"wehy cepat lah sikit kita dah lambat ni..." "Kita sampai sekolah pukul 7:25am,masuk kelas pukul 7:30am, kita ada 5 minit je...""Yelah...Ainnur tunggu aku...cepat lah..Tengok list nama pun dh hancur kau ah ni lambat!! Ainnur dengan nada marah menjeling Yasmee
Yes..kenapa kau tetiba je yes...sebab kau satu kelas dengan aku...yahooo..aku pun menjawab...ok.
Jom pergi barisan kita beratur..ok..Ainnur tunggu lah aku jangan tinggal aku...Jalan nak pergi ke barisan sangat sesak kerana ramai ibu bapa yang hadir pada hari itu..
Tiba-tiba aku terlanggar seorang budak lelaki...budak lelaki tu berkata "jalan tu pandang depan"...Lepas tu bukan nak minta maaf sebab langgar aku terus bla macam tu..
~Yasmeen
"habis buku aku berterabur...atlist tolong lah angkat tu pun berat tangan.."dengan nada yang marah Yasmeen berkata dalam hati...
Loceng sekolah berbunyi pada pukul 7:30am menandakan tiba masa untuk masuk ke kelas..
~Ainnur
"Yasmeen asal tadi masa nak masuk barisan kau hilang? Kau pergi mana lama aku tunggu.."~Yasmeen
"Bukan aku hilang tapi.. tadi ada budak lelaki tu langgar aku.."~Ainnur
"What!? Siapa langgar kau..? Dia kelas apa? Nama dia siapa?" Soalan Ainnur bertubi-tubi sampai Yasmeen susah nak jawab..Yasmeen baru mahu membuka mulut untuk menjawab semua soalan Ainnur..Tiba-tiba cikgu datang semua murid-murid di dalam kelas 1Gamma kelam- kabut mahu duduk di tempat masing-masing...Yasmeen hanya sempat menjawab "Aku tak tahu nama dia and kelas dia...Cikgu pun mula mengajar...