Emines POV
pip
pip
pip
Den hersens alarmen, ugg! Jeg er en blanding av en morgen og ikke morgen person og i dag var jeg tydeligvis ikke det. Jeg slo til alarmen for så å hoppe ned i dobbeltsenga igjen. Jeg og mamma hadde fikset rommet mitt forrige helg og jeg må si at jeg ble ganske fornøyd. Jeg hadde nå en stor dobbeltseng i midten av rommet med lilla sengeteppe og noen store puter, en lilla pult og noen hyller med bilder av blomster og noen lys ved siden av. Jeg hadde også et hvitt klesstativ fra Ikea med klær på. Hele rommet var fylt med bilder noe som gjorde det ekstra koselig, det rommet ga meg en varm følelse.
Jeg krøp forsiktig ned under dyna igjen og tok opp telefonen min, en iphone 5 i svart som ikke hadde wifi, så jeg levde på de 5GB i måneden, jeg sjekket twitter, The Fooo Conspiracy hadde kommet ut med en ny sang i natt og jeg hadde selvfølgelig vert oppe og sett på livestreamen, jeg bare elsket My Girl, den gir meg en sommeraktig følelse. De hadde en ny konkurranse og jeg måtte jo bare vinne! Jeg hadde allerede kjøpt den på iTunes og begynt å spamme med bilder, jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle spamme med 20 bilder i timen for å øke vinnersjansene mine. Jeg så opp på klokka 07: 30 shit! Jeg skulle jo gå hjemmefra 08:05, jeg løp ut av senga, Usain Bolt slår ikke det her altså! Jeg løp til kjøkkenet tok tak i et eple og flaska med vann, jeg stappa i meg maten og løp in på badet, dusja, pussa tennene, sminke bruker jeg ikke basically bare fordi at jeg føler at jeg ikke trenger det. Får nesten aldri kviser og når jeg først gjør det så går de vekk etter 3 dager ish. Jeg gikk for å ta på meg klær, en svart høytliv bukse med glidlås bak og en grå genser med Rød skrift på midten der det står Obey får duge, jeg løp ned trappa for å ta på meg de hvite conversene mine og vinterjakke.
_
Det var spisefri, jeg satt med Embla, Frida og Cecilie i kantina og snakket om alt drama, jeg hadde det egentlig ikke så bra men jeg ville ikke fortelle noen om det, jeg liker ikke at andre skal bry seg om mine problemer så jeg lar være å si noe , jeg elsket å hjelpe andre derimot. Jeg tok telefonen opp fra lomma og gikk in på twitter og så at jeg hadde fått en melding fra...
Sorry for kjedelig del men må på en måte bygge opp spenning osv, første historie her æææ! :) Stem gjerne så skriver jeg videre!
YOU ARE READING
Save me a spark O.E
Fiksi PenggemarEmine, en jente på 16, brune øyne, brunt hår, bor i Svergie, gøteborg nermere bestemt. Oscar og Emine blir bestevenner igjennom twitter, Men vil de noensinne bli mere en det. Hvis du hadde hatt sjansen til å bli bestevenn med idolene dine, hadde du...