"Oha oğlum porno mu çeviriyorsunuz burada?"
"Yuh abicim yavaş gelin biraz!"
Bu 2 salak konuşurken biz sadece görüntüye bakmakla yetiniyorduk.Yaz kısacık bornozuyla yatakta yatıyor ve bacaklarına oturmuş bir çocuk onu gıdıklıyordu.
Yaz üstündeki çocuğu tepikleyip "Kızlar bakın göründüğü gibi değil.Yatakhaneleri karıştırmışım.Yanlış odaya gelince böyle bir şey olmuş işte."dedi.
Ece 'nin kovaladığı çocuk söze atladı."Bacım biz anladık anlayacağımızı."Ece Yaz'ı gıdıklayan çocuğun üstüne yürüdü ve "Napıyorsun sen kıza ?" diyerek ona omuz atmaya çalıştı.Evet sadece çalıştı.İçlerinde en yapılı olandı ve bırak sendelemeyi hissetmediğinden emindim.
Sinirle Yaz'ın elinden tuttuk ve KENDİ odamıza çıktık.O sırada herkes bugün oradaki çocuklarla ne yaşadığını anlattı.Ece'nin neden"Gösteririm ben sana asi kaplanı" diye kovaladığı, Yaz 'ın o odada ne işi olduğu ve benim yemeğimin heba edilmesinin cezasını çekmesi gerektiği...
Kızlarla başımızdan geçen olayların kısaca bir analizini yaptıktan sonra bu çocukların ne kadar salak olduğuna karar verdik ama onlardan önce düşüneceğimiz başka şeylerde vardı.Yarın derslere girmeye başlıyorduk.Bu konuda gereksizce bir heyecan kaplamıştı içimi.
Tam kızlarla bu konuyu konuşmak için ağzımı araladığım sırada kafama yediğim yastıkla ağzım geri kapandı.Yastığın geldiği yöne baktığımda Yaz 'ı bana bakarak sırıtırken buldum.Bu bir meydan okumaydı ve geri çevrilemezdi.
Bende yatağımdaki yastıklardan birini aldım ve Yaz ' a doğru fırlattım.Böylelikle kısa süreli yastık savaşları başlamış oldu.
▒▒▒
Sabah Yaz 'ın Ajdar şarkısı açıp yataklarımızda zıplamasıyla uyandık.Yavaşça komidinimin üzerindeki telefonumdan saate baktım.Gerçek şuydu ki kahvaltıya beş dakika içinde inmezsek geç kalmış olacaktık.
Hepimiz hızlı bir şekilde üniformalarımızı üzerimize giydikten sonra koşarak yemekhaneye gittik.Tüm bakışlar üzerimizde toplanmıştı ve akıllı arkadaşımız Yaz hemen konu hakkında yorumunu yaptı."Ayı mı oynuyor lan burada?Niye herkes bize bakıyor?"
Aslında öğrencilerin bize bakmasına pek şaşırmamıştım.Ne de olsa 3 kız öğrencinin yanına 3 kız öğrenci gelmişti.Hem de koca okula !Acaba o kızlar nasıl biriydi?
Kızları bir masaya oturtup açık büfe tarafına ilerledim.Olan bütün yemeklerden dolu dolu aldıktan sonra kızların masaya gittim.Yaz da ayağa kalkıp yemek için sıraya girdi.Zaten aramızda tek Ece kahvaltı yapmazdı.Çünkü sabahları aç olmuyormuş.Nasıl oluyorsa?
Ne olur ne olmaz diye Yaz 'ı izlemeye başladım.Bu kızı daima takip etmek lazımdı.Malum dünkü olaylardan sonra.
Yaz'ın önünde dünkü sürprizlerimizden olan gıdıklayıcı çocuk vardı.Yaz sakince yemeğini aldı ve kahve almak için tabağını kenara bıraktı.En azından bu aşamayı sorunsuz atlatmıştık.
Tam o sırada- şom ağzımın etkisiyle- Yaz aldığı kahveyi bir anlık dikkatsizlikle çocuğun malum bölgesine döktü.Çocuk acıyla kıvranıp etrafa bağıra çağıra küfürler savururken Yaz beklemediğim bir hareketle bardağa soğuk su doldurdu ve onu da çocuğun önüne fırlattı.Cidden ne yapıyordu bu kız ?
Çocuk Yaz'ı kolundan tutup yemekhanenin dışına sürüklemeye başladı.Bizde dahil olmak üzere herkes onlara bakıyordu.
Bir anlık şaşkınlığımızdan silkelenip durumun ciddiyetini anlayınca bizde Ece ile beraber ayağa kalkıp peşlerinden gitmeye başladık.Bizimle beraber dünkü sürpriz 2 salakta onların peşinden yürümeye başladı.Bunlara ne oluyorsa?