Nastal konecne první den letních prázdnin! A ja hned zítra odjizdim na 14dni na tábor, odjizdim tam se svými nejlepšími kamarádky(Emma,Kristin,Lily). Moc se omlouvam, ještě jsem nepredstavila sebe, jmenuji se Liv a je mi čerstvě šestnáct let.
S holkama jsme se domluvili,že před táborem budem spát všichni u me už se sbalenyma vecma, a ráno se jen připravíme a vyrazime. Spali jsme u nás a byli jsme sami doma, v lednici jsme našli vodku(melounovou) tak nás nenapadlo nic jiného než pořádně zahájit prázdniny! Nic moc to nebylo..par panaku a byli jsme vyrizene ani jedna nejsme zvyklé pít nějak moc, ale ráno jsme toho sakra litovali! Vždyť jedem na tabor společně s kocovinou. Nedá se nic dělat, ráno nám zvonil budík v 7;00 tak jsme se všechny namalovali a oblékli, šli si nachystat svacinu do autobusu, protože cesta tam trvá 4hodiny. Takže jsme ještě nesměli zapomenout na příruční kabelky,tašky, a podobný věci. Nez jsme se nadali bylo 8:30 a autobus odjížděl v 9:00 na autobusové nádraží to je ode me cca 15-20 min pěšky, tak jsme rychle vyrazili na autobus, po 20min. Jsme tam byli a čekali společně s ostatnima kdy přijede. Bylo už 9:06 a konečně prijel, všichni jsme nasedli, zaujali svá místa a vydali se na cestu.
Takže tohle je první část, další bude za chvíli, mate se na co těšit!
S láskou, já.
ČTEŠ
Kamarádi
RomanceAhoj, je mi čerstvě 16 let. Jsem normálni holka, ne moc z velkého města, ale pro mne to je celý svět, protože tu mám své přátelé, rodinu.. Kluka?