Medya;Eda
Eda 24 yaşında korefanı bir genç kız tek hayali koreye gitmekti ailesi bu yaşına kadar el bebek gül bebek Eda'yı büyütmüştü.Çünkü Eda evin tek kızıydı.Ailesi zengindi ama Eda'dan ayrı kalmamak için bu zamana kadar o çok istesede onu kore'ye göndermemişlerdi.Ama artık kızları o kadar çok ısrar etmiştiki kabul ettiler.
Eda ağzından;
Artık hayallerim gerçekleşiyor eminimki o kadar zaman beklediğime değecek."Yhaaa yarın kore'ye gidiyorum hala inanamıyorum"diye bağrdım bi an kendimi tutamayıp.Hemen bavulumu kontrol etmem gerek diye geçirdim içimden '2 kez kontrol etmeme rağmen'.Saat 10 olmuştu.Salona gidip annem ve babama iyi geceler diyip uyuyacağımı belirttim onlarda"iyi geceler"dedi.Bir türlü gözüme uyku girmiyordu heyecandan ama en sonunda tepinmekten yoruldum ve uyumaya karar verdim.
🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃🌃
Sabah kalktığımda alarmın sesi ile uyandım saat 4'tu ve 6'da uçağım kalkıcaktı hemen elimi yuzumu yıkadım ve bi şeyler atıstırdım sonra üstümü giyinmeye gittim kırmızı kareli gömleğimi ve yüksek bel dizleri yırtık siyah pantolonumu üzerine gecirdim ayağımada siyah rugan dolgu topuklu ayakkabımı giydim sonrasında saclarımı düzlestirmek icin aynanın karşısına gectim bitirdikten sonra babamın sesini duydum "kızım cabuk ol 1 saat önceden havalimanında olmamız lazım"diyince beremi kafama geçirip siyah deri montumu üstüme geçirdim ve bavullarımı babamın yardımıyla çıkardık babam;
'3 büyük bavulda bu kadar ne olduğunu sordu'Gülerek cevap verdim'Baba ne kadar süslü biri olduğumu bilmiyorsun sanki'dedim.Annemle vedalaşırken gözleri yaşarmıştı babamla birlikte arbaya bindik sonrasında.Havalimanına gelmiştik bende annem ve babamdan ayrı kalacağım için çok üzgündüm ama 8 senedir bunu hayal ediyordum...
İşlemler bittiğinde anonsla birlikte babamla vedalaştım o sırada gozum yasarmıstı babam görmesin diye hemen el sallayıp gittim.
Yolculuk 10 saat sürecekti saat 4'te orada olurum basta kulaklığımı takıp şarkı dinledim 1 saat boyunca sarkı dinlemiştim uykum geldi be yatmaya karar verdim
***
Kalktığımda 7 saat boyunca yattığımı fark ettim kore'ye varmama 2 saat kalmıştı bu sırada çantama sıkılırsam diye kitap koymuştum onu okumaya basladım zaman kitap okurken çok çabuk geçmişti kore'ye varmıstık çünkü.
Uçaktan inince direk annemleri aradım sağ salim geldiğimi söylemek için simdiden cok özledim onları neyse biraz kore'yi geziyim dedim ama oncelikle babamın benim için ayarladığı otele gitmeliydim taksiye binip otelin ismini söyledim ve beni otele götürdü ücreti ödedikten sonra otele girdim benim için ayrılan odaya çıktım.
(8 senedir korece kursuna gidiyorum)Eşyalarımı yerleştirdikten sonra üzerime beyaz gömlek mini kot şort ve kırmızı konverslerimi giydikten sonra dısarı cıktım.
Kore gerçekten de çok güzel bir yer yaklasık bi saat gezdikten sonra acıktığımı hissetdim ve oralarda bi markete girdim hep filmlerden özenirdim şu markette sıcak ramen yemeye ramenimi aldıktan sonra ordakilerin bana baktığını hissedince kafamı kaldırdım ve gerçekten de bakıyorlardı bana herhalde çekik olmadığım için dedim ve yemeye devam ettim.Yemeğimi bitirince yine dışarı cıktım telefonum icin yeni hat almaya gittim çıktığımda saate baktığımda saat 7 buçuktu buyuk bi avm vardı ve oraya girdim gezdim kendim icin alısveris yaptım zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım saat 10 olmus gerçekten cok gezmiş olmalıyım elimde birsuru torba ile gezicrktim hetkez eglenmek icin barlara felan girmişti sokaklar bomboştu evime gitmek icin taksi varmı diye bakındım ama bulamadım yürüyerek gitmek zorundaydım geldigim yoldan geri gitmek isterken kaybolmustum bos bi caddeydi tam karsıya gecerken ayağımın ardıgını hissettim ve yere yıkıldım araba çarpmıştı...
İlk defa yazıyorum acemiliğime verin yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum😊
Yb bugün yada yarın gelecek😃
Ve bunun bigbangle ne alakası var demeyin gelecek bölümlerde anlarsınız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Karşılaşma~BİGBANG
FanfictionBigbang'le kötü bi şekilde karşılaşan edanın maceraları*-*