1. "Ne casatorim intr-o lună"

22 2 0
                                    

Razele soarelui imi mangaie fata, scotand un mic mormait.
Este ora 11 si tu acum te-ai trezit?! Ce lenesa esti!
Mi-a spus mama din tocul usii,fiind putin nervoasa.
-Neata si tie mama. Am spus eu chicotind.
Mama si-a dat ochii peste cap si mi-a spus ca m-a chemat Camila pana la cafeneaua din centru deoarece are ceva sa-mi spuna.
Cum am auzit ce mi-a spus mama, am fugit direct catre baie. Mi-am dat jos pijamalele si am intrat in dus. Mi-am prins parul intr-un coc,m-am dat cu gelul meu de dus si m-am clatit, iar apoi am iesit din dus si m-am spalat pe maini, pe fata si pe dinti. Dupa ce mi-am terminat rutina, am urcat sus in camera mea pentru a-mi alege hainele. Mi-am luat o fusta cu imprimeu floral, o camasa alba fara maneci si niste balerini roz. Mi-am facut cateva bucle si m-am dat cu tus, un ruj rosu , putin fond de ten si cu un fard maro. Mi-am luat o gentuta unde mi-am pus banii si telefonul,am plecat spre Audi-ul meu negru si am pornit. Dupa 20 de minute am ajuns. Am intrat in cafenea si am vazut-o pe Camila cu iubitul ei, Louis Tomlinson. Mi-am comandat o cafea si am luat loc la masa iar Camila parea agitata.
-Ce-ai patit de esti asa?
Ne casatorim intr-o luna! Au spus Camila si Louis la unison
-CEE?! Asta e minunat! Am inceput sa strig ca o nebuna, incat paznicii ne-au scos afara.
Frumos, Sophia, foarte frumos
Tu sa taci, subconstient bun de nimic.
-Sii...acum unde mergem?
-Putem merge la mall. A spus Louis
-Buna idee. Am spus eu si Camila
-Atunci mergem la mall. A spus Louis
Dupa cateva ore de cautari prin tot mall-ul am gasit rochia perfecta. Era cu o palma deasupra genunchilor, albastra de la talie in jos iar deasupra taliei era aurie, cu un decolteu generos. Clar, rochia asta trebuie s-o cumpar. Dupa ce am probat-o, am mers la casa de marcat pentru a o platii. Camila si-a luat doar un tricou pe care scria "I love my boyfriend" iar Louis si-a luat o pereche de blugi negri. Dupa ce am iesit din mall, am mers acasa, fiind deja seara. Dupa alte 20 de minute de condus am ajuns acasa.
-Ai aflat vestea? M-a intrebat mama
-Da! Si am fost scoasa din cafenea... Am tipat atat de tare, incat un batranel si-a scapat cafeaua pe pantaloni, am spus chicotind
-Vai Sof.. A spus mama dupa ce s-a potolit din ras
-Pai, noapte buna, mama!
-Noapte buna si tie, draga mea!
Dupa ce am plecat din bucatarie, am mers in baie si mi-am facut rutina si dupa m-am bagat in pat ,am deschis televizorul si m-am uitat la un film, mai exact If I stay. Dupa ce am terminat filmul, am adormit.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Luna aceasta a trecut cu nesimtire, iar maine, e ziua cea mare, Louis si Camila se casatoresc.
Amorezatii isi repeta dansul mirilor de cateva ore.
-Hei! Mai faceti si voi o pauza! Ei au aprobat si au mers sa faca un dus. Dupa Louis a mers cu Harry si Liam pentru a repeta juramantul. Mi se parea destul de ciudat, Niall nu a venit, iar el e unul dintre cei mai buni prieteni,in plus si el face parte din trupa.

Hello, guys! Asta e prima mea carte si sper sa va placa.
P.s. capitol banal, dar va promit ca celelalte vor fi mai reusite
Daca sunt greseli, imi pare rau

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 16, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You & IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum