Неконтролима магия

31 4 0
                                    

Прибрахме се след часовете и аз имах концерт по пияно. Трябваше да свиря пред зала с 1000 човека, може би и повече!!! Нямам сценична треска, но Криси ми каза да не се сливат с музиката иначе ще се покажа като магическо създание.
К- Мони песента трогателна ли е?
М- Да малко, защо? Какво ще стане ако е трогателна?
К- Ще се покажеш като магическо същество. Мога да усетя как магията в теб иска да излезе всеки момент. Трябва да внимава. Музиката ще те отнесе и ти може да се оставиш тя да те контролира.
М- Добре де, добре схванах за какво говориш.
Ка- Криси е права. На моя първи концерт по музика аз се отнесох и последното нещо което помня е, че получих крилата си. Не помня  дали изобщо пях.
М- Добре вече ми звучи сериозно.
Г- За какво си говорите?
М- За музика.
Чухме някой да казва.
- Моника ще излезе след 5 минути.
Г- Момичета трябва да седем на местата си. Успех Мони.
К- Успех.
Ка- Успех :3.
М- Мерси.
Излязох поклоних се и седнах на пианото. Почнах да свиря и не помня нищо друго. Мисля, че се о онесох в музиката.

*От името на Криси
Видях как Мони не си мърда главата, очите и станаха жълти, а нормално са и сини, не мога да я усетя и магията и ме побъркава. Тя е навсякъде и пищеше, сякаш иска да избухне всеки момент от Мони. Нямах идея как да го спра, но изведнъж чух музиката и писаците да спират. Мони се обърна и чифт невероятни и огромни криле изкочи от гърба и. За щастие всички си помислиха, че е специален ефект. Поне така чух от всички възможни страни. Мони стана и се поклони. Много се надявах тя да не полети. Мони бързо напусна сцената и отиде зад колисите. Аз бързо отидох при нея и когато я докоснах тя  припадна и крилете и изчезнаха.

Историята на една тийнейджъркаOnde histórias criam vida. Descubra agora