İlk Tanışma

34 4 0
                                    

Saat 9.00 civarları çocuğun birisi kızın birisine birini sormak için mesaj atar. Kızda merakından cevap verir. Fakat muhabbet ilerlemiştir nasılsın merhaba muhabbeti geride kalmıştır. Zaten daha önceden tanıyorlardır birbirlerini merak ediyorlardır. Bu konuşma sayesinde tanışıp konuşmuşlardır ve daha sonra oğlan dayanamayıp kıza çıkma teklifi eder. Kızın zaten aklında vardır birisi ve bu kişi o çocuktur ve o an heyecan ve mutluluk kaplar kalbini. Sanki daha önce hiç hissetmemiştir bu duyguyu ve bi an düşünür çocuk kızdan cevap beklemektedir. Bi an çocuk korkar bişey oldu sanır ama zorlamak istemez. Bir an kızdan mesaj gelir '' evet '' diyerek cevaplar gelir ardardına. Gece mutlulukla sonlanır ertesi gün ikiside arkadaşlarına söylemiştir mutluktan uçuyorlardır. Akşam olsa da konuşsak die içleri içlerini yiyorlardır. Akşam olur ve oğlan kızın numarasını ister kızda verir. Konuşmaya başlarlar saat 23.00 dan 04.00 a kadar zaman çok çabuk geçmiştir ama kız oğlanı kıskanmıştır. Çünkü oğlanın sınıfına yeni bi kız gelecektir. O kız gelmiştir ve bizim kız çok kıskanmıştır. Oğlanla tartışmışlar ve kız evde yanlız başınadır çok korkar ama oğlana söylemez oğlan da kızın gönlünü almak için kızın evlerine gider kıza dışarıya çıkmasını söyler ve kız korkuyla dışarı çıkar. Dışarı çıktığında oğlanı karşısında görünce çok şaşırır. Eli ayağına dolanır fakat gözü yaşlıdır kıskanmıştır. Oğlan kıza bir sarılır dünya durur. Sonra barışırlar kız evine gider oğlan kızı bekler ve evine gider konuşmaya başlarlar her gün olduğu gibi zaman su gibi akıp gider. 1 hafta geçer buluşurlar sarılırlar el ele tutuşurlar. Birbirlerinin arkadaşlarıyla tanışırlar herşey mükemmel gidiyordur. Bir gün oğlanın arkasına kızlar biner kız da oğlana kıyamayıp oğlanın ödevlerini yapmaya çalışırken bu haber gelir. Kız çok sinirlenir. Yazdığı tüm sayfaları yırtar. Oğlanın telefonlarona cevap vermez oğlan da mesaj atar olayları anlatır. Telefonunu açmasını ister. Kızda dayanamayıp telefonu açar oğlan anlatır olayları. Kız sinirden hem ağlar hemde oğlanın ödevlerini tekrar yapmaya başlar. Ertesi gün oğlanın ödevleri bitmiştir. Bir arkadaşıyla yollar. Sonra kız not yazmıştır '' ikindin geleceğim'' yazar. Oğlan elinde gül ile kızı bekler. Kız kavga için gelmiştir oğlanla sarılırlar gülü alır oğlanı öper öteki yeni gelen kıza hesap sorar. Birbirlerine girerler sonra yeni gelen kız kızdan özür diler '' ben sevgilisi olduğunu bilmiyordum özür dilerim bana öyle demediler'' der sonra kızla barışırlar. Oğlan mutlu olur...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

16 Nisan 2015 Başlangıcı Güzel Sonu KötüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin