Multi de karakterler bulunuyor ^^
İyi Okumalar :*Salonda dizimi izlerken annemin , abime mutfakta söylediği o sözü duyana kadar çok iyiydim.
"Bu tatilde sen ve Aylin beraber İzmir'e babanenlere gidiyorsunuz."
Hızlıca koltuktan çıkmaya çalıştım. Ama maalesef battaniye ayağıma dolandığı için ilk önce yere yapıştım, daha sonra hızlıca kalkıp annemlerin yanına gittim.
Biz öyle çok zengin bir aile değildilk. Annem avukat, babamda İngilizce öğretmeniydi. İstanbul'da bir sitede kalıyorduk. Benim adım Aylin. Annemin adı Sinem, babamın adı da Hakan. E bir de ne kadar gereksiz olduğunu düşünsem de, abim Ege var.Koşarak mutfağa girdiğim de Annem ve abim, babanemin yanına tatile gideceğimiz konusunu tartışıp kahvaltı ediyorlardı. Bensiz. Hemen abimin ve Annemin yanına atladım. Evet bildiğiniz atladım ve popo üstü yere düştüm. Abim bana gülerek bakarken, annem endişeyle bakıyordu. Hemen kendimi toparlayayıp, asıl konuya giriş yaptım.
"Ne demek tatilde babanenlerin yanına gidiyorsunuz? Zaten 15 gün, gitmemize ne gerek var ki? Bir yerlerimizi yayıp evde otursak daha iyi değil mi?" şeklinde isyan edip, sandalyeme oturdum. Abim önündeki kahveden bir yudum alıp, konuşmaya başladı. "Yemin ederim ilk defa Aylin'e katılıyorum. Gitmeyelim."
Annem yavaşça sinirleniyordu. "Gideceksiniz dedim. Hatta gidin bavulunuzu hazırlayın. Akşam İzmir'e otobüsünüz var."•
"Babam, canım, babaşkım, para kralım, en sevdiğim babam benim, hanimiş benim en sevdiğim ba-"
"Hayır Aylin, evde kalmayacaksın" Puflayarak odama geri döndüm. Tam iki saattir babama evde kalmak için yalvarıyordum, ama o her seferinde umursamazca 'hayır' diyip odama yolluyordu. Bende bıkmadan zorlamaya devam ediyordum. Ama artık gitme vaktimiz geldiğinden, devam etmeyip dramatik bir koşuşla odama geldim ve bavullarımı sinirle kapının önüne ittim. Bunları aşağıya indirmem gerekiyordu ama 3 bavulu tek başıma nasıl indirebilirdim ki? Abime söylesem asla ama asla indirmezdi. Yinede şansımı denemek için heyecanla abime seslendim."Abööö, bavullarımı indirmeme yardım eder misöööönnn" Tamam, anırmışta olabilirdim.
"Sen niye taşımıyorsun ? Elin yok mu senin ?" Dedi kafasını kapımdan uzatarak.
"Senin de beynin var ama kullanmıyorsun ben bir şey diyor muyum ? " deyip göz devirdim.Söylediğim şeyden sonra odama girdi ve öyle mi ? Bakışları attı.Bende hiçbir şey demeden ne tepki vereceğini bekledim.
"Yürü lan taşımıyorum bavullarını falan." Dedi ve odamdan uzaklaştı.Oflayıp yatağıma oturdum ve ne yapacağımı düşündüm.15 gün evde olmayacağıma göre babamdan son bir şey isteyebilirdim.
"Babaağğ , bana son kez yardım eder misiğn ?"•
Şu an otogar da annemlere ile vedalaşıyorduk.Annem salya sümük ağlıyordu.Evet bildiğiniz salya sümük.
Hayır anlamıyorum , madem ağlayacaksın niye gönderiyorsun ?
Babama da sarıldıktan sonra , ayıcığımı kucağıma alıp yerime geçtim.Herkes gelince araba hareket etmeye başladı.Annemlere el sallayıp,kulaklıklarımı külahıma takıp,abimin omzuna başımı koydum.Bakalım beni neler bekliyordu ?•
-9 Saat Sonra İzmir'de -
Kafamın öküz gibi dürtülmesiyle gözlerimi açtım.Abim başımda durmuş hala kafamı dürtüklüyordu.
Vallahi mal bu.İnsan bir kolunu dürtükler dimi ?
"Ne oldu be !?" Diye cırladım.
"Geldik sevgili , salyalı kardeşim.İn artık ." Dedi gelen mesajına bakarken.
Zaten hep kız peşinde koş sen Ege Beey...
Tamam genelde abimin peşinden kızlar koşardı ve kabul ediyorum ben biraz kıskanıyor olabilirim.
"Kızım ne ayakta dikiliyorsun alsana şu bavullarını."
Ona yandan bir bakış atıp bavullarımı aldım.Biz Pelinler'i bulmak için etrafımıza bakarken daha önce hiç görmediğim sevimli bir beyle bakıştık.Aman ne diyorum ben ya.Abim görürse gözlerimi oyar Tövbe Yarabbim.
İki dakika sonra müthiş kuzenim Pelin'i gördüm.Abimin kolunu sıkıp , yerimde zıplayarak bağırmaya başladım.
"Abi ordalar bak ! Baksana be ! Abööğ."
Sonunda abim de gördüğünde o yavaşça ilerlerken ben zıplayarak gidiyordum.Sonun da Pelin de beni gördüğünde , hayvan gibi böğürüp birbirimize koştuk ve ortada buluşup sarıldık.
İşte mükoleyta biz.•
Babaannemlere geldiğimizde , Nur abla büyük bir sevinçle bizi karşılayıp , bavullarımızı odalarımıza götürdü.
Babaannemler oldukça varlıklılardı.2 katlı bir evleri vardı ve kocamandı.Zaten bu yüzden halamlar da burada kalıyordu.Halam biraz para göz bir insan olsa da seviyordum onu.
Merdivenlerden çıkarken etrafı inceliyordum.Daha önce bir çok kez gelmiştim ama evi yenilemişlerdi belli ki.Odam diye düşündüğüm kapıyı açtığımda bavullarımın burada olmadığını gördüm.Odamın burası olmadığını düşünsem de incelemeyi ihmal etmemiştim.Karşı da ki beyaz masa da bir sürü dergiler ve bir de çerçeve vardı.Resim de Pelin ve bir çocuk vardı.Ama bu çocuk ? O bakıştığımız çocuktu.Demek Pelin ile sevgilileri. Bak sen benim kuzen'e , kapmış taş gibi çocuğu.
Ben bunları düşünürken arkamdan Pelin'in sesini duydum.
"Odanı mı karıştırdın kuzen ?"
"Aynen ya benim odam nerede Pelo ? "
Evet Pelo.Bu onun , benim dilim de lakabıydı.
"Tam karşı oda." Dedi ve hemen odasına girdi.
Ben de odamı heyecanla açtım.Çok harikaydı.Eskiden odam burası değildi ve bu oda eskisinden çok daha güzeldi.
Bavulum da ki kıyafetleri dolabıma yerleştirdim ve bir duş aldıktan sonra sosyal medya hesaplarıma girip , en yakın arkadaşım Ceren ile konuştuk.Akşamın son saatlerini hep odamda geçirmiştim.Bi ara abim gelip şarj aletimi aldı ve bir şey demeden çıktı.Onun dışında kimseyle yüz yüze bile gelmemiştim.Uykum gelmeyince kitaplıktan Fısıltı kitabını alıp okumaya başladım.Aklım hep başka bir yerlere gidince kitap okumayı bırakıp şu 15 günlük tatilin nasıl geçeceğini düşünmeye başladım.
Zaten benim şu anlık tek istediğim pamuk şeker tadında bir , 15 tatil geçirmekti.
__________________
İlk bölüm ile karşınızdayız.😇
Selam canlar 😍 Egoist Öküz'e sezon finali gelmesinin ardından Meltem ile tekrar bi kitaba başlayalım dedik.🙈
İnşallah sevmişsinizdir. Bir sonra ki bölümde görüşürüz o zaman ❤️
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamuk Şeker Tadında
Humor"Belki uyuduğun zaman izlerim seni...Hani pamuk şeker yediğinde çok mutlu oluyorsun ya , o kadar mutlu eder bu beni..." Yazarlar:Gizem&Meltem