He is a criminal

33 1 2
                                    

Imi pare rau ca am intarziat atat cu capitolul asta. Am avut niste probleme cu wattpad-ul. O sa pun cate un capitol in fiecare zi. Daca o sa am timp o sa pun si doua iar daca nu o sa am timp nu o sa pun o zi si o sa recuperez eu dupa. ❤

Astazi trebuie sa ma intalnesc cu Ruxi. O sa discut cu ea despre bataia dintre Justin si Harry.
Pe la 16:30 ma vad cu ea in mall la Starbucks. Ajung acolo imi comand o cafea si o vad pe Ruxi ca vine si ea. O imbratisez isi ia si ea o ciocolata calda si ne asezam sa vorbim despre iubitul ei. Simteam ca imi ascunde ceva.
-Deci, in legatura cu Harry. Ai idee ce s-a intamplat intre ei doi? Intreb eu.
-Mnu! a raspuns Ruxi imediat.
Dupa asta s-a inrosit ca si cum ii era frica de ceva.
-Ai sa imi spui ceva?
-As vrea sa pot sa iti spun dar l-as trada pe Harry si nu vreau.
-Sunt cea mai buna prietena a ta. Imi poti spune orice.
A stat vreo zece secunde si mi-a spus:
-Harry e un criminal ok? A omorat cativa oameni. Si conflictul cu Justin e legat tot de crime. Justin a avut un prieten foarte bun care l-a tradat pe Harry furandu-i niste bani. Harry l-a omorat si Justin cand a aflat a vrut sa il omoare pe Harry dar oamenii lui l-au oprit. De atunci Justin si Harry sunt dusmani.
Pur si simplu stateam si ascultam cum imi povestea. Nu imi venea sa cred ca cea mai buna prietena a mea este impreuna cu un criminal si Justin e dusman cu el. O sa incerc sa il tin departe pe Justin de acest om.
Pe la 18:00 am ajuns inapoi acasa. Justin statea pe canapea in sufragerie si se uita la televizor. M-am dus l-am luat in brate si l-am sarutat.
-Unde ai fost? M-a intrebat el.
-M-am intalnit cu Ruxi.
-Era si Harry?
-Nu el nu era.

Din perspectiva lui Justin:
O sa vad eu cum o tin departe de criminalul asta. Daca ii face ceva o sa il omor cu mainele mele.

Din perspectiva mea:
-Si tu ce ai facut azi? L-am intrebat curioasa.
-Nimic. Am stat la televizor, am mancat.
Era deja ora 19:30 asa ca ne-am gandit sa mancam de seara.
-Am un card de la un restaurant si astazi cred ca face reducere. Vrei sa mergem? M-a intrebat Justin.
-Sigur!
L-am luat de mana si ne-am dus la masina. Mi-a deschis usa am intrat in masina apoi a venit si el. Am mers vreo 10 km dupa care am ajuns. Era mai mult o cafenea dar serveau si mancare gatita. Am comandat cate o pizza. Justin se cunostea cu oamenii de acolo. Ma tot gandesc la ce mi-a spus Ruxi si vreau sa aflu daca Justin imi ascunde ceva. Daca este sau a fost si el ca Harry. Un criminal..
Am venit acasa. Justin bause vreo patru pahare de vin. Era putin ametit. L-am ajutat sa urce scarile spre camera si sa se schimbe. S-a asezat in pat dupa care m-am dus sa fac un dus dupa aceasta zi. Picaturile fierbinti imi atingeau pielea. Era evident ca am uitat sa imi iau prosopul din camera. Am vrut sa il strig pe Justin dar am vazut ca doarme asa ca am intrat incet si mi-am luat prosopul. Cand m-am intors l-am vazut pe Justin analizandu-ma din cap pana in picioare si muscandu-si buza de jos. Am intrat repede in baie m-am sters m-am imbracat si am iesit. Justin statea si ma astepta sa ies. M-am asezat langa el pe pat. S-a intors cu fata la mine mi-a dat un sarut pe frunte si am adormit in bratele lui.

He Is My BoyfriendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum