Bizim arkadaş gurybumuz vardi ilk okul 6. Siniftan beri iki arkadsim vardi bide ben hep ucumuz takilirdik arkadasimin adi biri melike biri tugce benim annem biraz ters oldugu icin bizi eve pek gelmek istemezlerdi tugceninde babasi insaata giderdi melikenin annesi babasi yasliydi umursamaz bi tipi vardi sabah kacta cikarsa ciksin aksam pardon gecemi digim bilemiyorum herneyse 9 veya 10 dan once eve gitmezdi telefonda kullanmazdi her gun sabahta olsada aksamda olsa kaltigimiz gibi yada baya bi gezdikten sonra tuğcelere giderdik annesi kafa dengiydi anlasabiliyoduk neyse yine bi aksam tugcelerdeyiz odasinda muzik dinliyoruz bizdede nuzik hic eksik olmaz sakin bi ortamda telefon cepten cikar muzik acariz veya kafeyemi gittik sahiplerine soyleriz giderz muzikleri biz acariz falan herneyse oturuyoruz demistim tugceye arada oluyo zaten bize antidepresan kullaniyorum derdi hep ama evler8ne o kadar gittigim halde hic ilac aldigini veya ilac gormedim kizmazlardi karistirirdik her yani sonra tugce ara oluyo demistimya felaket kahkaha atarak guluyo tugce noldu diyorum cevap vermiyo salak salak guluyo o aksam annesi evde yoktu ikimizdik kendimi balkona kilitledim onun gulmesi bitene kadar balkonun kapisini tekmeledi cok korktum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebebsiz Gülüşler
RandomOkurken arkanıza bakmayın ve korkmıcaksanız okumaya başlayın