Gavlrode

61 7 3
                                    

Tento příběh vypráví o malém městečku jménem Gavlrode ve kterém po roce 1955 nikdo nechtěl bydlet. Povídá se že v roce 1954 se tam oběsila v domě holka kterou otec týral. Okamžitě po té sebevraždě se staly neuvěřitelné věci. Silnice byli zničené a domy rozbourané. Všichni lidi zmizeli až na 5 lidí kteří tam žili. Těchto 5 lidí normálně chodí do práce. Ale dodnes není známo co se v tom městě stalo. Toto město je prokleté a pořád je tam tma. Žilo tam i pár vojáků kteří bránili město. V tom městě je i malá studna. O té se vypráví že v ní žije ta oběšená holka. Ten kdo přijede do Gavlroda okamžitě zmizí. V roce 1953 tam bylo spoustu obchodů, lidé se chovali normálně, dnes tam jsou jen 4 rozbité budovy. V roce 1989 se tam přijel podívat doktor Adam Murphy který to celé točil a jen co dojel na místo okamžitě zmizel. Je divné že určitých 5 lidí tam může normálně žít. A ještě divnější je, že z Gavlrodu neutekli. V roce 1993 umřel poslední z pěti lidí kteří tam zůstali. Jmenoval se Peter Greenland. Poslední zloděj který chtěl využít toho že v Gavelrodu nikdo není z neznámých důvodů umřel na selhání srdce i když než přijel do Gavlrode nic mu nebylo. Alan Dister je vědec který tohle město zkoumá, a je přesvědčen, že se tam dějí paranormální aktivity. V roce 2014 se okolo města začaly stavět vysoké zdi. 10 z 50 dělníků zmizelo. Dodnes se neví proč. ,,Toto město je prokleté." prohlásil Ben Vicker který byl starostou ve Gavlrodu. Celkem umřelo 120 lidí o kterých se nic neví. Dodnes se tato situace ve Gavlrodu řeší, ale asi nevyřeší.

PŘÍBĚH VYMYSLEL SPOLUŽÁK, JÁ JEN ZVEŘEJŇUJI. :)

Město duchůKde žijí příběhy. Začni objevovat