TUTAMADIM SÖZÜMÜ

250 75 34
                                    


Tutamadım sözümü,sende bozdum yeminimi sevgilim.Aşka,sevmeye,sevilmeye olan tövbemi senle geri çektim.

Biliyorum,benim için zor olansın.Başkasına aitsin.Belki hep onun olarak kalacaksın da benim yüreğim buna nasıl dayanacak sevgilim?İnsanın kalbi de ağrıyormuş,bunu ben senle yaşıyorum.Sevmek,sevilmek,aşık olmak,özlemek,üzülmek,sevinmek,ağlamak,gülmek,hepsini seninle yaşıyorum sevdiğim.Birkaç ay önce bana hiçbir şey ifade etmeyen bu satılık kalpler şehrinde,şimdi sensiz burada olmak düşüncesi bile nefesimi kesmeye bir neden.

Seninle olmazsa kimseyle olmayacak biliyorum bir daha,bundan çok eminim.belki hayatıma girmeye çalışanlar olacak ama şunu bil ki sevgilim;eğer seninle olmazsam hayatıma dahil olacak insan,yaşayan bir ölüyle beraber olacak her zaman. Ben seninin aşkım!Seninle olurum yada olamam,ben tüm varlığımla seninin sevgilim!Tek arzum ayakların,ellerin bağlı olmadan benim yanımda olman.Şimdiye kadar istediğim her şeyi elde ettim ya da istediğim her şey oldu ama sevgilim,ben hiçbir şeyi seni istediğim kadar istememiştim.Bana bunu fark ettirdin.Sensiz bir hayat düşüncesi kalbimin ağrımasına,nefesimin kesilmesine neden.



SENİ ÇOK SEVİYORUM ÖMER.


02.16 ESİN


Utku Ataş'ın kitabından alıntıdır

TUTAMADIM SÖZÜMÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin