27.

1.9K 59 9
                                    

*Lisa's POV een week later.*

Ik voel me steeds beter en Louis zegt dat hij iets belangrijks moet vertellen. "Ik heb gezorgd dat we een break hebben." Zegt Louis en ik frons. "Voor hoelang?" Vraag ik en Louis glimlacht. "18 maanden ofzo." Zegt Louis en mijn ogen worden groot. "Wat!? Louis de fans!" Roep ik en Louis zucht. "Liefje als ik me mijn hele leven moet aanpassen aan de fans heb ik geen leven meer. Iedereen van ons wilt weer tijd met familie en vrienden. En zo wil ik samen met jou een eigen gezinnetje stichten! Ookal weten we nog niet of we het houden." Zegt Louis en ik zucht. "Dus het komt niet door mij?" Vraag ik en ik kijk naar mijn handen. Louis pakt mijn hoofd vast en zorgt dat ik hem aankijk. "Nee Tuurlijk niet moppie. We hadden het al een tijdje in ons achterhoofd, maar nu jij zwanger bent hebben we meer goede redenen om het door te laten gaan." Zegt Louis lief en hij kust me op mijn voorhoofd. "Oké dan..." Zeg ik nog twijfelend en Louis glimlacht. "Over een klein weekje zijn we weer thuis!" Zegt Louis blij en ik glimlach breed. "Ja! Eindelijk!" Zeg ik en Louis glimlacht. "Kom je bij mij wonen dan?" Vraagt Louis lief en mijn ogen worden groot. "Woon je alleen?" Vraag ik en Louis knikt. "Ik ben 22! Tuurlijk woon ik alleen!" Zegt Louis en ik grinnik. "Als dat mag van papa en mama!" Zeg ik en Louis knikt. "Tuurlijk!" Zegt Louis lief en hij drukt opnieuw een kus op mijn voorhoofd.

"Loubear?" Roep ik blij en ik loop naar de kamer waar ik stemmen vandaan hoor komen. "Wat is er schatje?" Vraagt Louis en ik glimlach breed. Ik pak zijn hand vast en sleur hem mee naar de gang en druk snel mijn lippen op de zijne. "Mhh wat is dit?" Mompelt Louis tegen mijn lippen en grinnik. "Nou... Ik heb besloten dat jij van de daken mag schreeuwen dat je over een tijdje papa genoemd mag worden!" Zeg ik blij en Louis zijn ogen worden groot. "ECHT!? SCHATJE TOCH! DIT IS GEWELDIG!" Roept hij blij en hij zwiert me blij in het rond en drukt een lange kus op mijn lippen. "Wat is er an de hand?" Vraagt Lou die net op de gang liep om naar de rest te gaan. "We houden de baby!" Zeg ik blij en Lou haar ogen worden groot. "Dat is super! Gefeliciteerd!" Roept ze blij en we knuffelen even. "Ik pis in mijn broek van blijheid ik ga even plassen en dan gaan we het vertellen!" Zegt Louis blij en hij rent naar de wc en ik loop alvast terug.

*Louis' POV*

Ik gooi de deur met alle macht open en iedereen schrikt. "Boe!" Roep ik blij en iedereen rolt lachend met zijn ogen. "Ook hallo!" Zegt Paul lachend. "Hoi!" Roep ik hyper. Ugh het gevoel dat ik een baby krijg met degene waar ik van hou maakt me zo blij, enthousiast en hyper. Zo trots. Er groeit een klein baby'tje in de buik van degene waar ik van hou! "AWW dat is zo lief! Gefeliciteerd!" Roept Niall en ik frons. "Je dacht weer hardop!" Zegt Lisa blozend. Ik voel mijn hoof rood aanlopen maar word daarna overspoeld met liefde en felicitaties. Als laatste sla ik mijn armen strak om Lisa heen en druk een lange hele lange kus op haar lippen. "Ik hou van jou!" Zeg ik zacht en Lisa glimlacht. "Ik ook van jou!" Zegt Lisa en ze geeft me nog een kus.

Lisa komt balend de kamer ingelopen. "Wat is er moppie?" Vraag ik en Lisa zucht. "Denise is aan het bevallen. Ze was uitgerekend vlak na de tour. Ik wou er zo graag bij zijn!" Zegt ze en ze zucht weer. "Aww maar volgende week kan je er heen!" Zeg ik zacht en Lisa kijkt me boos aan. "Maar dat is niet het zelfde!" Roept ze boos. Oh god even vergeten over de mood swings. Help.

°°°Week later want dat is cool°°°

Ik pak Lisa's hand vast en we lopen het vliegtuig uit. "Thuuuuuuuisssss!" Roept ze blij en ze draait een rondje. Ze is zo blij. Alleen weet ze niet dat onze families ons staan op te wachten. We pakken onze bagage en lopen door de deur. Lisa slaakt een harde gil en rent op haar familie af. Ik glimlach en loop naar mijn eigen familie.

*Lisa's POV*

Ik had niet verwacht dat ze ons zouden opwachten. "Lisa! Niall!" Roept Maura blij en we vliegen haar om de hals. Mijn ogen worden groot als ik Greg zie staan met een maxi cosi. Theo! "Greg! Oh my god!" Roep ik blij en ik omhels Greg. "Oh god. Theo! Zo schattig en klein en omg!" Roep ik blij uit en ik krijg tranen in mijn ogen. Omdat ik trots ben op mijn grote broer, maar ook denk aan het feit hoe klein en kwetsbaar Theo is. Louis en ik zullen ook een klein kwetsbaar baby'tje krijgen. "Wil je hem vasthouden?" Vraagt Greg en ik knik hevig. Greg geeft Theo aan mij en ik hou hem goed vast. Zo lopen we naar de auto. We gaan nu naar huis en vanavond een groot feest met al onze families. Louis en ik hebben besloten om het dan tegen onze families te vertellen, maar het nog geheim te houden voor de fans en de media.

Ik kijk nog een keer in de spiegel en glimlach tevreden. Ja ziet er goed uit. Denk ik. Vind ik. Louis komt me zo ophalen en dan gaan we naar de feest locatie. Ik loop naar beneden en Niall glimlacht. "Ziet er goed uit zus!" Zegt hij lief en ik glimlach. "Dankje, Ni!" Zeg ik blij terug. Ik hoor getoeter en weet dat het Louis is. "Tot zo!" Roep ik nog voordat ik de deur dicht gooi en naar Louis zijn auto ga me instap. "Hallo beauty! Ziet er goed uit!" Zegt Louis en ik bloos. "Dankje jij ook!" Zeg ik zacht en Louis legt zijn hand op mijn knie en rijd dan weg.

Louis sleurt me het podium op en ik knijp zenuwachtig in Louis zijn hand die een bemoedigend kneepje terug geeft. Hij knipoog naar me en pakt de microfoon vast. Gelijk is alle aandacht op ons gericht. "Familie en vrienden! Lisa en ik hebben iets aan te kondigen. Aangezien we nu met zijn allen zijn lijkt dit ons een goed moment om het goede nieuws te vertellen!" Begint Louis en ik glimlach breed. "Ookal zijn we nog erg jong, toch hebben Lisa en ik ons hart gevolgd en volgens ons de goede beslissing genomen. Lisa is namelijk zwanger! Maar we willen wel zo vriendelijk vragen om het zo ver mogelijk van de media en fans vandaan te houden!" Verteld Louis vrolijk en hij geeft me een dikke kus en iedereen juicht en klapt blij. Ik zie onze moeders een traantje weg pinken en we lopen snel op onze families af die bij elkaar staan. "Lisa! Gefeliciteerd!" Roept Johanna blij en ze loopt op me af en omhelst me. "Dankuwel!" Zeg ik blij en ze glimlacht breed. "Zeg alsjeblieft je! Anders voel ik me zo oud!" Zegt ze lacht breed.

Na een lange avond en heel veel limonade verder ploffen Louis en ik op mijn bed neer. "Iedereen was zo blij!" Zegt Louis enthousiast en ik knik. "Ja, ik zei toch dat ze je niet gingen vermoorden!" Zeg ik grinnikend en Louis glimlacht. "Nou ik was wel even bang!" Zegt Louis lachend en hij trekt me op zijn borst en houd me stevig vast. "Ik kan zo niet wachten tot ons baby'tje er is, ik kan niet wachten totdat je bij mij komt wonen, als dat mag! Liefje ik hou zo veel van jou!" Zegt Louis en ik voel mijn wangen diep rood kleuren en mijn ogen vullen met tranen. Ik ben gewoon makkelijk emotioneel op het moment. "Loubear... Dat is zo lief!" Zeg ik zacht en ik draai me om op Louis' borst zodat ik hem kan aankijken. "Niet huilen babe!" Zegt Louis en ik glimlach. "Jawel! Het is zo lief Lou! Ik weet zeker dat jij de beste papa op de wereld word! Ik kan ook niet wachten tot ons gezinnetje samen is. In een huis. Ik hou zo veel van jou!" Zeg ik zacht en ik laat mijn tranen druppelen op Louis zijn borst. Ook bij Louis glijd er een verdwaald traantje over zijn wang. Onze voorhoofden rusten tegen elkaar. "Blijf bij me. Voor altijd, alsjeblieft! Beloof het me!" Fluistert Louis en ik sluit Netzoals Louis mijn ogen. "Promise."

Sister of Niall Horan | 1D Fanfic-Dutch | Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu