Mesaj 84

1.1K 91 164
                                    

Flashback ...

Akşam klüpten...

Kyungsoo ilgili gözlerle Kai'ye bakıyordu. Aslında bu soruyu neden sorduğunu bile bilmiyordu . Kai hiç bir şey söylemeden Kyungsoo'yu sürükleyerek arabasına bindirdi. Yolda durup bir dükkandan 2 büyük tekila şişesi aldı. İkisi doğru evlerine gittiler. Kai , mutfaktan iki küçük bardak alıp getirdi. Lambaları açmamış bütün mumları yakmış ortalarında oturuyorlardı. Karanlık şehir manzarası, ikisine yan taraflarından aşkla bakıyordu. Işıklarda bu aşkı merakla izliyorlardı. Ay ikisini çok sevmiş, kocaman bir yuvarlak olmuş onları izliyordu.

-Dinle Kyungsoo şimdi Doğruluk , cesaretlik oynayacağız. Pas desende , demesende her soruda bir bardak tekilayı fondip yapıyoruz .

-Peki .

İkiside salonda yere bağdaş kurup oturmuştu. Birbirlerini izliyorlardı. İkiside birbirini köpekler gibi özlemişti .

-Doğruluk mu , Cesaret mi Kyungsoo?

-Doğruluk.

-Kyungsoo, beni ilk gördüğünde ne düşündün?

Kyungsoo bir tekilayı fondipledi.

-Gereğinden fazla iyi göründüğünü.

-Sen Kai Doğruluk mu, cesaret mi?

-Doğruluk.

-Sehun'u istedin mi ?

Kai tekilayı fondipledi.

-Ömrümde sadece seni deli gibi istedim . Şimdide sonrada böyle olacak!

Kyungsoo'nun mutluluktan yüzünde güller açıyordu. Kai bu görüntüye ömrünün sonuna kadar bakabilirdi. Kyungsoo konuştu .

-Doğruluk .

- Benden hiç vazgeçtin mi Kyungsoo ?

-Asla . Sana her pişman olacaksın dediğimde . Senden daha çok pişman oldum.

-Şuan ki gibi mi ?

Kyungsoo dolan gözlerini kapattı ve gözlerini yumdu. İki damla pırlanta onu yanaklarından öptü. Kai onu sarmalamak istedi ama oyunları bitmemişti.

-Kai ben seni çok özledim .

Kai duymamış gibi yaptı.

-Doğruluk Kyungsoo.

-Bana ne zaman aşık oldun Kai-shii ?

-Klip çekiminde oldum.

Kyungsoo gülerek söyledi.

-Bayıldığın çekimlerde mi ?

-Aha komik buldun demek ha ?!

.....15 dakika sonra....

2 birbirini seven adam birbirlerine hep doğruluk dedi. Çünkü onlar için en büyük cesaret birbirlerini sevmek olmuştu.

İkiside artık fazlasıyla sarhoştu.Tekila nerdeyse bitmişti.

-Jong-Jong! Cesiret diyerum!

-Omo ilk cisaretemiz ! Düşenalim bir Hımmm.... Beniğ öp Kyungsoo-Shii!!!

Kyungsoo keyifle kıkırdadı ve ayağa kalktı tabi bu rahatlık içkiden gelmişte olabilirdi . Yerde bağdaş kurup oturmuş çocuğun kucağına oturdu ve ayaklarını belinin iki yanından uzattı. Kollarınıda boynuna sardı.

-Kai-Shiii !

-Efindim karicam !

-Ha ha ?! Nirdin bin sinin kirin olıyırım ?

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin