Aralık ayı Ankaranın ayazını bastırdığı günlerden biriydi. Yerler kar tutmuş heryer bembeyaz gelinlik gibiydi. Hava çok soğuktu. birde Elifimiz vardı. Okuldan öğle arası evine yemek yemek için hızlı bir şekilde yürüyordu. Elif uzun boylu esmer çıtı pıtı orta güzellikte bir kızdı. dışardan bakıldığında beğenilecek bir güzelliği vardı. Ama içi dahada güzeldi saf bir kalbi ve herkese inanabilen pısırık bir tipti. Elif lise üçüncü sınıfa gidiyordu az cok akadaş ortamı vardı. Ama yanlarında saf bir tip olmaktan kendini gösterememekten nefret ediyordu . Eve geldiğinde yemeğini hızlıca yiyip annesiyle iki sohbet edip okula gitmek için dışarı çıktı. Okula giderken telefonuna bir mesaj geldi. elif duraksayıp telefonuna baktı.
Gönderen Mervoşumm:
Kanki çabuk yanımıza gel kavga var..
Elif hiçkavgaya girmiş bir kız değildi. çok şaşırmıstı mervenin ona bu şekil bir msj atmasına. Sonra olaya farklı bir yönden baktı ve gidip pısırık olmadıgını göstermesi gerektiğini düşündü. dayak yersede sorun değildi en azından içinde bir cesaret vardı. Hemen merveye geri cevap yazdı.
Gönderilen Mervoşumm:
Nerdesiniz geliyorum...
Elif bu yazdığına inanamıyordu. Aptalca kararlar verıyodu belki ama kendini göstermesi şarttı. Arkadaşlarının nerde olduğunu öğrenir öğrenmez çağırdıklerı parka gitmeye başladı. parka vardığında sınıftan iki arkadaşınında geldiğini gördü. merve sümeyye ve deryaydı. Sınıftan arkadaşlardı üçüylede merve esmer iri gözlü güzel bir kızdı Eliften biraz kısaydı. sümeyye sarışın küt saçlı zayıf eliften oldukça kısaydı ama oda çıtı pıtı tatlı bir kızdı. Derya Eliften çok az kısa çok zayıf upuzun sacları olan kumral bir kızdı Elif ona herzaman dereotu derdı . çünkü saçları uzun ve dereotu gbiydi yada Elife öyle geliyordu. Arkadaşları onu farkettiğinde el sallayıp yanlarına gitti. Hemen olan biteni arkadaşlarından öğrendi . Bir kız Mervenin sevgilisine asılmış ve Mervenin sevgiliside onu aldatmıştı. Bence kavga için çok güzel bir sebepti. Benim değer verdiğim insana kimse yaklaşamazdı. Kızın okulunun oraya gittiler . Beklemeye basladılar. Okuldan ne çıkan var ne giren . Biranda zil çaldı ve heyecanla beklemeye başladılar.Okulun camlarına birsürü erkek çıktı. Bunlara asılmaya ve agıza alınmayacak küfürler etmeye başladı. Çok sinir bozucuydu Elif daha fazla dayanamayıp ''Hadi gidelim kızın geleceği yok dondum burda.'' dedi. gercekten hava buz gibiydi ve karsuyundan ayakları ıslanmış çok üşümüştü. Merve '' ay kıyamam canım şu bakkala girelim biraz ısınalım bir arkadaşım var onu görüp eve gidelim .'' dedi. Elif hiç istemesede razı olmuştu. en azından başındaki belalısıyla karşılasmayacaktı. Onu görmemek için herşeyi yapanilirdi.Okulun orda oturan bir çocuk onu sevdiğini söyleyip sürekli omünü kesiyordu. Onunla çıkması için tehtid ediyordu. Okulun başından beri elif gerçekten yorulmuştu ve bir gün onu görmese çok mutlu olacaktı. bakkala girip sıcacık sobanın yanında ısındılar. Birer şeker alıp okulun üstündeki parka çıktılar. Dik bir yokuşa yapılmış bir parktı ve dört tane ust uste çardakları en altta iste küçük çocuk parkı vardı. Kızlar en alt çardağa oturup beklemeye başladılar. Sonra en üst çardağın ardan iki oğlan gelmeye başladı Merve görür görmez sevinçle yanlarına koştu deryayıda kolundan sürükleyerek götürdü. Sonra Elif onlara doğru bakıp içten bir küfür savurdu. '' Sana ne yiyip içirdiler insafsızın oğlu bu ne yakışıklılık .'' dedi şaşkınlıkla . Çocuk uzun boylu esmer sert bakışlı az çekik gözleri vardı ama nası bi gözdü onlar bakan içine düşer geri çıkamazdı o kadar derindi. Elif biran kalbini tuttu. Kalbi gereğinden fazla atıyordu. Ona ne yapmıştı bu çocuk tek bakışıkla ve nerden çıkıp gelmişti bu beklenmedik misafir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Yaz Gecesi Rüyası
RomanceKavga ile başlayan bir aşk hikayesi. "Sana söylediklerimi tekrar et. " dedi adam. Kızın kulağına fısıldarken. Kız dikkatlice onu dinleyip olumlu bir şekilde kafa salladı adama çünkü dudaklarından dökülecek her kelime onun için çok değerliydi. "Sen...