~2~

62 7 1
                                    

Tesadüfler... Bezileri ömür boyu heyatlarini deyisecek tesadüfleri gozleyir. Bezileri ise tesadüflere inanmir. Aysel de tesadüflere inanmirdi. Amma tesadüf deye bir şey vardır. Ve heyatimizi tamamile deyisir. Ayselin de heyati bu tesadüfden sonra tamamile deyismisdi.
Qizlar sinifde oturub sohbet edirdiler. Efsane Aysele teref dönerek :Aysel axsam ne edeceyik? Aysel gülerek bara gedeceyik sen sadece Senanin hansi bara gedeceyini oyren. Hansi bar olduğunu bilirem deye Efsane cavab verdi. Lap yaxsi. Axsam görüşerik. Men gedim. Çantamı götürdüm. Pillekenleri enerken bara getmeye mene icaze verib- vermeyeceklerini düşunurdüm . Birden biri ile toqqusdum. Başımı qaldirib baxanda yarasiqli bir oğlanla rastlasdim. Of gözleri cox gozel. Amma üzerime dağıtdigi qehveye göre sakit dayana bilmedim. Qabagina bax deye qisqirdim. O da üzündeki pis gülüşü ile esas sen qabagina bax aglin beş qaris havadadi. Kim menim ? Esas sen telefondan başını qaldirib qabagina baxmirsan. O hec mene aldırmadan yoluna davam etdi. Offf ukala. Danisa-danisa eve gelib çatdım. Ramin televizora baxırdı . Men de qalxib paltarimi deyisdim. Off en sevdiyim koyneyim mehv oldu. O öküzü oldurecem. Aşagi endim. Qardasimin yanına eylesdim. Ramin biz axsam qizlarla gezintiye gedeceyik. Qardasim mene ters-ters baxaraq hara gedeceksiniz deye sorusdu. Men de hec ne olmamis kimi sakit bir terzde bara deye cavab verdim. Ramin qisqirdi.Ne?
" Ramin ne olar bax Senan da orda olacaq hem tez qayidariq." Qardasim bir az fikirlesdikden sonra " yaxsi amma cixanda mene zeng et gelib seni aparim. " "Yaxsi" deyerek onu yanagindan öptüm. Tez qalxib hazirlasmaga başladım. Paltarimi geyinib sade makyaj etdim. ( paltarlar medyada). Saçımı duzlesdirdim.
Qizlar geldi. Ramin bizi aparmaq istedi ama razilasmadim. Raminin Ferideye olan baxislari gozumden qacmadi. Amma bu barede gelende danisacam. Taksiye minib barin yolunu tutduq. Gelib catan kimi içeri daxil olduq. Senan dostlari ile oturmusdu. 3 oğlan 1 qiz idiler. Biz onlara yaxinlasdiq . Men gülerek Senana "A siz de burdaydiniz?" dedim. Amma başımı dostlarına teref cevirdikde gördüyüm kişi ile hec mutlu olmadım. Sabahki öküz de buradaydı. Neyse hec kefimi pozmayacam. Gedib yanlarına oturduq. Senan bizi tanış etdi. Qizin adı Sema idi. Yanındaki oğlan sevgilisinin adi Orxan idi. Bizim öküzün adı ise Emin imis. Mene baxib gülürdü .Ah elimde qalacaq xeberi yox. Qizlarla sohbet etmeye basladiq. Sema cox yaxsi qiz idi. Her kes içkilerini sifaris etdi. Biz sohbet elemeye davam edirdik. Birden başıma bir agri girdi. Ramine mesaj yazdım. Gelirem deye cavab yazdi. Qizlara Raminin geldiyini dedim onlar Senanla geleceklerini dediler. Men de Ramin gelene kimi çölde hava almagi qerara aldım. Içerdekilerle sağollasib çöle cixdim. Etrafıma baxarken gördüyüm adamla şok yaşadım.

ilk Ve Son SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin