În timp ce jedii își învățau padawanii căile pașnice, Sith făceau exact opusul. Darth Greed avea un padawan, pe Sion, cu care se antrena pentru a îi dezvolta puterea. Sion era un tânăr solid, înalt, având cicatrici pe mâna dreaptă de la o luptă cu un Rancor de cand era sclavul lui Nal The Hutt. Acesta nu a avut o copilărie prea frumoasă. A fost capturat de mic de Nal, forțat să se lupte pentru a-și păstra viața. Acesta era specia nautolan, la fel ca maestrul Kit Fisto.
Darth Greed îl învăța codul Sith, regulă fiind: "Pacea este o minciuna, aici e numai pasiune.". Greed cu Sion au fost trimiși pe planeta Cereea pentru a-l forța pe conducătorul planetei sa se alieze separatiștilor.
Greed era obișnuit cu acest tip de misiuni în schimb pentru Sion era prima misiune de acest tip.
Ajunși în orașul primar, cei doi încercau sa se hotărască ce metoda sa folosească:
-Eu zic sa folosim forța bruta, îl amenințăm ca dacă nu ni se alătură, nu mai trăiește. spuse Sion.
-Nu. Este prea periculos. Ma lași pe mine sa vorbesc. Sunt experimentat în acest gen de misiuni.
-Un adevărat Sith ar ataca direct.
-Nu, trebuie sa mai și gândești, mai ales ca suntem doi. Dacă am face cum ai zis tu, ne-ar înconjura cu soldații regali, sau ne-ar împușca direct. Cereeni sunt luptători pricepuți, folosesc blastere creeate de ei. Fiecare își face un blaster unic. Înțelegi!?
-Da Maestre.
Ajunși la palat, cei doi au trecut de paznici, omorându-i sau cel puțin băgându-i în coma. Când au ajuns în camera regală, au împins ușile cu ajutorul forței. Greed a început negocierea:
-Rege So-Ash. Bună ziua. Am venit aici pentru a va convinge sa intrați în sistemul separatiștilor. Ce ziceți?spuse Greed
-Cum?! Vii aici, numai sa ma întrebi asta? Răspunsul este NU! A mai venit un aliat de-al tău acum puțin timp. Ce te face sa crezi ca tu o sa reușești sa ma convingi? A vrut sa ma omoare, dar nu i-a reușit. Tu ce faci?
-Eu o sa negociez simplu. Prin vorbe. Dacă veniți de partea noastră, o sa trimitem droizi pentru a va apăra de Republică.
-Să mă apărați de Republică? Ei nu îmi fac niciun rău. Voi da!
După un timp în care regele tot refuza, Sion și-a pierdut cumpătul și a spus:
-MOȘULE. DACĂ NU INTRII DE PARTEA NOASTRĂ, O SA TE OMOR!
-Așa a zis și celalalt amic al vostru. Ți se pare ca i-a reușit?
-Diferența dintre noi, este ca el nu a omorât gărzile din palat.
-CE?! Voi mi-ați ucis gărzile? O sa plătiți scump.
-Da? Foarte bine. Sa vedem care se descurcă mai bine în o luptă corp la corp.
-Stai liniștit ca nu ești foarte puternic. Am gărzi mai puternice ca tine.
-Da? Sa egaleze asta!
În acel moment, Sion a izbucnit, a sărit asupra regelui, a folosit forța pentru a intimida adversarul și și-a deschis sabia la gatul lui.
-Ia hai sa vedem. Semnezi sau nu tratatul?!
-Bine. Îl semnez...
Cu tratatul semnat și cu o planeta în plus în sistem, Separatiștii erau mult mai puternici. Ajunși înapoi, darth Greed și Sion au declarat misiunea un succes.
CITEȘTI
star wars old republic
Science FictionDrepturile rezervate pentru "star wars". Acțiunea se petrece înaintea războiului clonelor și înaintea morții lui Qui Gon Jin.