10.rész. Kóma.

857 50 2
                                    

** Harry szemszöge**

Liammel elmentünk bowlingózni és elmeséltem neki az egész Wandás és Vices történetet.

Közbe jókat nevettünk... Egyszer csak arra leszek figyelmes hogy az asztalon rezeg a telefonom.

Nem ismertem a számot ezért felvettem...


-Hallo tessék. Harry Styles beszél.
Mikor hallottam hogy mi történt nem hittem a fülemnek.... VIC NE!! Üvöltöztem a telefonba.

Elmondták hogy melyik kórházba vitték őket azzal megszakadt a vonal.



Össze esve a földön elkezdtem sírni.. Liam oda szaladt hozzám..

-Mitörtént Harry? Kérdezte tágra nyílt szemekkel..

-La.. Laa... Lara.. é.. és.. V.. Vic.. balesetük volt..- mondtam dadogva és a Liamre néztem könnyes szemmel..

-URISTEN Mitörtén? Melyik kórházvavitték őket? Harry!!!! Válaszolj.. azonnal oda kell mennünk.

-A Lisson Groveba vitték...-mondtam a sírást abba nem hagyva.

-KELJ FEL!! én vezetek és oda megyünk most...

-Liam mi van ha valami nagy baj van Vicel? Azt soha nem bocsájtom meg magamnak..tudtam hogy nem kellett volna magára hagynom.. olyan ostoba vagyok... Csak ne essen semmi bajuk. Uram isten
segítsd meg őket...-mondtam kétségbe esetten...

**Liam szemszöge.**

Mikor meghallottam hogy mi történt a csajokkal nagyon megijedtem.. én is nagyon aggódtam értük hogy nagyobb bajuk eshetett vagy bármi más....Harryért is nagyon aggodtam.. Hiába próbáltam nyugtatni.. Semmi hatása nem volt. Szemei már vörösek voltak a sírástól. Remegett mint valami zselé. Sose láttam még így....

****

Mikor megérkeztünk a kórházba Harry olyan gyorsan futott befelé hogy útól érni nem lehetett. A recepciónál találtam rá.

-Jónapot Vic Evanst hol találom?-kérdezte aggodva.

-Egy pillanat és megnézem.-válaszolta a kisasszony a púlt mögül.

-Legyen szives akkor meg nézni Lara Roneyt is.-vágtam közbe.

-Rendben.

-Lara Roneyt a balesetin találja. Vic Evanst pedig 15perce vitték be a műtőbe..

-Micsoda?? Kérdezte Harry.. Én megprobáltam lefogni hogy ne hogy fel borítson mindent a félelemtől..

**Harry szemszöge**

-NEM NEM NEM NEM NEM NEM EZ NEM TÖRTÉNHET MEG. Mitörtént vele kisaszonny?

-Sajnos ilyen információkat nem tudok megadni. Majd az orvostól kellene megkérdezni.

-Köszönjük szépen.-válaszolta helyettem Liam.

Én szinte azt se tudtam hol vagyok.. Nem tudtam elképzelni hogy mitörténhetett Vicel.. Csak arra tudtam gondolni hogy milyen hülye voltam hogy magára hagytam. Nagyon szeretem és tudom jol hogy nem bírnám nélküle.. Ahoz tulságosan szeretem..

-Gyere haver oda megyünk Larához hátha ő tud valami pontosabbat.-szólt Liam

Nem mondtam semmit csak mentem utána sírva..

A baleseti osztályra érve Liam azonnal kiszemelte Larát, oda futott hozzá felkapta és megcsókolta. Ezt látva én is ezt akartam tenni Vicel. De nem tehettem.

-Hogy vagy szerelmem.-kérdezte aggodva tőle Liam.

-Kisebb sérülésekkel de jolvagyok. Azzal rám nézett.
Lara látta mennyire meg vagyok törve.. Annyira sajnálom Harry és ő is elkezdett sírni.

-Lara mitörtént? Vicel mi van?

-Harry elösször is nyugodj meg. Nagyon feldult vagy.

-MIÉRT LARA MILYEN LEGYEK? Üljek ölbetet kézzel mosolyva miközben életem szerelme a műtőasztalon fekszik és azt sem tudom hogy pontosan mi baja lehet.

-Mikor értünk jött a mentő Vic eszméletlen volt. A feje fel volt szakadva és nagyon sok vért vesztett.

Mégjobban elkezdtem sírni. Majd megérkeztek Vic és az én szüleim is.

Kérdezték hogy mitörtént de én sem tudtam pontos választ adni. Csak annyit tudtam elmesélni amit Lara mondott.

Másfél óra múlva Vicet be vitték az íntenzív osztályra. Az orvost azonnal el kezdtem kérdezni hogy mit történt hogy jól sikerült e műtét és hogy nincs e nagy baj.

-Evans kisasszonynak a koponya csontja sérült meg. Azt kellett ott helyre hoznunk. De még nem tudjuk hogy milyen következményei lehetnek. Erre még várnunk kell. A műtét ettől függetlenül jól sikerült.

***

Másnap sem tért még magához Vic. Egész éjjel mellettem voltam. Olyan volt mint valami élő hallott fal fehér.

Az orvos azt mondta hogy komába esett ezért teljesen normális hogy mostanság nem fog magához térni. Csak annyit mondott hogy;
-VÁRNUNK KELL.

VÁRNI VÁRNI VÁRNI. Mintha olyan könnyű. Pedigy egyáltalán nem.

**másfél hónap elteltével.

Már másfél hónapja hogy kómában van és hogy semmit nem mozdult. Annyira hiányzik már. Mindene a mosolya.. Ajkai.. Humora. Egyszeruen tenyleg mindene. Minden este ott voltam vele. Sosem hagytam magára.

Majd egyik reggel megmozdult.......

Only Mine(Harry Styles)Where stories live. Discover now