιόν και μια ελαφριά μάσκαρα και βγήκα έξω ..πείρα την τσάντα μου και βγήκα έξω.
Ε- κατερινα είσαι πανέμορφη!!! Πάμε όμως γτ ο Πέτρος μου είπε πως σε 10' θα είναι στην στάση
Κ- αντε ...και ο θεός βοηθός
Στο αμάξι σκεφτόμουν τον Νίκο....αχχ είναι πολύ όμορφος!!! Αν και δεν ξρ αν τον θέλω πραγματικά... είναι σίγουρα ενθουσιασμος όπως όλοι οι υπόλοιποι μικρό ενθουσιασμοι που είχα στο παρελθόν....
Το αμάξι σταματάει στην στάση και εκεί περιμέναμε τα αγόρια μέχρι που είδα τον .....!!!!
Να και το πρώτο κεφ.... Ελπίζω να σας άρεσε...
Αφήστε αστεράκι 🌟 η σχόλια 💜💜
YOU ARE READING
Η Αναποφασιστη
Teen FictionΗ κατερινα είναι μια 16χρονη κοπέλα πολύ ντροπαλή ,μαζεμενενη και κυρίως Αναποφασιστη...παίρνει πολύ διστακτικά αποφάσεις και φοβάται μην πληγωθει από τον έξω κόσμο...Η ζωή όμως θα της τα φέρει αλλιώς και δεν θα έχει πολλές επιλογές ελευθερίας και...