Tanıtım

15K 519 96
                                    

Merhaba. Ben Gece DEMİR. Size hayatımı anlatayım. İlk olarak ailemden başlamak istiyorum.

Babam(Ufuk DEMİR): Türkiye'nin sayılı zenginlerinden. Annem ile küçükken zorla evlendirilmiş olmalarına rağmen şu an birbilerine deliler gibi aşıklar. Babam o hikayelerdeki gibi 'her şeyden önce benim işim gelir' havalarındaki babalar gibi değil. Onun felsefesi 'Her şeyden önce benim ailem gelir' dir.

Annem(Dilara DEMİR): Babam ile birlikte çalışıyorlar. Yani bir şirketimizin patronu babam iken diğerinin ki annem. Az önce de söylediğim gibi küçükken babam ile zorla evlendirildiler. Şu an ise birbirlerine deliler gibi aşıklar. Annem nazik, zarif ve güzel bir kadın. Onun da önceliği ailesidir.

Abim(Ege DEMİR): Abim dış görünüş olarak sizin deyiminizle zengin züppe, zengin piçi ve benzeri kategorilerde olabilir ama dikkatinizi çekerim '' Dış görünüş olarak''. Normal de abim her zaman ailesini düşünen , eğer ailesinden birine en ufak bir şey olursa üzülür, korkar ama belli etmez. Şu ana kadar hiç bir kıza bağımlı kalmadı. Abim de çok ama çok yakışıklı birisi. Kibar değil ama dış görünüşüyle bütün kızları etkileyebilir. Abim benden 4 yaş büyük ve bu yüzden 21 yaşında. Üniversite 3'e gitmesi gerekirken o okulu bıraktı. İş falan da yapmıyor. Kısaca gençliğini yaşıyor.

Ben( Gece DEMİR):Kendim için o kadar güzel şeyler söyleyemeyeceğim.Gözlük takıyorum. Gözlerim çok güzel ama gözlük taktığım için ufaktan bile belli değil. Diş tellerim takılı. Kilom yeterinden çok daha fazla. Yüzümün çoğunluğu sivilce dolu. Tırnaklarımı stres, korku, heyecan, merak gibi gibi duygularda yediğim için yeterinden fazla kısalar, yamuk yumuklar falan filan işte anladınız umarım. 17 yaşımdayım ve lise 3'e gidiyorum. İşte aklınızda oluşan kişi benim. Ha unuttuğum bişi var. Okulumdakiler benim Ufuk DEMİR'in kızı olduğumu bilmiyorlar ve okulumda çok bilinen ezik kız benim.

Media'da Gece abisi Ege

Değişince Mi Kazanıyoruz? -Ara Verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin