KAI

88K 618 63
                                    

"chagi ... malam ni oppa dtg umah tau?" Kau pun mengangguk ye lab bosan duh kat umah sorg sorg appa and omma kau outstation .. tah outstation ke main jolok jolok .. buat anak katekan .. "malam ni kita buat kerja tau.. tapi kerja ni guna banyak tenaga tapi takpe oppaa yg bereskan chagi just moan je " "ye lah oppa' kau and kai ni sbrnanya pakwe makwe and dh nak kawin dh punn umur baru 18 .. almaklumlah pepek and kote dh tak sbr.. hik hik . "Oppa ..... dtg pukul brapa ??" Ermm maybe eight o clock?... ouh ok bye ... kah pun blah sbb nak kemas umah bagai en nak mandi lagi skrg dh pukul 6:30..

Rumah...
Kau bukak baju and seluar sbb nak mandi.. kau pergi depan cermin kat dlm bilik kau and tgok badan kau... tanpa kau sedar kau dh ramas tetek kah... "ahhh ahh ahhh .. ermmmm. ' sedapnyer.. tiba tiba pintu bilik kau terbuka tapi kau tak dgr sbb kau tgh ramas tetek kau.. nikmat sgt... " chagi .. jangan buat sorang oppa kan ad " kau terkejut sbb kai ad dlm bilik kau disebabkan malu kau kelam kabut amik tuala and tutup muka kau.. cehh bukan nak tutup tetek and pepek podahh la kau..chagi ... kai makin rapaf dgn kau .. dan skrg hanye beberapa inch sje dri kau.. " oppa" "chagi ni kalau tak tahan panggil lah oppa kan oppa boleh tolong " kai tarik towel kau tadi .. belum sempat kah balas kau dh dicium oleh kai rakus...emmm emnnn. Ahhh ..kai makin rapatkan kan kau and trus tolak kau atas katil .. "oppa kita kan ad kerja yg oppa kata penat tu". " nilah kejenye"kai rakus mencium lidah dia nak masukkan lidah dlm mulut kau tapi kau takasi.. and hye ad stu cara je kai boleh buat cepat cepat tangan dia pergi masuk kat bawah panties kau and trus gosok kat pepek kau ... erhgj ahhh terangkat angkat bontot kau .. kai trunkan ciuman nye di leher kah lovebite "oppa arghh ahh ahhh " kayp moan sbb kai skrg dkt tetek kau tapi baru separuh separuh lagi ditutup sdgn bra kau.. ahhhg ahh.. kai trus tarik bra kau kebawah .. nmpak lah puting kau yg pink tu.. ' baby . Tetek pink yummy ... kai trus terkam tetek kau dijilat tetek kau . Kah moan .. ahh ahh ahh sambil menggoyang kan bontot kau sampai kau punye pepek terkena kat kote kai yg besar tuh.. kai pun terus tukar tuk jilat puting belah kanan.. smbil tangannye dok sibuk gentel puting kiri kau.. puting kau dh tegang abis..kai gigit git perlahan puting kau... ah ah oppa... ermmmm. Fuck me please.. " sbr chagi belum lagy" kai pun terus menjilat drpd tetek kah terus ke perut kau and terus ke pepek kau yg masih ad panties tuh.. kai terus bukak panties kau amd terus tgok pepek kau yg putih and ad bulu bulu skit tu.. kai jolokkan dua jari dlm pepek kau ahhh ahh oppa ppali jolok erghgh ahh . Wait chagi belum cukup wet. Lepastu kai terus turunkan badan en trus jilat pepek kau.. dia cucuk kelentit kah guna lidah.. ahhh ahh ahhh ahhh ahh oppa.... . Slurpp slurpp kau dgr kai isap pepek kau.. ermm ahhh kau ramas rambut kai and tarik rambut kai supaya mkin dlm lidahnye... tiba tiba kau rse ad sesuatu nak keluar kau nak tutup kaki kau tapi kai mengahalang. Ahhhhh. Klimaks pertama kau.. kai pun terus bangun and suruh kah melutut kat aras katil dia berdiri .. tepi katil.. terus dia jolok kote dia.. kau pun isap macam aiskrim...kau tgok mula kai mulut kai ternganga nik mat sgt agaknya. Mata terpejam .... disebabkan dh terlampau ghairah.dia tolak kau atas katil and trus duduk atas kau. U r ready my sexy girl?? Nae... ok . Kai ketuk pimtu pepek kau dengan kote dia.. kau ckp.. cepat oppa.. tak tahan please oppa. Kai mengacah lagy baru masuk 2 inch dia tarik balik .masuk 5 inch tarik balik lpastu baru dia masuk kan semua.. ah. Skit oppa. " sbr ne" air mata kau keluar . Kai rendam jap kote dia... lima minit. Sexy . Game start. Kai angkat kaki kau letak atas bahu dia. Dia jolok perlahan dulu " ah ahh oppa make it faster. Ah ah aha h " makin laju kai jolok bunyi telur dia berlaga dengan kulit kau. Ahh ahhh ahh oppa ... ermm ahhhh kau ramas tetek kau .... oppa y/n nak cum .. erggg klimaks kedua.. round kedua kah atas kai tetek kau bergoyang.. kai pgang tetek kau kau plak jolok.. ermmm kai terus ckp y/n oppa nk doggie. Ne oppa. Kau pun menonggeng .. kai masukkan kote dia .. ahh oppa sedap ermm oppa.. kau pye bahagian sensitid terkena dgn kote kai .. kai pulak dh nak cum and kau moan ahhh ahhh oppa... tiba tiba kau moanr oppaaaa ahhh air kau keluar " oppa cum baby " plat plat byk air mani keluar .. kai dh x tahan tgok pepek kau yg byk air tu dia nk jilat. Ahh ahh oppa geli ahhh sedal ahhjhhhhhh. Dh abis air tu dia masukkan balik kote dia tapi tak jolok pun kau baring atas dia sambil tu kay kemut kote di. Kai pggang tetk kah and last korg tertido...



Hai author ni.. korang kalau rase nak req bole pm ye. K bye.

BYUNTAE IMAGINE.Where stories live. Discover now