Totul era normal in scoala din Chrimwrg, baieti aveau cate-o bataie, fetele erau cat de cat rautaceoase, dar in afara de Ada, o fata cuminte, desteapta, cu parul lung, saten inchis, ochii verzi, suptirica, faza era ca ea avea o problema, era foarte timida. Cand profa de mate o scotea la tabla sa faca o problema, se bloca, zicea un nr apoi altul, insa doamn stia ca Ada e o fata foarte speciala.
Trecuse si prima saptamana, dar cat ai zice peste a si sosit luni, iar calvarul Adei a inceput din nou. Sosise ora de franceza, doamna a cam intarziat, din pricinea ca ea si domnul director semnau niste acte de inscriere pentru noul elev. Intre timp in clasa era haos, baietii se bateau, fatele se chirmoloseau pe banci, sub si langa ele. Insa Ada nu, era in baca si desenea. ,,Faza care nu intelegeam, este ca nu stiu cum era de de fiecare data curat pana sa vina profesorul, in fine sa nu ne abatem de la firul povesti. De acord?"
A veni profa de franceza alaturi de noul venit, se pune in fata clasei si se adreseaza:
- Copii, acesta este noul vostru coleg, il cheama Neitan, este venit din Germania, parinti lui are de terminat contractul cu un regizor. Ce mi-ar placea din partea voastra, ar fi sa aleaga el singur cu cine sa stea in banca, cu cel care il alege va sta la el acasa pana vin parinti lui. Ok, cine are intrebari?
Nimeni nu avea nici o intrebare de spus, toti se uitau la el de parca ar fi vrun fotomodel, sau ceva de genul, mai ales fetele.
In cele din urma el i-a zis profei:- Cine e fata draguta din prima banca?
- Ea e Ada, e o fata c-am timida de felul ei.
- Pot sa stau cu ea in banca?
- Dar cum sa nu, chiar te rog.El se duce in banca, nu putu sa nu observe desenul Adai, care iesea din evidenta. S-a asezat pe scaun, se holba la ea de parca ar fi prima faptura care a venit dintr-o galaxie neobijnuita.
El in cele din urma a intrebat-o:- Desenezi foarte frumos, imi da-i meditatii?
Ada nu auzi, dar nici Neitan nu s-a dat batut.A inceput sa se scalanbe, sa vb prin biletele, dar in zadar, asa ca i-a venit in minte sa ii de-a un pumn in joaca, asa a si facut.
Ada s-a speriat asa de tare ca a facut o dara lunga de creion pe desenul ei.Neitan nu mai stia cum sa faca sa-i ceara iertare.
Ada a strans tot, si ii zice la un momendat:- Nu-i nimic, eu tebuia sa-ti cer iertare ca nu te-am auzit. Buna eu sunt Ada, noua ta colega de banca si s-ar putea sa stam in aceasi casa, doar daca nu vrei sa stai cu o fata cat de cat adorabila.
Cei doi au inceput sa rada, nu s-au oprit doar cand s-a terminat ora de franceza.Ada i-a zis:
-Vino cu mine, hai!!
Ea la tart pe el pana cand au ajuns la o usa, a deschis.o si au intrat.
Inautru erau picturi, mult flori, de toate felurile, ea s.a oprit la doua potrete si a zis:- Ei sunt parinti mei, sti nu prea aduc vorba de ei, dar daca tot i.am pomenit, stii eu i.am vazut cum au murit...
El se uita la ea cu o fata cum s.ar zice trista, ea continua:
- Era ziua mea de nastere, ca deobicei eu cautam cadourile, dar nu le gaseam, asa ca am renutat, m.am desbracat de hainele obijnuite si mi.am luat costumul de bai, vroi.am sa inot in piscina, dar in acel moment i.am vazut pe parinti mei cu doi oameni care l.ea pus pistolul la capetelor lor. Imi era frica, dar am mai stat umpic, apoi l.am auzit pe primul, cred ca ala era seful ,,Merit-ati sa va omoram." apoi i.au inpuscat, am fugit ca o proasta, cand m.am intros parinti mei zace-au intr.o balta de sange...
Ada a picat in genunchi si a inceput sa planga, Neitan s.a apropiat de ea, a strans.o in brate si i.a zis:
- Gata nu mai plange, acum este in trecutul tau, nu te mai gandi la el.
Ada si.a ridicat fata, s.a uitat cu ochi plini de lcrimi si i.a zis:
- Chiar daca s.a intamplat luna trecuta?
El n.a mai zis nimic, a luat.o dinou in brate.
*
Cat ai zice peste s.a dus si celelante ore, Ada si Neitan a luat.o in drum spre casa.
In drum Neitan s.a intalnit cu Dales, el s.a oprit si la astept, dintr.o data il intreaba cu furie:- Ce cauti tu aici?
- Nu ma lua cu ce caut aici, zi cine e fata aceea draguta?
- Ok, pa nu vrau sa am parte de gumlele tale.
- Bai gata, sunt doar curios, hai zi.
- O cheama Ada.
- Stie ca tu esti vampir, nu?
- Nu vrau s.o pun in pericol.
- Te inteleg, dar la un momendat va afla, si va sufeti mult atunci, dar intrebatea este ti.e iti place de ea?
- Da frate, tin mult la ea, dar nu vrau sa.i se intmple ceva rau.
- Ok, te inteleg, eu plec am niste treaba, te sun dupa sa.mi da.i detali cu Ada.
- Ok frate, pa.
,,Buna eu sunt autoarea, nu stiu daca va placut acest capitol, dat va promit ca celelant va fi si mai si. Vreau sa stiti ca nu sunt obijnuita sa scriu la inceput cum este povestea, eu o spun la sfarsit, sa.mi dau seama ca ati inteles, eu trec la actiune."