Our Love Was Strong/13. Bölüm/ Finally, i'm yours

1.1K 35 11
                                    

*Yazarın ağzından*

"Lanet olsun, neden hala bitmedi bu ameliyat??" diye bağırıyordu Gemma. Sinirleri bozulmuştu. Küçük kardeşini kaybetmekten korkuyordu. Harry'sini. Keşke onunla iyi geçinseydim diye düşünüyor, kendini harap ediyordu. Sinirini, hüznünü hastane koridorlarına kusuyordu.

"Hanımefendi lütfen sakin olur musunuz"

"Sakin mi sakin mi olayım?! Benden sakin olmamı mı bekliyorsunuz?! Gerçekten benden sakin olmamı mı bekliyorsunuz?! İçeride ameliyat olan kişi dünyaca ünlü Harry Styles değil, o benim kardeşim. O benim kardeşim anlıyor musunuz?! Nasıl sakin olayım he nasıl sakin olayım?!" Gemma sinir krizi geçiriyordu. Ağlamaya başlamıştı. Liam yanına gitti ve ona sarıldı. Ne kadar onu sakinleştirmeye çalışsa da aynı şeyleri o da hissediyordu. Harry olmadan nasıl olurdu?!

**

*X'in ağzından*

Bugün, bugün taburcu oluyorum. Kurtuldum. Kurtuldum bu iğrenç hastalıktan. Kızlarıma, aileme, çocuklara ve Emma'ya kavuşucam nihayet. Emma, bugün Türkiye'den döndüğümü sanıyor. Bizi kızlarla birlikte bizi hava alanında karşılicak. Tabiiki havaalanında bir işimiz yok. Ama Emma bizi karşılamak istemiş. Onu kırmamak için her şeyi yaparım. Hastaneden sonra havaalanına gidicez. O kadar mutluyum ki. Doktorlar hastalığımın tekrarlamamak üzere geçtiğini söylüyorlar. Kendimi toparlar toparlamaz daha önce gitmediğimiz ülkelere turneye çıkıcaz. Ailem ve Emma da bizimle beraber gelicekler. Onlardan ayrı kalmak istemiyorum. Ve bir an önce kızlarımı görmek istiyorum.

-Eveeet Harry kurtuldu gibi görünüyor. Bu bugün yayınladığım dördüncü bölüm. Bu yüzden yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Umarım beğenmişsinizdir

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin