Hádky, cesta do Prahy❤

587 32 13
                                    

"Dobré ráno ségra." přivítal mě Ondra v kuchyni, když jsem přišla na snídani.

"Dobré. Péťa snídá zase v obýváku?" ukázala jsem na dveře od obývacího pokoje.

"No jo." řekl Ondra uraženě. Jsou to dvojčata(nejsou si ani trochu podobný) a nemají se rádi. Jen kvůli jedné oslavě. Ale to bych teď neřešila. "Dneska jede prý do Prahy." řekl s plnou pusou.

"Zase.." Petr je doma většinou jen když tu Ondra není, což se stává málo kdy, takže se moc nevídáme. Jinak už bydlí sám v Praze.

"Bydlí tam. A navíc tu jsem já, čemu se divíš?"

"Ničemu."

"Já se budu brzy taky stěhovat."

"Cože?!" málem mi zaskočil chleba s pomazánkou.

"Nemůžu bydlet pořád tady. A navíc mám v Praze práci. Budu bydlet s klukama z kapely."

"S kým tu budu? Vždyť to tady jen s rodiči nepřežiju."

"To zvládneš, často tě budu brát k sobě." usmál se na mě.

"To tak." řekl ošklivě Petr, když odnášel talíř do myčky.

"No mnohem víc než ty!" zamračil se Ondra.

"Klídek kluci. Nechcete si už někdy podat ruce a nehádat se?"
oba se na mě koukli nechápajícím obličejem. "Je strašný, jak se pořád hádáte! Chce se mi z toho brečet." odsekla jsem, zvedla se a odešla do pokoje s následujícím třísknutím dvěřmi.

*Ondry pohled*

"Má pravdu, ale to ty nikdy nepochopíš."

"Jak bych ti mohl asi odpustit?!." zařval na mě.

"Proboha! Byl jsem opilej. Petře jsme bráchové." odešel jsem i já do svého pokoje. Stejně tak udělal i Petr. Šel jsem volat Johanovi.

"Čau kámo." pozdravil jsem ho. "Nemáš čas? Potřebuju hodit z Budějek do Prahy, ale auto jsem včera půjčil Vojtovi."

"Jo jasně, budu tam co nejdřív." odpověděl mi.

"Díky." ukončil jsem hovor, do baťohu naházel ty nejvíce potřebné věci a šel to říct mamce. "Mami? Dneska teda pojedu do Prahy jo?"

"Petr taky, tak ho vem s sebou." řekla.

"No to čekej."

"Brácha ty někam jedeš?" objevila se ve dveřích smutná Míša.

"Ano."

"Nee prosím." chytil jsem jí za ramena a něco pošeptal do ucha.

"Můžeš jet ale se mnou, jestli chceš." pošeptal jsem jí.

"Joo." zajásala. "Mami, můžu s Ondrou?" přiběhla před mamku.

"Co tak jásá?" přišel do obýváku Petr.

"Protože jí s sebou beru do Prahy." ani jsem se na něho nekoukl. Mamka jí to dovolila, takže jsme si zbalili pár věcí a pak jen čekali, až přijede Johan.

*Pohled Míši*

Přišel za mnou Péťa do pokoje.

"Míšo, vím, že máš Ondru radši, ale já se ti chci omluvit. Za všechno." sedl si ke mě na postel.

"Péťo mám vás ráda oba stejně, ale Ondra nechce, aby jste se hádali. To ty jsi pořád takový."

"No jo, ale to se nedá zapomenout, co minule udělal."

"Byl opilý. A to že zveřejnil na internet 3 tvý trapný fotky.. No.."

"Nemluvím teď o těch fotkách.. Ale i to. Mám dost fanoušků, mám 300 000 odběratelů.. Byl to dost velký trapas."

"Jo. To, že ti mlátil golfovou hůlkou do auta, to přehnal, to máš pravdu."

"Ale o tom taky nemluvím."

"Míšo! Johan je tu!" zavolal na mě Ondra z chodby a následně otevřel dveře. Asi se trošku udivil, že je tam Petr. Péťu jsem objala, vzala tašku a vyběhla na chodbu.

"Tak na ní dej pozor." opřel se Petr o rám dveří. Celkem se ovládá.

"Tak ahoj." rozloučila jsem se. Stejně tak i Ondra. Před domem už čekalo auto a v něm Ondry kamarád. Na první pohled vypadal sympatický. Dost mi připimínal toho Johnyho Machettu.:D

*Z pohledu Lůci*

Z Vadima pokoje se ozvala rána. Zase určitě točí nějaký video a hází žídlí.:D S bráchou a mamkou bydlíme v Praze. Před chvilkou mi volala Míša, že je na cestě do Prahy a jestli se může na chvilku stavit. Bude tu okolo druhý hodiny. Hned jsem to šla oznámit Vadimovi.

"Prosím neházej po mě nic." pootevřela jsem dveře a on si v klidu povídal s kamerou. "Dneska přijede Míša."

"Super, to můžem natočit nějaký video." pak se zase dál věnoval kameře. Jeho zajímá jen Youtube, ale tak co..

*Z pohledu Ondry*

Jak mohla Míša usnout? To je jedno. První si pojedeme hodit věci k Vojtovi domů, protože já ani Johan zatím byt v Praze nemáme, tak přespíme u Drahokoupila. Pak pojedeme na oběd i s kapelou, jelikož jsou všichni 3 u Vojty a pochybuju, že oni něco uvaří. No a potom chtěla jít Míša do Palládka nakupovat a v půl druhý hodit ke Tkačenkům.

"Tak jsme na Žižkově." oznámil Johan. Jeho prudké parkování a brždění Míšu nejspíše probudilo. Vylezli jsme z auta a nanosili věci k Vojtovi do patra.

Takže ahoj všichni:3
Tohle je první díl z této nové knížky:) Postavy, co se tu ještě neobjevili budou až v dalších dílech;) Snad budete spokojený❤

Jsme jako PřízrakKde žijí příběhy. Začni objevovat