LAVANTA KOKULU SEVDİĞİM

51 2 1
                                    


İstanbul carsisinda yine guzel bi gun beni bekliyordu ilk ugradigim dukkan yuksel abiminin yeriydi oraya ugradim tost yedim ayran ictim ciktigimda kapida bi kiz vardi cok hos cok tatliydi sanki ona tutulur gibi oldum yanimdan hizlica bi gecisi vardi hele hele o parfumu cok guzel kokuyordu parfumu lavanta kokusunu benzettim cok benziyolardi. Sonea orda kalmak istedim ama dikkat cekerdim oyuzden gezmeye basladim bi dukkana dahs girdim lavanta kokulu kiz ordaydi cok hoslanmistim cok guzeldi heycandan ne yapicagimi bilmiyordum ve hemen ciktim ordan utaniyordum sanki hemen otobuse atladim ve eve donuyordum yarin da orda olurmu diye dusundum cok merak ettim eve geldimde annem dedi bana sana noluyo olum yanaklarin kizarmis asikmi oldun yoksa dedi cok utandim ve sayiklayarak odama gectim kizin adini ogrenmeyr cok merakliydim ama yarin istanbul carsisina nasil giderim onu dusunuyordum. Kafami yastiga koydum uyumaya calisiyodum ama kafamdan cikmiyordu birden onla ilgili hayal kurmaya basladim hemen uyudum yarin oldugunda anneme bi yalan uydurdum ve hemen carisda yuksel abiye gerdim okadar cok bekledinki kiz gelmedi sonra nike magazisna girdim cok merak ettim kiz ordaydi ama goremiyordum cunku lavanta kokusu burnuma kadar gelmisti ben cok asik olmustum bu kiza.

Lavanta Kokulu SevdiğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin