Ο παρά λίγο χωρισμός μας! (one shot)

94 5 0
                                    

Έχει περάσει είδη μια εβδομάδα από τότε... Και είμαι χάλια, κλεισμένη μέσα στο σπίτι της μαμάς μου στην Χαλκίδα, μιας και δεν ήθελα να μένω άλλο στην Σπάρτη κοντά του... Δεν θα το άντεχα, ευτυχώς τώρα δεν έχουμε τίποτα εξετάσεις στην σχολή και μου ήρθε κουτί... Η μαμά μου προσπαθεί να καταλάβει τι μου συμβαίνει αλλά δεν της λέω τίποτα, θέλω άπλα να μείνω μόνη, το τηλέφωνο μου δεν έχει σταματήσει να χτυπάει και είναι εκείνος αλλά και εκείνη με παίρνει, κολλητή να σου πετύχει να φιλιέται με το αγόρι σου... Βέβαια άμα δεν τα 'θελε δεν θα τα πάθαινε... Αχχ γιατί σε μένα;
Η πόρτα χτύπησε, ήξερα ότι ήταν η μαμά μου και απάντησα ένα απλό φύγε... Αλλά η πόρτα άνοιξε και εγώ γύρισα έτοιμη να βάλω τις φωνές στην πολύ αγαπημένη μου μαμά όμως στην πόρτα στεκόταν ο Άρης ο μεγάλος μου αδερφός, η αδυναμία μου η μεγάλη, ο οποίος ήταν και εκείνος στην Πάτρα μαζί μας αλλά δεν σπούδαζε, δούλευε σαν DJ σε ένα κλαμπάκι και τύχαινε να ήταν και ο κολλητός του αγοριού μου, μάλλον πρώην....
Άρη μου. Είπα και με δάκρυα στα μάτια έτρεξα στην αγκαλιά του, εκείνος με πήρε στα χέρια και αφού κάθισε στο κρεβάτι με εμένα πάνω στα πόδια του μου σήκωσε το κεφάλι μου.

Καρδιά μου θες να μου πεις τι συνέβη; Είπε χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου.

Ναι λες και δεν ξέρεις ρε Άρη, σιγά μην δεν σ'τα είπε ο φίλος σου...
Ο φίλος μου που λες Κατερίνα είναι και το αγόρι σου!

Πρώην αγόρι μου Άρη, πρώην.Και αυτή η τσούλα η Ειρήνη ωραία φίλη, τους είδα Άρη με τα μάτια μου να φιλιούνται και εγώ το μόνο που έκανα ήταν να πάω στην τουαλέτα, άμα αργούσα λίγο ακόμα θα την...

Έλα κατάλαβα μην το πεις, αλλά είσαι σίγουρη;; Εννοώ και οι δύο ξέρουμε ότι ο Νίκος πεθαίνει για σένα, μήπως δεν φταίει αυτός;

Ναι μωρέ κοτζάμ γάιδαρος 23 χρονών και δεν μπόρεσε να τα βάλει με την δύναμη της Ειρήνης ε; Σωστά δίκιο έχεις Άρη μου, τζάμπα τον κατηγορώ δηλαδή... Άσε μας ρε Άρη, αλλά τι να περιμένει κανείς; Τον κολλητό σου θα υποστήριζες...

Καρδιά μου ξέρεις πολύ καλά ότι αν όντως έκανε κάτι ο Νίκος θα τον γαμούσα που σε πλήγωσε αλλά ξέρω πως έχει η κατάσταση.

Και πως έχει η κατάσταση; Για πες μου να ξέρω δηλαδή!

Εγώ λέω να αφήσουμε τον Νίκο να σου πει... Και πριν προλάβω να αντιδράσω στην πόρτα εμφανίστηκε ο σέξι γαλανομάτης που μου έχει πάρει τα μυαλά...
Μωρό μου;
Φύγε Νίκο, δεν είμαι πλέον το μωρό σου, να πας στην Ειρήνη και να με αφήσεις ήσυχη!
Δεν πάω πουθενά ρε Κατερίνα αν δεν σου εξηγήσω...

Και άμα εγώ δεν θέλω να ακούσω; Αν μου φτάνουν αυτά που είδα;;

Δεν μπορεί ρε αγάπη μου να τελειώσουμε έτσι...Σε ικετεύω άκουσε με και στο υπόσχομαι αν δεν σου φτάσουν αυτά που θα σου πω για να σου αποδείξω ότι είμαι αθώος τότε ναι θα φύγω και δεν θα σε ξανά ενοχλήσω... Είπε με βουρκωμένα μάτια, ο Άρης έφυγε από το δωμάτιο και μας άφησε μόνους μας, εγώ δεν είπα τίποτα...

Λοιπόν θέλω να με ακούσεις και να μην με διακόψεις εντάξει; Κούνησα το κεφάλι μου... Ωραία, είπε και κάθισε γονατιστός μπροστά μου, κοίτα δεν ήθελα να στο πω εγώ, αλλά αφού ήρθαν έτσι τα πράγματα θα πρέπει να μάθεις την αλήθεια...
Σήκωσα το βλέμμα μου και τον κοίταξα μπερδεμένη, εκείνος αγνόησε το βλέμμα μου και συνέχισε... Η Ειρήνη, Κατερίνα δεν είναι αυτή που φαίνεται, εδώ και ένα μήνα έχω παρατηρήσει μία αλλαγή πάνω της και στο είχα πει κιόλας.

Νίκο μπορείς απλά να μου πεις τι συμβαίνει;;

Να απλά εδώ και 2 εβδομάδες όλο με παίρνει τηλέφωνο, μου στέλνει μηνύματα να σε αφήσω και να τα φτιάξω μαζί της και μπορώ να σου δείξω ότι δεν της απαντούσα σε τίποτα, απλά και μόνο γιατί σε αγαπάω ρε μωρό μου... Είμαστε μαζί εδώ και 2 χρόνια, έκανα τόσο αγώνα να σε κερδίσω, άλλαξα χαρακτήρα για σένα και θα σε άφηνα έτσι; Έκατσα και σκέφτηκα όλα όσα περάσαμε από την αρχή με αυτόν τον βλάκα και έχει δίκιο αλλά πφφ...

Και τότε γιατί την φίλησες;;
Δεν την φίλησα εγώ μάτια μου, αν θυμάσαι εκείνο το βράδυ είχε πιει πολύ και βρήκε ευκαιρία να μου ορμήσει την ώρα που έφυγες, και μόλις βγήκες θα την έσπρωχνα αλλά μας είδες έτσι... Έκτος του ότι δεν θα το έκανα ποτέ σε εσένα , θα το έκανα και εκεί που δουλεύει ο αδερφός σου;; Εντάξει δεν νομίζω... Τι λες πριγκίπισσα με συγχωρείς; Ή να πάρω τα μπογαλάκια μου και να φύγω;

Είπε παίρνοντας αυτό το αλαζονικό του ύφος που έπαιρνε πάντα όταν τα επιχειρήματα του ήξερε ότι ήταν σωστά και δεν μπορούσα να του πω όχι...

Εγώ επεξεργάστηκα λίγο αυτά που είπε και το μόνο που έκανα ήταν να σηκωθώ να κλειδώσω την πόρτα και μετά να πέσω πάνω του φιλώντας τον και....... ;)

Heyyy <3 Ξέρω άργησα αλλά ναι... Το τέλος δικό σας ;) <3 Ελπίζω να σας αρέσει, αν ναι πατήστε το αστεράκι , αστεράκια μου <3

Γιατι Ακομα Σαγαπαω; (One Shot)Where stories live. Discover now