- 3 måneder sider-
"Harry jeg er pisse træt, er du snart færdig med, at glo på det mælk der? Det kan ikke være så svært, at tage en mælk og putte den i kurven? Skynd dig nu lidt." Klager jeg.
Harry og jeg har handlet i næsten en halv time nu. Jeg har ikke mere tålmodighed, og jeg bil hjem.
Jeg er mega træt, jeg er i dårligt humør. Jeg gider bare ikke._
Endelig fik han taget sig sammen, og vi er endelig hjemme.
Jeg når lige ind ad døren, smider skoene og jakken. Jeg løber bogstaveligtalt ovenpå og springer ned i sengen.
Jeg har brug for , at sove.-Harry's synsvinkel-
Violet er simpelthen så muggen for tiden. Det er helt sindssygt. Jeg ved ikke, hvad der sker for hende.
Nu er hun gået op for, at sove. Igen. Igen. Igen. Igen.
Men hva fa'en, vi har ingen planer alligevel. Så hvorfor ikke bare lade hende værre.Jeg ligger mig i sengen med armen om hende, og falder så småt i søvn.
Ikke længe efter bliver jeg vækket igen. Violet rejser sig fra sengen og styrter id på toilettet.
Hun kastet op. Jeg hader, nå hun er syg. Mest fordi jeg ikke kan lide, at se hende sådan."Er du okay?" Spørger jeg og stryger hende over ryggen.
"Ja" hvisker hun. Hun kigger ned i jorden, som om hun er ked af det.
"Er der noget galt?" Spørger jeg forsigtigt."Harry.. Jeg"
"Hvad?"
"Du skal være far"Hendes ord forlader hendes mund, og jeg er fuldstændig i chok!
Jeg skal være far?
Omg."Er du seriøs?" Spørger jeg dumt.
Hun nikker. Mine læber løftet sig i et stort smil.
"Det vil jeg glæde mig til! Jeg elsker dig så højt!"
"Jeg elsker også dig"Det var så slutningen på den her bog. Sorry for det korte kapitel.
Jeg håber I har nydt at læse med.
Jeg er utrolig taknemmelig for alle jeres kommentarer, og votes. Det betyder rigtig meget for mig.
Love ya.
YOU ARE READING
Lost. H.S
FanfictionDette er 2'ern til 'The Babysitter' så jeg vil råde jer til, at læse den først. Ellers vil den her Bog ikke give så meget mening igen. Violet bor i det samme hus som før, sammen med Harry, og søsteren Daisy. Selvom der sker fremskridt i forhold ti...