Η ζωή μου δεν είχε νόημα πια. Από τότε που έφυγε , ουσιαστικά έφυγα και εγώ. Δεν ξέρω τι με κρατάει ακόμα ζωντανό. Όχι μισό ξέρω ... αυτή ... η Violet . Η καλύτερη μου φίλη από τότε που ήμασταν παιδιά . Έχω αναπτύξει αισθήματα για εκείνη. Ίσως φιλικά , ίσως και όχι . Την αγαπάω και είναι ότι πιο σημαντικό έχω . Είναι ο λόγος που δεν έχω εγκαταλείψει και είμαι ακόμα ζωντανός. Δεν θα άφηνα ποτέ τίποτα να της συμβεί. Εκείνη όμως δεν το ξέρει. Δεν έχω το κουράγιο να της το πω. Στο κάτω κάτω με βλέπει ως κολλητό της και τίποτα παραπάνω . Ούτε θα διάλεγε ποτέ εμένα. Υπάρχουν τόσοι άλλοι καλύτεροι. Όλοι μόλις τη βλέπουν τους τρέχουν τα σάλια. Έλεος πια. Δεν αντέχω να την κοιτάνε άλλοι. Τι δεν καταλαβαίνουν; Κάνουν τα πάντα μόνο και μόνο για να τους προσέξει. Δεν τους αδικώ. Είναι πανέμορφη.
Πως να μην κολλήσεις με τα γαλανά της μάτια , αυτό το βλέμμα που σε διαπερνάει , αυτή η ματιά που μπορεί να σε κάνει να τη κοιτάς για πάντα. Και τα μαλλιά της ; Τα καστανά μαλλιά της ; Που όταν ντρέπεται πάντα πέφτει μια τούφα μπροστά στο πρόσωπο της και την κάνει τόσο γλυκιά που θες τη φιλήσεις ! Αλλά αυτό που ερωτεύτηκα είναι ο χαρακτήρας της. Δυναμικός , λέει πάντα αυτό που σκέφτεται και δεν υπολογίζει τίποτα. Είναι όλα όσα δεν μπορούσα να είμαι. Τη ζηλεύω κάποιες φορες όμως η αγάπη μου για αυτή υπερκαλύπτει τη ζήλια μου. Με συμπληρώνει με όλη τη σημασία της λέξης .
Τώρα είμαι σπίτι . Μόνος εδώ και 5 μήνες. Την σκέφτομαι. Εφόσον είναι στο μυαλό μου είμαι εντάξει ... για τώρα. Οι κακές σκέψεις δεν αργούν να κάνουν την εμφάνισή τους. Το μυαλό μου είναι εντελώς μπερδεμένο. Από το λήθαργο με ξυπνά το κινητό μου. Αυτή είναι. Ένα χαμόγελο σχηματίζεται χωρίς να το καταλάβω στα χείλη μου. Το σηκώνω.
-Καλημέρα!
-Καλημέρα. μου λέει. Την ακούω λυπημένη.
-Τι έχεις ; την ρωτάω.
-Εμμ... μπορούμε να συναντηθούμε ;Θέλω να μιλήσουμε.
-Ναι φυσικά.Είμαι τόσο χαρούμενος που θα ακούσω τη γλυκιά φωνή της και θα δω τα μαγευτικά γαλανά μάτια της. Αλλά γιατί είναι λυπημένη;
-Ok. Σε μισή ώρα στο γνωστό σημείο.
-Ok.Τα λέμε εκεί.
YOU ARE READING
Dead or Alive
Teen FictionΈνα αγόρι και ένα κορίτσι. Κολλητοί από μικρά παιδιά αλλά τι θα γίνει στη συνέχεια;