La media e Mira adica Ashley Benson. Ce cuplu dragut vor forma ei doi! Omg!
"Mira fugi!"tipa tata dar apuc sa fac doar cativa pasi.Apoi nimic. Ceata.
Aud strigate in jurul meu si gemete de durere si ma rog din suflet sa nu fi atacat din nou haida Darknes.
Haita Darknes-Haita de Rogue care ne ataca foarte des motivul fiind faptul ca l.am refuzat pe fiul lui Dark. Singurul Alpha de acolo e Fabian el fiind conducatorul. Au promis ca ne vor face sa ne zvarcolim de durere in Iad...dar singuri care vor vedea Iadul vor fi ei.
Ma simt ridicata de la sol si carata in brate. Dar de catre cine? Nu recunosc parfumul dar miroase foarte foarte bine. Ma fortez sa deschid ochii si reusesc doar o secunda sa mi.i tin asupra barbatului care ma cara. Ayan. Ii strang tricoul in pumni iar acesta alearga mai repede. Nu stiu unde ma duce. Suspin de durere cand simt o durere intepatoare in umarul drept.
"Shhh. Rezista inca putin iubito."spune Ayan. Incerc sa respir dar imi fac mai rau durerea accentuindu.se. Suspin incet si incep sa ma foiesc in bratele sale.
"Iubito stai linistita sau va durea mai tare. Capul sagetii e inca acolo...linisteste.te."
"C-ce?"
"Sageata cu venin de varcolac."
"Nu sunt varcolac."suspin si imi sprijin capul de pieptul tare al barbatului.
"Nu iubito. Veninul merge doar la Alpha si inruditi sai."
"Te.au lovit si pe tine?"
El nu raspunde si ma stradui sa tip la el.
"Raspunde! Te.au lovit si pe tine?"
"Sunt bine iubito."
"Nu asta te.am intrebat."
"Am ajuns."spune si deschide o usa.
"Ai grija de ea ca de ochii din cap! Te omor daca nu supravietuieste!"spune el unui barbat de vreo 40 de ani.
"Am inteles Alpha!"spune si apuca o penseta.
"Iubito sunt bine. Ma duc dupa Darknes. Fa.te bine lupisor!"
"Esti bine Ayan?"
"Sunt bine. Pa iubito."
"Pa iubitule."
Vraciul haitei sale imi scoate cu grija capul sagetii din umar eu scancind de mai multe ori. Doctorul isi cere scuze de mai multe ori si imi bandajeaza rana care pare foarte adanca. Dupa ce termina ma asez pe un scaun si il astept pe Ayan. Dupa vreo cateva ore el intra in cabanuta plin de sange si cu hainele rupte.
"Oh Doamne! Esti bine? Arati rau. Vino."spun si ii fac semn spre micul patut. Iau trusa de prim ajutor si ii curat cu grija ranile. Avea o gramada! Buza de jos ii era sparta, avea o multime de zgarieturi pe pieptul sau bine antrenat, avea o entorsa la piciorul drept si avea pe umarul drept o taietura adanca ce parea fi facuta de un cutit.
"Ce s.a intamplat acolo?"
"Nimic. I.am luat capul lui Dark."
"Ok. Cred. Si ceilalti?"
"Au scapat usor. Insa Fabian nu s.a bagat in lupta. Nici nu trebuia."
"Doare?"spun si tamponez vata pe taietura de pe umar.
"Nu e nimic ce sa ma omoare. Tu esti bine?"
"Sunt ok. Doare putin. Tata e bine?"
"Sunt bine toti iubito."
"Stii...ma gandeam ca imi tot spui asa dar noi nu suntem impreuna si..."
"Vrei sa fii Luna mea?"ma intrerupe.
"Depinde. Am 3 intrebari si o conditie."
"Ascult."
"Cati copii vrei sa ai?"
"Un baiat si o fata, dar baiatul sa fie mai mare ca fata pentru a putea sa o protejeze."
"Ai vrea vreodata sa ma inseli?"
"Mi.ai da un motiv?"
"Nup. Daca as fugi si as deveni un Rogue tu tot m.ai iubi?"
"Normal iubito."
"Acum conditia este sa ma iubesti neconditionat indiferent de ce as face."
"Depinde ce faci."
"Hey e o singura conditie. Respect.o sau te tund cand dormi."
"Ok."
Ma ridic in picioare si ma uit la el. Isi duce mana la piept, mai spre sold si vad si acolo o rana destul de urata.
Suspina si isi retrage mana care acum e insangerata.
"Oh stai asa. Sa nu te misti ca de nu iti smulg inima din piept!"
"Ok! Ah..."suspina si eu ma grabesc sa iau vata si dezinfectantul din sertarul micului dulapior. Ii dezinfectez usor rana si i.o bandajez. Ma pun apoi pe genunchii sai si sarut usor toate ranile de pe piep.
"Acum sunt cu adevarat bine."spune el. Ma uit atenta la ochisorii sai de un albastru profund si apoi ii analizez tot corpul:parul sau blond-aramiu este in perfect contrast cu pielea sa alba si cu ochii iar pe masura ce ma vede ca il analizez in ei apare o sclipire aparte. Ii vad ochii inrosindu.se, uitandu.se din cand in cand la gatul meu si lingandu.si buzele. Lupul sau a preluat conducerea si sincer mi.e cam frica de ceea ce va urma. Incerc sa stabilesc canalul nostru de comunicatie si reusesc. Dorinta. Asta simte el. Il simt.Ayan pov:
Imi saruta usor toate ranile de pe piept si nici nu are idee cat de tare ma excita asta. Lupul meu deja preia controlul. Ochii mi se inrosesc si simt o urma de frica ce ma inconjoara. Ce? Ei ii este frica de mine?
"O nu iubito! Nu te teme puisor!"
Ea nu raspunde. Se uita inocent la mine printre genele sale lungi si nu pot decat sa admir ce frumusete am in brate. Ochii verzi, fata luminoasa, felul ei simplu de a fi...toate sunt perfecte la ea. Isi ascunde capul mic in scobitura umarului meu si depune un sarut fin pe acesta. Marai multumit si ea continua cu saruturile pana ajunge in zona urechii. Depune si acolo un sarut fin si imi sopteste suav:
"Nu mi.e frica de tine. Te iubesc Alpha!"
"Si eu te iubesc lupisor!"
Ma musca incet de gat dar nu isi scoate coltii. Imi trebuie toata stapanirea din lume ca sa nu o marchez aici! E prea mica si prea suava. O voi face doar cand va fi si ea pregatita. O intind usor pe pat si o sarut pe buze. Lung si apasat. E tot ce am nevoie. Limbile noastre se intalnesc si danseza cel mai erotic dans. Cobor cu saruturile pe gat si apoi ii dau bluza jos ea ramand doar in sutien in fata mea. Se rusineaza si roseste. O sarut incet pe abdomen pana la baza pantalonilor pe care ii dau repede jos. Ma dezbrac si eu de tricou si ma pun langa ea strangand.o in brate.
"Nu iubito. Nu iti fac nimic acum."spun si o sarut pe crestet.Man down bitches!
Nu mai poot! E 1:47 si eu abia am scris capitolul acesta. Va place? No? Bine.
Va iubesc mult de tot pentru activitatea voastra la celelalte carti. Sunteti minunate fetelor! Nu mai am ce zice! Apropo am murit cand am vazut ca Idila cu profu e pe locul #37 in Fictiune generala. Va iubesc mult de tot...
Nu uitati:vot+comm!
CITEȘTI
Alpha Suprem
Hombres LoboDestinul va fi ciudat pentru o pustoaica de 19 ani. La aceata varsta frageda Mira, asa cum o alinta prietenii, ajunge sa fuga de sufletul ei pereche acesta fiind un Alpha. El o iubeste foarte mult si nu renunta atunci cand este incercat de soarta pe...