8.rész Wanda.

935 53 3
                                    

Ott állt.... Harrynek az első szerelme..
Mikor rápillantottam Harry arcára akkor láttam azt a sérülést,és fájdalmat!
Harry szemeiben viszont fellobant a düh is.
-Te meg mit keresel itt?-mondta erős grimaszokkal.

-Hát nem is örűlsz nekem szerelmem?

-Nem egyáltalán nem.
Átkaroltam Harry karját hogy egy kicsit meg nyugtassam azzal felém fordult.

-Jobb ha mégis csak haza viszlek nem?

-Nem Harry! Én itt szeretnék veled maradni,és ha tényleg igazán szeretsz akkor hagyod hogy melletted maradhassak!-válaszoltam neki.

-Igazad van! A BARÁTNŐM VAGY és jogodban áll velem lenned!
Mikor Harry kimondta hogy a barátnője vagyok akkor Wanda szemei megdöbbentek.

-Wanda nem kell hotelbe menned. A vendég szobában nyugodtan aludhatsz.-mondta Mrs. Styles.

-Köszönöm szépen ezt nagyon kedves magától, remélem nektek se esik ellenetekre.-fordult felénk.

Harry a kezemet fogva felment az emeletre a szobajaba leült az ágyra és elkezdett gondolkozni.

-Nyugodj meg szerelmem... Biztos nem marad sokáig,és nem szabad vele foglalkoznod. Mintha itt se lenne fogd fel úgy. Itt vagyok neked én és csak ez a lényeg. Hogy MI SZERETJÜK EGYMÁST.

**Harry szemszöge.**

Nagyon dühös voltam a szüleimre hogy képesek voltak még be engedni ezt a nőszemélyt aki tönkre tette az életemet!
De nem ők tehetnek róla. Hisz ők nem tudnak semmiről hogy mi történt,ami jobb is így!

De Vic mellettem van! Szeret engem és meg nyugtat. Ha ő nem lett volna biztos hogy nem tudtam volna normális életet élni! De Vic segített.

-Köszönöm kincsem, hogy még ilyenkor is mellettem állsz! Nagyon jól esik hogy itt vagy velem.-mondtam neki kicsit elkeseredve.

**Vic szemszöge**

-Ez alap dolog szerelmem! Örökké itt leszek veled és nem akarok tőled elszakadni soha de soha!

Köszönöm azzal egy gyengéd csókot nyomott a homlokomra.

-Na de én el megyek zuhanyozni hiszen jól esne már egy meleg zuhanyzás..

-Rendben kincsem, addig én itt megvárlak.-válaszolta egy eröltetett mosollyal az arcán.

Én megengedtem magamnak a vizet és befeküdtem a habbal teli kádba. Nagyon jól esett már egy kis relaxálás... Hiszen annyi minden történt mostanában.. Veszekedtünk Harryvel.. Hazudott de mindent elmagyarázott és akkor még jön Wanda is..

Az első perctől ahogy megláttam nem volt nekem szimpatikus. De persze valószinű azért mert Harrynek az első nagy szerelme volt.

**Wanda szemszöge**

Ki volt ez a liba Harryvel.. Hát mindenki elfelejtette hogy Harry csak is az enyém..
El kell valahogy söpörnöm ezt a piszkot az utamból...-gondoltam.
Nagyon felháborító hogy azt hiszi hogy most Harry az ő kezét fogja akkor ő lesz itt a legjobb csaj..csak ő nem tudja hogy nálam jobb nem létezik és bármikor vissza hódítom életem szerelmét.
Ki is eszeltem valamit.....

*Harry szemszöge.**

Nagyon rosszul éreztem magam hogy a mi lakásunkban van Wanda.. Az exem..,aki a legelső szerelmem volt, akiért annyit küdöttem annó,aki elárult,megcsalt és tönkre tette az egész életemet.. ITT VAN A LAKÁSUNKBAN és ez nagyon bosszant.. Ha nem lenne itt velem Vic akkor nem tudom hogy mit csinálnék.. De már nem lennék önmagam. Vic életem szerelme.. Érzem. Nagyon szeretem és ő is ezt viszonozza. Enyém volt elösször.. És enyém lesz örökké Nekem adta a nőiességét és ez számomra a legnagyobb kincs amit nem akarok soha elveszíteni.
Gondolkozva már éppen félálomba merültem amikor be nyit a szobámba Wanda...

-Te meg mit keresel itt?-pattantam fel az ágyról.

-Láttam már majdnem elaludtál szerelmem.. Ne segítsek levenni azokat a kényelmetlen ruhákat?-azzal leült mellém az ágyra és elkezdte simogatni a lábamat.

-Nem nem kell segítened.. Ne is érj hozzám azzal letuszkoltam kezét a lábamról.

-Nagyon hiányzol édesem.. Miattad jöttem haza hiányzik a puha ajkaid a meleg tested na de hát a kemény péniszed is. Hiszen olyan jó párt alkottunk az ágyban.-mondta vadan.

-Nem érdekelsz többet Wan...
Azzal megcsókolt rámült és le vette rólam a pólót...
Vic végzett a fürdéssel és bejött a szobába. Mikor meglátott minket láttam hogy teli lesz könnyekkel a szeme.

**Vic szemszöge.**

Mikor végeztem a fürdéssel törölközőben be mentem Harryhez boldogan de mikor oda értem ez a fülig érő mosoly leolvadt az arcomról.
Wanda ott ült a póló nélküli Harryn aki a csókukba mondta:

-Szálj le rólam Wanda és megpróbálta ellökni magától a lányt.

A szemem teli lett könnyekkel éreztem hogy megint a szívem szakad meg. Felkaptam az összes ruhámat és futottam lefelé. Tudom hogy nem Harry tehet róla de teljesen összetörtem. Hülyén éreztem magam.

Futottam le a lépcsőn egy száll törölközőben. Homályosan láttam mindent a könnyektől. Harry szülei csodálkozva néztek utánam mikor kiszaladtam az ajtón.

Már az utcán voltam amikor Harrynek a hangját hallottam valamennyi távolságra tőlem:

-Vic!!!!! Ne menj el könyörgöm. Nagy szükségem van rád, hadd magyarázzam meg.

Én el kezdtem futni,a törölközőt magamon fogva és a karom alá vett ruhákkal.

Harry utánam futott és mikor utól ért megfogta a karomat és maga felé fordított....

Only Mine(Harry Styles)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora