Aşşağı inip kapıyı açtım Asya ve Atakan girip çantaları yere fırlattılar. Hep birlikte TV de film açıp izlemeye başladık. İzlerken uyuya kalmışım.
Sabah alarımın sesiyle mızmızlanarak kalkmaya çalıştım. Bir kaç dakika köy ağası gibi oturduktan sonra kalkıp giyindim. Asya kahvaltı hazırlamıştı hep birlikte oturup yedik ve evden çıktık. Yolda itişe kakışa okula geldik sınıfa çıktık ve sıralarımıza oturduk. Hoca sınıfa gelmişti yoklama aldıktan sonra ders anlatmaya başladı herkes dinliyormuş gibi gözüksede aslında hepimizin sadece uykusu vardı.
Dersler sırayla sıkıcı bir şekilde geçtikten sonra öğle arasına girdik. Yemeğimi alıp gidiyorken Berkan çelme taktı ve yemekle beraber yüz üstü yere yapıştım kıyafetim ve saçım mahvolmuştu. Sessizlik oluştu bütün gözler üzerimizdeydi. Suçlu olmasına rağmen pişkin pişkin sırıtarak'- Pardon , bilerek oldu. ' dedi Berkan.
Sinirimden kuduruyordum resmen rezil olmuştum. Bunu onun yanına bırakamazdım. Ayağa kalkıp masanın üstünde duran yemeği alıp Berkanın kafasından aşşağı boşaltım bu da yetmezdi su şişesinide alıp içindeki suyu üstüne döktüm ve
'- Pardon , bilerek oldu. ' dedim gülümseyerek.
Gözlerinden sinir fışkırıyordu kaşlarını çatmıştı bileğimi tuttu ve sıktı acısada sesimi çıkarmadan gözlerinin içine baktım sinirli gözlerle. Egemen yanımıza geldi beni kendine doğru çekip bileğimi Berkanın elinden çekti.
Berkan yanımızdan masaya tekme atarak geçti ve dışarıya çıktı. Bende Merve ile birlikte üstümü değiştirmek için dışarı çıktım.
Üstümü değiştirdikten sonra yemek haneye geri indik ve bizimkilerin oturduğu masaya oturduk. Berkan ve tayfası daha gelmemiş diye konuşurken kapıdan Görkem ve Berkan beraber girdi. Yemeklerini alıp yan yana oturdular. Gülüşüp duruyorlardı. Hepimiz şaşırmıştık daha fazla onları gözetlemeden yemeğimizi yemeye başladık.Öğleden sonraki dersler boştu o yüzden okuldan erken çıktık. Berkan ve tayfası okulun kapısının köşesinde bekliyorlardı.
'- Siz gidin ben onlarla takılacağım biraz.' dedi Görkem ve Berkanın yanına gitti.
Birbirimizle şok ifadesiyle bakıştıktan sonra yürümeye başladık'- Biz de seninle birşeyler mi içsek.' dedi Egemen bana bakarak.
'- Hadi hepberaber birşeyler içelim.' dedi lafa atlayarak Asya.
Egemen beni ve kendini işaret ederek
'- Başbaşa.' dedi Asyaya bakarak.'- Biz önden gidiyoruz.' dedi Atakan Asyayıda kolundan tutup çekti ve yürümeye başladılar.
Bir cafeye girip kahve aldık ve bilmediğimiz sokaklarda yürümeye başladık. Pek konuşmuyorduk parka geldik heryer çiçeklerle doluydu hepsini teker teker kokladım.
'- Çiçeklerden çok mu hoşlanıyorsun ?' dedi Egemen. Dönüp ona baktım ve
'- Evet çok hoşlanıyorum.' dedim.
'- Bende senden hoşlanıyorum.' dedi ciddi bir şekilde gülümsüyordu gözleri kısılmıştı. Ortamdaki ciddiyeti dağıtıp sıkıldım hadi eve dönelim dedim. Sokaklarda dolanarak eve dönüyorduk ki
'- Wow şuraya bak !' dedi Egemen meraklı bir şekilde dönüp baktığımda yanağımda bir öpücük hissettim Egemene geri dönüp baktım göz göze gelmiştik.
'- Bakma öyle utanıyorum , gidelim !' dedi ve elimden tutup sürüklemeye başladı.
GÖRKEMİN AĞZINDAN** Berkan bana iyi ve sevecen davranmıştı. Çıkışta beraber takılmak için ısrar ettiler bende kabul ettim. Biraz yürüdük şakalar yapıp gülüşüyorduk. Bir sokağa girdik dar bir yerdi kimse yoktu. Berkan bana doğru baktı ve gülümseyerek yumruk attı. Tam kalkıp karşılık verecekken hepsi birden bana vurmaya başladılar. Kendimi savunamadım hareketsiz yattığımı görünce bırakıp gittiler. Heryerim ağrıyordu ayağa kalkmaya çalıştım fakat geri yere yığılıdım. Duvarlardan tutunarak kalktım ve zar zor yürümeye başladım. Evin kapısına kadar geldim hiç halim kalmamıştı zile basamadan yığıldım kaldım. **
Egemenle eve kadar gelmiştik. Kapının önünde Görkemin uzandığını gördük koşarak yanına gittik. Her yeri kanlar içindeydi zile bastık Asya kapıyı açtı ve Görkemi koltuğa kadar taşıdık. Yaralarını pansumanla temizledik. Görkem karnını tutup duruyordu Egemen elini çekip tişörtünü kaldırdı vücudu morluklar içindeydi.
'- Kim yaptı sana bunu ? ' dedi Egemen.
'- Be..Be..Berkan.' dedi Görkem konuşamıyordu.
Görkemi odasına çıkartıp yatağına yatırdık.'- Okulda görür o pislik !' dedi Egemen. Hepimiz yemeklerimizi yeyip odamıza çekildik.
Sabah ilk defa alarımdan önce kalkmıştık. Hızlı bir şekilde giyinip kahvaltı yapmadan Görkemi evde bıraktık ve okula gittik. Berkan okula erken gelenlerdendi babasının şoförü bırakıyordu. Okula girdik sınıfa çıktık Berkan tahtanın önünde arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. Egemen yakasından tutup çekiştirerek çatı katına çıkardı.
'- Ne yaptığını sanıyosun sen !' dedi Berkan bağırarak.
'- Daha birşey yapmadım ama yapacağım.' dedi Egemen ve Berkana yumruk attı. Berkan yere yığılmıştı Egemen tekmelemeye başladı o kadar sinirliydiki durmuyordu.
'- Yeter bırak !' dedim Egemene kolundan çekiştirerek.
'- Şerefsiz herif !' dedi Egemen ayağını Berkanın omuzuna koyarak bir yumruk daha attı.
Müdür ikisinide odasına çağırmıştı. Berkanın arkadaşları müdüre yetiştirmiş olmalı. Egemenin ailesi olmadığı için rahattı ama Berkanın babası okula gelmişti. Müdürün odasından çıkıp araba park yerine gittiler. Bende peşlerinden gittim tam yanına gidecekken babasının ona tokat attığını gördüm. Babası durmadan ona vuruyordu çevrede kimse yoktu. Yanlarına gitmeden
'- Berkan seni müdür çağırıyor.' diye bağırdım. Babası duyunca bıraktı ve arabasına binip gitti.
Berkan bana baktı ve yanıma gelerek'- Hiçbir şey görmedin !' dedi ve merdivenlerden yukarıya çıktı.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEKENİN GÖLGESİ ALTINDA
Teen Fiction► Yaşanmamış hayali...Tıpkı bir ihtimalin sınırında kaldığından, bir türlü tüketilememiş aşklar gibi. Kalan kalırdı elbet. Hatırlanmayı hak edenler hatırlanırdı. Ölümden sonra hayat dedikleride buydu. - Nefret dolu bu dünyada ona rastlamak bir umut...