*CLAİRE*
Doğduğum günden beri ünlü bir bebek olmuştum. Çünkü ben iki eşcinsel adamın küçük kızıydım. Ve bundan şikayetçi değildim. Çünkü Dean(Babam), annem(Castiel) evde olmadığı zamanlar normal insanlar gibi bana yemek yapardı, ağladığımda kucağına alırdı. Futbol merakım onun çok hoşuna giderdi hatta. Küçük yaşta okulun futbol takımına katıldığımı söylediğimde onu görmeliydiniz. Sevinçten havaya uçacaktı. Her maç günüm yanımda gelir bana tezahürat yapardı. Her gol attığımda bana göz kırpması gibi.
Doğruyu söylemeliyim ki babamı tanıdığımda şaşırmamıştım. Ama annemin bir erkek olması beni çocuk yaşta farklı olduğumu hissettirmişti. Ben olgun bir kızdım. Her şeyi çabuk kavrıyordum. Bu durumuda anlamıştım. Ve ne olursa olsun annemi hiç yalnız bırakmayacaktım. Ona anne derken bile içten söylüyordum. Çünkü ne zaman babamın anneme olan sevgisini görsem bulunduğum aileyi daha çok seviyordum. Hem oda diğer aileler gibi bir annenin yapacağı her şeyi bana yapıyordu. Küçük yaşta olduğum için annenin en çok neyini seviyordun diye sorarsanız okula bıraktığında "görüşürüz küçük özel meleğim" deyişiydi. Evet ben özeldim, bunu hissedebiliyordum.
*****************
Sabah her zamanki gibi evin önündeki çimleri biçmek için üstümü giyiniyordum. Genelde kahvaltı yapmazdım. Bilmiyorum nedense sabahları acıkmıyorum. Üstümü giyindikten sonra kapıyı açıp bahçeye çıktım. Hava gayet güzeldi. Güneşli havaları her zaman sevmişimdir. Çimleri biçmeye devam ederken gözüme yeni taşınan komşu takıldı. Arabasını durdurup içinden küçük,sevimli,siyah renkte köpeğini alıp arabanın kapısını kapattı eve evine doğru yürüdü. Evi tam karşımızdaydı. İlk gördüğümde ona karşı ısınmıştım sanki. Evine girene kadar onu izledim ve evine girdiğinde gülümseyerek işime devam ettim.
*******************
Bu mutfağın haline bakılırsa bugün yemeği dışarda yemek zorundaydım. Bulaşık en nefret ettiğim şey. Odama gidip üstümü giyindikten sonra dışarıya çıktım. Hava yine sabahki gibi güzeldi. Evimin üç sokak ötesinde bir kafe vardı oraya her zaman giderdim. Görünüşe göre yine oraya gidecektim. Hızlı adımlarla yürümeye koyuldum. Akşamları bu sokaklar sakin olurdu. Elimle cebimi karıştırarak bulduğum bir sigarayı dudağıma bırakıp çakmakla yaktıktan sonra içerek yolda yürümeye devam ettim.
Kafeye geldikten sonra herhangi bir masada otırarak her zamanki atıştırmalığımı istedim. "Hamburger menü."
Hamburgerim geldiğinde hemen yemeye başladım. Harika görünüyordu. Kolamı içerken kafamı girişe doğru kaldırıp baktığımda karşı eve taşınan komşuyu gördüm. Arkadaşları Castiel diye bağırıp gülüyorlardı. Adını öğrenmiştim. Oda gülümsüyordu. Beni gördü. Bende bir an ona gülümsedim. Ağzımda pipet varken üstelik kimbilir ne kadar şapşal gözükmüştüm. Herneyse. Onlar ayrı bir masaya oturduğunda yemeğimi yiyip masadan kalktım.*****************
Sabah alarmımın gıcık sesiyle uyandım. Tanrım harika bir uykum vardı ve vazgeçemiyordum. İzin verseler yatağımla evlenebilirdim. Ama uyanmak zorundaydaydım çünkü bugün Castiel'i ziyaret edecektim. Bildiniz "hoşgeldin karşılaması." Bu aslında bir bahaneydi.
Yataktan kalkıp doğruca üstümü giyinmek için dolaba doğru yürüdüm. Pencereden hava biraz soğuk görünüyordu ona göre üstüme bir şeyler giydim ve heyecan içinde evin kapısından çıktım.Castiel'in evinin kapısına gelince çalmakla çalmamak arasında kaldım. Heyecandan ölüyordum. En sonunda kendimi toparlayıp kapıyı çaldım.
Kapı açıldığında onu incelemekten konuşamadım. Daha önce farketmediğim bir şey vardı. Gözleri.. gerçekten muhteşemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESTİEL(Home Sweet Home)[Tek Bölüm]
Short StoryHer şeyden uzaktım. Sana ait olan her şeyden. Kızımızdan bile. Taaki o beni bulana kadar.