Defnenin Ağzından :
Aradan tam iki yıl geçti .İz bebek 2 yaşına girdi, oğlumda 6 yaşına .2 Yıl sonra mide bulantılarımın başlamış olması kötü oldu.Sürekli kuruyorum,Bayılacak gibi oluyorum. Aklıma hamile olma ihtimalim geldi.Az sonra hastaneye gideceğim. Taksiye bindim .Giderken Ömer aradı.
Defne :Aşkım Nasılsın?
Ömer :iyiyim aşkım bugün şirkete mi uğrasan?
Defne:Olur aşkım benim bi kaç tane işim var. Halledip gelirim.
Dedim ve telefonu kapattık.
Sonunda hastaneye gelmiştim.Taksiye parayı verip, içeri girdim.Doktorum Nisa hanımla görüşmek istediğimi söyledim.Beni Nisa hanım ın odasına aldılar.
Nisa :Hoşgeldinİz Defne hanım .
Defne : Hoşbulduk Nisa hanım
Nisa :Önemli bir şey mi var ?
Defne : Nisa hanım aslında eve sürekli midem bulanıyor, kusuyorum, başım dönüyor.
Nisa:Peki bi kan testi yapalım.
Nisa'nın Ağzından :
Kan testi yaptık.Bu güzel haberi Defne hanıma vermek için odama çıktım.
Defne : Nisa hanım sonuç ne çıktı?
Nisa :pozitif hamilesiniz.
Defnenin Ağzından :
Doktorun odasından çıktım.Annemi oluyorum şimdi. Kutlu olsamda ya Bebeğimi düşürürsem buna katlanabilir miydim?Kafam karışık bir şekilde Passionise geldim.
Ömerin Ağzından :
Defne hala gelmedi .Onu bekliyorum. Derken kapı çalındı. Gelenin Defne olduğunu gördüm .
Ömer : Hoşgeldin aşkım gel otur.
Aradan yarım saat geçti. Defne dalgın. Doğru düzgün konuşmadı.ona bu sessizliğinin nedenini sormaya kârar verdim.
Ömer:Aşkım neyin var senin.
Defnenin Ağzından :
Ağzımdan sözlerin akmasına engel olamadım.
Defne : ömer ben hamileyim
Ömer : Aşkım Defne bu çok güzel bir haber.
Defne : Biliyorum ama tekrar çocuğumu kaybetmek istemiyorum, korkuyorum.
Ömer : Defnem inan bu sefer herşey yoluna girecek.korkma dedi .Ömerin bu sözleri içimi rahatlatmıştı.
Ömerin Ağzından :
Tekrar baba olacağımı duyunca ilk başta şaşırdım ama sonra çok mutlu oldum.😮☺
Herşey yolundaydı. Birden heyecandan defnenin dudaklarına yapıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİRALIK AŞK (DEFNE VE ÖMER EVLENDİKTEN 2 YIL SONRASI)
FanficDefne ve Ömer evleniyor.Bütün sırlar ortaya çıkıyor.Defne karnındaki bebeğiyle ortada kalıyor.Aşk onları yeniden birleştirerek mi..???