Kapitola 37. Snaha rodicu

41 2 2
                                    

Kdyz jsem tak sedela vedle Matyho zacal mi brnet mobil...nekdo mi volal....vezmu ho do ruky a kdyz se kouknu kdo vola....byla to Sasina mamka.
Tipnu to a Maty se me zepta kdo volal a ja ze mamka. On ze jsem udelala dobre ze jsem to tipla.....ja ze jo ale zacne to brnet znova...zas matka...tak to vezmu "co je?"
"Lol chci se ti omluvit"
"Mmmmm"
"Odpustis mi to?"
"Jako vy me vyfackujete a ja vam mam odpoustet?"
"Promin ujely mi nervy"
"Mmmm"
"Vratte se domu"
"V zadnym pripade"
"Chapu....kdykoliv se vratte"
"Hmmm vsechno?"
"Jo"
"Ok naschle"
Polozim to a ostatni se me ptaji kdo to byl..ja ze mama ze se mi omlouvala a jestli se se Sašš vtatime a ja ze ne.

Pak.jsme si jeste asi do 23:00 povidali a pak sli spat, protoze jsme sli zitra zas do skoly.

Rano
Je 5 a ja jdu vzbudit Sašš a Marečka. Kdyz je vzbudim oba sli do jedme koupelny a ja nemela volnou koupelnu tak jsem sla nachystat snidani....dneska mi nebylo jaksi dobre.
Nachystam snidani, uvarim me caj a tem.dvoum kafe.

Najime se Saša si sla pustit tv, protoze bylo 6:30.

Marek sel na autobus do Ostravy a ja sla do koupelny......dala jsem si Donaha triko, cerne leginy. Vlasy jsem si dala na bok a udelala cop. Udelala si linky, dala rasenku a svou site cervenou rtenku.

Sejdu dolu a je akorat cas jit do Školy, tak si vezmeme tasky a jdeme.

Ve Škole
Dneska jsme meli cajk predmety....meli jsme CH, M, CJ, LV, HV, HV a dve hodky odpoledky...TV.
Mame chemii a mame noveho chemikare...hmm byl celkem sexy ale nemuzu Matyska nejak nastvat <3

Meli jsme hudebku posledni hodinu a me se udelalo spatne...zamotala se.mi strasne hlava..udelali se mi mzitky pred ocima a strasne jsem se dusila (kaslala) tak me ucitelka poslala domu a na odpoledko chodit nemam.

S meho pohledu
Po hudebce jsem sla domu. Otevrela jsem dvere a Maty sedel v obyvaku.
"Ahoj, to uz jsou 4?"
"Ahoj, nene Nemcova (nase ucitelka na hudebku) me poslala domu"
"Lasko jakto?"
"Pri hudebce se mi udelalo spatne"
"Jakto do pici?" bylo ze se zacal bat
"Zamotala se mi hlava, udelali se mi.mzitky a dusila jsem se"
"Ty vole lasko" vstal sel ke mne a dal.mi ruku na celo..pak na tvare a rekl "milacku ty cela horis"
"Asi mam horecku"
"Vis co zbal si veci pojedem k nam a mamka se o tebe.postara"
"Dobre...jdu si zbalit..zatim napis Saši a Markovi listek ze jsme u vas"
"Ok" dal mi pusu a ja sla do schodu balit si veci.

S pohledu Sašš
Lola sla.pred obedem domu.
Ja.sla na obed a potkala Stepana tak jsme si sedli spolu a kecali...ptal se na Lolu a ja.mu rekla ze ji nebylo dobre tak ji Nemcovka poslala domu.

Po obede jsem sla na TV....omluvila jsem Lolu ze ji ucitelka poslala domu.

V Tv jsme hrali volejbal a ten ja miluju.

Po tv jsem sla pockat na Marka a spolecne jsme sli domu.

S meho pohledu
Kdyz jsem si sbalila veci mi musel pomoct ze schodu, protoze se mi silene motala hlava. Mohl mi oblect bundu...vzal tasku a vedl k autu.
Nastoupili jsme do auta a jeli.

S pohledu Sašš
Cekala jsem na.Mareck, kdyz prijel skocila jsem mu do naruce a obimala ho.
Pak jsme sli domu, ale kdyz jsme prisli domu nikdo tam nebyl...rozla jsem v kuchyni a tam vzkaz od Matyho ze jeli do Plane at se Radana o Lolu postara prej se ji pritizilo.

Co je Lole?
Zustane Marek se Sašš v Bruntale a nebo pojedou do Plane? V dalsi kapitole :)) :3
Sry za chyby....:3

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat