M-am resemnat oarecum si m-m asezat lângă Jason si André pentru a face poze cand tadam Bam se pune lângă mine si Erick pentru poza 😕 baa asta deja ma calcă pe nervi.. Ii trimit cerere pe Facebook ( stați chill e doar pentru a ii da poza pentru ca sincer nu ma interesează persoana lui ).. Vorbim ceva timp si văd ca are un comportament cat de cat ok.. Pana ma întreaba daca am făcut sex ... Baaaa cum sa intrebi asa ceva ?? Revoltata ii zic adevarul , care e adevarul ? Ca NUU ! Si replica lui de Oscar e ? Tobeleeee va rog :)) " nu mai vorbesc cu tine ca esti virgina " :)))) baa ce specimen eșuat.
****
M-am despărțit de Alex.. El este prea ocupat cu BAC-ul cică .. Afara ploua, ce pot sa zic ,vremea e ca sufletul meu..
****
Chef de scoala ? Nu am.. Dar ma conformez asa ca ma ridic din pat si ma îmbrac in blugi si o cămașă si plec la liceu..
**
Pauzaaa doamne ajuta..Am un chef de fumat măcar asa imi "înec amarul" .. Ies afara si imi văd colegul Nero fumând o Țigara ma duc lângă si il rog sa imi dea un fum. Abia apoi observ ca Erick e si el cu niște colegi . Doamne din toti fumătorii din liceu tocmai ei ? Nu il bag in seama nu am de ce .. Imi e frig asa ca ma tot foiesc pana dau in el.. Nu mai stiu sigur de unde a pornit totul , dar stiu ca m-am pomenit zicând " nu au tupeu " si pe el cum se apropie si ma săruta.. Am simtit doar ca vreau sa ii răspund la sărut.. De ce ? Nici eu nu stiu..
- Parca ziceai ca nu m-ai vorbești cu mine ..
- Nu am vorbit doar te-am sărutat..
- Mda...Intru in clasa dupa micul incident si Nero vine revoltat la mine
- Nu stăteai cu Alex ?
- Nu mai stau de o săptămana..
- Eh deci pot sa il înjur acum :)) ( Alex a lucrat pe perioada verii la o piscina si Nero la fel dar nu s-au înțeles prea bine :)) )Ajungând acasa intru pe Facebook si il întreb ce a fost cu Sărutul de azi ..
- Asta am simtit sa fac si mi-a plăcut si o sa o mai fac, te deranjează ?
Nu stiu cum sa răspund.. Sunt confuza ..