kapitola 39. Sašš a Mára

35 2 0
                                    

Kdyz jsme prisli domu a precetli jsme si dopis od Matyho bylo nam jasny ze to ma s toho behani.
Ale nejak jsme to neresili, protoze jsme vedeli ze o ni bude dobre postarano.

Ja (Saša) sla udelat veceri Mara sel zatim zapnout THE SIMPSON.
Kdyz jsem ji udelala sla jsem za nim do obyvaku a najedli jsme se.
Kdyz jsme dojedli rekla jsem ze pujdu umyt nadobi ale Mary rekl ze si mam dat vanu a ze on to udela. Dala jsem mu pusu a sla do koupelny.
Napustila si plnou vanu s penou.
Koupu se a najednou slysim zvonek.
Kdyz Mara otevrel byl tam Jonas.
Mara ho pozval dal a sli do kuchyne....ja tedy vylezla s vany oblikla se a sla do kuchyne.
Jonáš sedel s ocima cervenyma a zaslzenyma
Prisla jsem si sednou a ptala se ho co se deje...on ze se rozesel se svou pritelkyni a rodice ho vyhodili s bytu.
Bylo mi ho lito tak jsem vstala a sla ho obejmout.
Protoze nebyli Markovi rodice doma rekl Marek at zustane pres noc.

Povidali jsme si a Jonasovi zacalo krucet v brise
"Jony ty mas hlad?"
"Jo dneska jsem jeste nic nejedl"
"Tak ja ti ohreju polivku a mame tu zbytek spaget od vecere tak ti je dam"
"Dobre dekuju moc"
"A co k romu chces na piti?"
"Saši staci voda"
"Mame Homerkolu tak ti dam spis tu"
"Dekuju jste zlati ze me tu nechate pres noc"
"Nestoji za rec"

Nachystala jsem mu jidlo a sla mu ustlat do obyvaku.
Chodil s Marou na skolu tak rano pojedou spolu.

Kdyz se najedl sel se osprchovat do spodni koupelny a do vrchni sel Mara.
Ja zatim nachystala mensi obcerstveni a dala to do obyvaku na stul.

Pak jsme se spolecne koukali na tv a kolem 00:15 jsme sli spat.

Další den
Je 5:00 a my musime vstavat. Nikomu se nam nechce, protoze jsme sli pozde spát.
Kdyz vsechny vzbudim jdu nachystat snidani a kluci se jdou umyt a nachystat.
Najime se a je 6:00 takze jdou kluci na autobus a ja se jdu zatim nachystat.
Kdyz jsem nachystana je 7:00 a ja akorat odchazi do skoly.

S pohledu Sašš
Kdyz dojdu do skoly mame prvni hodinu francoustinu. Ucitel se ptal kde je Lola tak jsem ji omluvila ze je nemocna.

Na obede jsem si sedla s Kubou (kamos, ktery zere Donaha).
Najednou si k nam sedl tridni blbecek a zacal ze spolu chodime atd tak Kubovi ujela ruka a dostal facku.

Pak uz nic zajimaveho.

Po skole jsem sla domu a zacala delat veceri, protoze jsem delala čínu a chtela jsem at je udelala dokud kluci nedojedou.

S pohledu Marka
Kdyz jsme dojeli do skoly rekl nam ucitel ze v sobotu pojedem do Prahy do ceske televize...ze shani herce do nove pohadky tak ze skusime konkurz a uvidime.

Pak nic zajimaveho.

Jonas me jeste poprosil jestli by u nas nemohl jeste byt....ja ze jo.

Kdyz jsme prijeli domu byla nachytana vecere tak jsme se najedli a pak koukali na tv.

Snad libi :))
Omlouvam se za chyby :3

Život Bez MámyKde žijí příběhy. Začni objevovat