Byłam w szkole ... ostatnia lekcja to matma , ciągnie się jakby trwała już pół dnia .
Spuściłam głowe w dół kiedy pani wspomniała o zadaniu domowym , mogłam się spodziewać , że zacznie odemnie ... (P jako pani xd )
P: Kamila zaczniesz ty ? (Uśmiechnęła się parszywie). Popatrzyłam na nią i zrobiłam żal minke informując że zapomniałam o zadaniu . Popatrzyła na mnie unosząc brwi . K: J-ja zapomniałam ... (przewracam oczami).
P: Na jutro widze zadanie w zeszycie! Krzyknęła na całą klase , nie zdziwiłabym się kiedy usłyszała ją sąsiednia klasa . Ona coś tam ględzi bla bla bla ... Nie obchodzi mnie to i tak jej nie słucham ...po 2 minutach prawie zasnęłm ale pani powiedziała 2 słowa których nie da się nie słyszeć
P: Pakujemy się !!! - odrazu uśmiech pojawił mi się na twarzy . Szybko wrzuciłam książki do plecaka i wybiegłam z klasy w strone szafek . Nagle jakiś bachor podstawił mi ,,haka,, i przewróciłam się ... w tle usłyszałam tylko ,, haha co za niezdara,, . Wstałam i miałam ochote dać mu z liścia ale idąca nauczycielka zmusiła mnie do powstrzymania swoich emocji ... Odeszłam udawając że nic nie zaszło . Usłyszałam ...
P: Kamila chodź tu ! - zawołała przerażona .. Cofnęłam się i podeszłam do pani , zerknęłam jeszcze na tego ,, bachora ,, i wszyscy byli dziwnie przerażeni ...
P: Kamila !!! Jezu ! - złapała mnie za policzki i patrzyła na mój nos XD Dotknęłam mojego nosa i poczułam że jest spuchnięty zjechałam po nosie w dół i poczułam krew . Na dodatek nauczycielka uparła się , że zadzwoni po pogotowie cudem udało mi się zmienić temat i przekonać ją , że czuje się dobrze ... Poszłam do pielęgniarki , sama bym nie poszła ale Wiertarka (nauczycielka) się nastawiła ,że jak tam nie pójde to nie wypuści mnie ze szkoły ... Ehh poszłam dała mi ,, gówniane ,, opatrunki i poszłam do domu . Naszczęście po drodze nic się nie działo i mam na tyle szczęścia ,że mamy nie ma w domu , tata nie żyje , może to nie szczęście ... nieważne .
K: Co ?! Jest 18:53 !? Chyba ich posrało (niewiem kogo xd) ! Poszłam spać i tak minął ten dzień ...
-----------------------------------------------------
Czytelniku :) jak ci się podobało zostaw komentarz :) Sory za błędy ort . XD dobra z orto nie jestem xX
YOU ARE READING
FnafoweOpowieści
Teen FictionOpowiada tu Kamila o zielonych oczach i czarnych do ramion włosach z grzywką ...rozdziały będą się pojawaiać o 17:00 :) Deviantart-Orangina87