VAMPİR OKULU

4K 110 37
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım.
Üstümdeki örtüyü açmak yerine dahada sarıldım.Ama birisi üstümdeki örtüyü hızla çekdi.
Çeken kişiye baktığım zaman bu annemdi.

-Hadi uykucu kalkma zamanı geldi,dedi.

Ama ben kalkmak istemedim.Çünkü gözlerime ağırlık çökmüştü.Annem hala konuşuyor ama ben uyumak istediğim için annemi takip edemiyordum. Birden seskesildi sanırım annem aşağıya inmişti.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Yüzüme çarpan suyla birden ayağa kalktım.Annem ise kahkaha atıyordu.Kahkahasını kesmeye çalışırken bir yandanda konuşuyordu:

-Kalkmamanın bedeli budur,dedi ve kıkırdadı.

Hiç cevap vermek istemiyordum. çünkü ben nezaman yatağımdan kalkmasam ve annemi duymazlıktan gelip yatmaya devam etsem hep böyle yapıyor.
Aslında suyu annem değilde başka biri yüzüme dökse sanırım o kişinin kafasını yerlere vuruyordum.Ama napa bilirim bunu yapan kişi annem ve onun kafasını ezemem.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Ben kendi kendime düşünürken annem bana seslendi:

-Hayla aşağı gelmek istemiyorsan sana birazdaha su getire bilirim.

-Teşekkür ederim ama bundan sonra su görmek istemiyorum dedim ve gülümsedim.

Annem bana yaklaştı ve anlımdan öptü.

-Baban ve ben seni aşağida bekliyoruz dedi ve giderken bişeyler fısıldadı:

" kan torbanı çok bekletmek istemessin " dedi ve dediği an hızlı yüzümü yıkadım ve beyaz bir t-şhört altına ise kısa bir pantolon giydim ve üstüme ceketimi alıp hızla aşağı koşmaya başaldım.

Babam benim vampir hızımı kullanarak onlara doğru yaklaştığımı görünce kan torbasını havaya fırlattı.Bende kan torbasına havada tuttum ve babama gülümsedim.

-Sadece bitanemi diye sordum.
Babam bana " fazlası yok " diyince birden yüzüm düştü çünkü bitane değil en azından iki tane daha bekliyordum.Daha sonra içerim diye çok umursamadım ve kan torbamı açıp içmeye başladım.Kan boğazımdan geçerken okadar zevk alıyordum ki biri elimdem kan torbasını alsa o kişiye saldıra bilirdim.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Kan torbam bittikten sonra odama doğru ilerledim.Odama geldikten sonra saçımı taradım , hafif bir makyaj yaptım ve çantamı aldıp aşağıya indim annem ve babamın yanağından öptüm ve tam kapıya doğru giderken babamın sesini duydum bana " DUR " dedi.Arkama dönüp babama baktım.
Ayağa kalktı ve yanıma doğru ilerledi.

-Sana söz verdiğim gibi seninle beraber başka bir okula gidiyoruz.

Neden babam ben her okuluma alıştığım zaman beni başka bir okula götürürki?

-Başka okul?

-Evet seni vampir okuluna götürücem orası daha güvenli senin iyiliğin için.

Ah şu "senin iyiliğin için " kelimesini ne zaman duysam ardından kötü bişey olur.

-Ben okulumdan memnunum baba!

-O okul insan okulu ve okukdan her hafta bir kişinin eksilmesi hiç normal değil!

Lanet olsun nerde duydun şimdi sen.

-Halla halla nezaman olmuş şimdi senden duydum baba,dedim ve gülümsedim.

Hiç yalan söyliyemiyorum.

-Hiç yalan söyliyemiyorsun.Bundan sonra vampir okulunda okuyorsunuz melezprenses !

-Offf tamam peki evimize yakınmı.

-Hayır

Yok artık tamam kaba biri olabilir ama kendi kızından uzaklaşmaz insan dimi?

-Nasıl yani bilerek kendinden uzaklaştırıyorsun beni ! İstemeden de olsa sesimi yükseltmiştim.

-Eğer sen benim yanımda kalırsan sana eni sonunda zarar verecekler.

-Baba ben melezim kendimi koruyabilirim.

-Evet sen melezsin ama otuz kişiyle tek başına karşıkoyamazsın ve bende seni koruyamam.Yerin çoktan hazır ve sen o okula gideceksin ronezmi.

Offf yeni okul ve yeni arkadaşlar artık istemiyorum ben eski okulumda mutluydum. " En azından kan ihtiyacımı hemen yok ede biliyordum. "

Babama cevap vermedim ve sadece en sinirli bakışlarımdan birini atıp dışarıdaki arabaman yanına gittim. Arabayı babam sürecekti o yüzden şöför koltuğunun yanına aturdum.Ellerimi göğsümün üstünde birleştirdim ve babamın gelmesini bekledim.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

UMARIM BEĞENİRSİNİZ İLK KİTABIM BEĞENMEDİĞİNİZ YERLERİ YORUMA YAZABİLİRSİNİZ SİZİ SEVİYORUM ♥♥♥♥♥♥♥

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin