Our Love Was Strong/14. Bölüm/ Baby, You're Mine

1.1K 38 6
                                    

Güzel sevgilimle hava alanında buluştuk. Sımsıkı sarıldım ona, hiç bırakmicak gibi. Çocuklardan ayrıldık. Onu sakin bir yere götürdüm. Sırtını göğsüme yasladı. Sessizce etrafı izledik uzunca bir süre.

"Beni özledin mi?"

"Hem de çok. Türkiye nasıldı?"

"Harika. Bir gün seninle de gideriz. Görmeni çok isterim."

"Ben de görmeyi çok isterim"

"Emma sana söylemem gereken bir şey var" merakla bana döndü.

"Ben, ben seni ilk gördüğüm günden beri sana aşığım. Yani sen doğduğunda sadece dört yaşındaydım ama aramızda özel bir şeyler olduğunu o an hissetmiştim. Ve senin özel olduğunu her zaman biliyordum. Hep seni sevdim. Diğer kızlar sadece unutmak içindi. Ama olmadı. Seni unutamadım. Senin gözünde en yakın arkadaşımdım ama sen, sen benim gözümde çok farklıydın" nihayet ona bunları söyleyebilmiştim. Utangaçça başımı öne eğdim.

"Peki ya Caroline, Taylor?!"

Benimle dalga geçtiğini fark ettiğimde kıkırdadım. O ise büyülenmiş gibi parmağını uzattı ve gamzelerime dokundu. O kadar zarifti ki. Elini tuttum ve öptüm

"Hadi prenses burdan gidelim ve güzel bir yemek yiyelim"

"Tamam ama çocukları da çağıralım"

"Bu sefer başbaşa olsak"

Dudaklarını büzdü ve

"Tamam Styles bu seferlik kabul ediyorum" dedi. Gülerek ordan ayrılıp arabaya bindik. Ve restauranta sürdüm. Çok güzel bir yerdi. Onu buraya getirdiğime mutlu oldum. Yemek boyunca çok eğlendik. Sürekli güldük sürekli. Değişik taklitler yaptık, başımızdan geçen saçma olayları anlattık. Sevgiliniz aynı zamanda en yakın arkadaşınızsa eğlenmemek gibi bir lüksünüz yoktur. Çok güldük, çok. Bana okulundan bahsetti, arkadaşlarından. Tamam itiraf ediyorum kıskandım. Yani biraz. Tamam çok kıskandım. Ama benden başkalarının ona yakın olması fikrine dayanamıyorum.

"Beni bir ara onlarla tanıştır"

Gülmeye başladı.

"Sen, sen beni kıskanıyor musun?!"

"Ne hayır tabii ki hayır!"

"Tüh ben de tam bunun çok şirin olduğunu söylicektim" dedi dudak bükerek.

"Evet, tabii ki seni kıskanıyorum. Benden başkalarının sana yakın olması fikri beni delirtiyor"

"Ah hadi Styles gel buraya" dedi ve bana yaklaşmaya başladı. İşte bu!!

-Bu bölümü aşağıdaki isimlere itaf ediyorum:

MerveKaplan1

Zeynepcik

BelictionerDL

13badromance

Denizbalta

EloofOfficial

Yaptığınız yorumlardan dolayı teşekkür ederimm :))

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin