Pohled Sama :
Momentálně celá naše parta stojí u skříněk a strašně se smějeme historce, co se stala Stefanovi. Držím Mandy kolem pasu a ona se o mě opírá. Koukne se na mě a na tváři má rozlitý veliký úsměv od ucha k uchu. Usměji se a dám ji polibek na čelo.
"Lidi" řekne naštvaně Tyler a my všichni upřeme naše pohled tak, kam se dívá Tyler. Celý se napnu a a naštvaně propaluji pohledem dívku, která si to kráčí jako královna chodbou.
Má hlavu vzhůru a pyšně klape svými vysokými podpatky o podlahu. Nejvíce populární holky si o ní začnou šeptat a kde jaký kluk na ní píská. Jenomže ona si uchovává svůj pohled v mých očích. Katherine.
"Ahoj , Same. Chyběl jsi mi" řekne a pořádně na mě mrkne svými dlouhými řasami. Následně se otočí a vchází do třídy. Zatnu pěsti a silně funím. Mandy chytne mou ruku a proplete si se mnou prsty. A upřímně mi pohlédne do očí.
Mé rysy ve tváři měknou a já se na ní dívám zaraženě. Ona se usmívá a zastrčí mi jeden z pramenů za ucho. Nevýhoda delších vlasů. Pevně chytne mou ruku a pak se koukne i na ostatní.
"Jdeme do třídy"
******
"Nemůžu uvěřit, že ta kráva je opravdu tady" řeknu rozzuřeně a praštím do stolu. S kluky sedíme na obědech a Mandy šla k doktorovi. Nemám chuť jíst a tak jenom odstrčím tác s jídlem daleko ode mě a založím ruce na prsou.
"Hej kámo , ignoruj ji , dobře? Hlavně se nedostaň do problému a neposer si to s Mandy" řekne přísně Scott a ukáže na mě prstem. Jenom protočím oči a přesměruji své oči na přicházející dívku.
"Ahojte kluci" řekne tím svým slizkým odporným hlasem a položí si tác vedle mě a následně se i usadí. Opět pevně zatnu čelisti a ruce a snažím se pravidelně dýchat.
"Měla by jsi si sednout jinam" pronese neutrálně Jackson a probodne jí pohledem. Katherine se jenom zasměje a já ještě víc zatnu své pěsti.
"Sedla jsem si za lidmi, s kterýma se bavím" řekne a mě vybouchnou nervy. Hlasitě se zasměji a praštím do stolu až se kluci leknou a pár skleniček nad skočí pod tou ránou.
Rázem všechny oči v jídelně jsou přesměrovány na náš stůl. Postavím se a natočím se na Katherine, která to jenom s úšklebkem na tváři sleduje a podpírá si hlavu rukami.
"Sereš mě. Ani nevíš , jak moc. Nevím, co máš zase za lubem, ale radím ti, ublížíš Mandy a jsi mrtvá. Jestli se kolem ní jenom proplížíš, uškrtím tě. a pokud se kvůli tobě rozejdeme, tak budeš ráda, když umřeš" řeknu výhružně a naštvaně propalují její oči.
Ona mi jenom opětuje pohled a stále se usmívá. Je mi z té holky na nic. Nevím, kdy jsem k ní začal cítit takový odpor, jako teď, ale opravdu mě ta holka štve , jako něco. Nakloní se více ke mě a založí si ruce na prsou.
"Chci mít šanci jenom si s tebou promluvit" řekne a zdá se být až přehnaně v klidu. Já se jenom uchechtnu a popadnu tác, s nímž mám namířeno ke kuchařkám a následně si to mířím pryč odsud.
"Jenom si promluvit!"
******
@Amanda_Forbes : Co se stalo?
@Sam_Hochlein : Jak to proboha víš?
@Amanda_Forbes : Stefan...
@Sam_Hochlein : Jak jinak...
@Amanda_Forbes : Same!
@Sam_Hochlein : Vytočila mě!
@Amanda_Forbes : Vždyť jsme to probírali....
@Sam_Hochlein : Já vím,ale to jinak nešlo
@Amanda_Forbes : Vždycky to jde i jinak
@Sam_Hochlein : Já vím, prostě se to stalo
@Amanda_Forbes : Tak ať už se to neopakuje, nechci tě mít v problémech
@Sam_Hochlein : Ale zatím se držím ne?
@Amanda_Forbes : Zatím jo
@Sam_Hochlein : To jenom díky tobě! ♥
@Amanda_Forbes : Oh, sladké
@Sam_Hochlein : Ne to mělo být kyselé
@Amanda_Forbes : Ty jsi pako
@Sam_Hochlein : Tvoje pako, lásko ;)
@Amanda_Forbes : Bohužel ;)
@Sam_Hochlein : Ale no ták, teď jsi ranila mé city!
@Amanda_Forbes : Oh, to jsme ale chtěla
@Sam_Hochlein : Jsi zlá :((
@Amanda_Forbes : To se čas od časů musí
@Sam_Hochlein : Ale já jsem tvůj přítel, tvůj záchrance na bílém osli!
@Amanda_Forbes : Já zapomněla
@Sam_Hochlein : Tak už nezapomínej
@Amanda_Forbes : No jo pořád...
@Sam_Hochlein : Jak jinak dopadly ty výsledky?
@Amanda_Forbes : No ták v krvi se nic nenašlo, takže jdu ještě na větší vyšetření,ale až příští měsíc
@Sam_Hochlein : A jak je ti?
@Amanda_Forbes : Dobře, jenom jsem unavená a trochu se mi motá hlava, ale to ze stresu
@Sam_Hochlein : Měla by jsi si jít lehnout
@Amanda_Forbes : Půjdu,ale podle mě je zbytečný k tomu doktorovi jít, asi to je jen chřipka
@Sam_Hochlein : Omdlela jsi....
@Amanda_Forbes : Jenom jednou....
@Sam_Hochlein : Dvakrát!
@Amanda_Forbes : Hm.....
@Sam_Hochlein : Slib mi, že na to vyšetření půjdeš
@Amanda_Forbes : Slibuji
@Sam_Hochlein : No a teď si mazej lehnout!
@Amanda_Forbes : Rozkaz , šéfe!
@Sam_Hochlein : Dobrou noc , lásko
@Amanda_Forbes : Dobrou noc
Potom , jak jsme dojeli z chaty, se Mandy udělalo zle a omdlela. A to samé dneska , proto jsme jí donutil jít k tomu doktorovi, Ukecal jsem jí,ale chtěl jsem jít s ní,ale to už mi nedovolila. Jsem moc rád, že tam šla, aspoň budeme mít jistotu.
@Katherine_Henning : Zítra v 15:00 u parku, dojdi tam , chci si jenom promluvit
♣Nový díl a světě ♥♥doufám, že se líbí! ♥ Jinak už se nám tam zase objevuje Katherine ♥
Love you Darlings ♥
ČTEŠ
The Bad Guy - Czech
Novela Juvenil@Sam_Hochlein : Dej mi šanci, Amando @Amanda_Forbes : Už jsi dostal @Sam_Hochlein : Dej mi další @Amanda_Forbes : Žádná další už nebude,Same @Sam_Hochlein : Proč ne? @Amanda_Forbes : Protože si to udělal @Sam_Hochlein : Byla to chyba @Amanda_Fo...