Fans του Dylan Συγγνώμη για το gif σας καταλαβαίνω😭
Previously..
Το κουδούνι χτυπάει ξαφνικά και η Ally τρέχει να ανοίξει. Η Liz πάει μαζί της και βλέπει δύο γνωστά μάτια να την κοιτάνε.
Ο Derek.
***
Liz"Γειά.." σηκώνει το χέρι του και ξινει το σβέρκο του χαμογελόντας ελαφρά. Κοιτάει την μικρή και ύστερα εμένα. "Liz?" Η φωνή του Harry με κάνει να αναπηδησω. Τα μάτια του εστιάζουν στον Derek και ύστερα κοιτάει εμένα. "Τι θες εδώ;" τα χέρια του σχηματίζουν μπουνιά. "Harry..θα μιλήσουμε λίγο και θα φύγει!" Του λέω ήρεμα και ακουμπάω τον ώμο του απαλά. Φαίνεται να ηρεμεί. Πάει να πει κάτι άλλα τον σταματάω. "Θες να πας βόλτα με την μικρή; σου υπόσχομαι ότι θα τον διώξω γρήγορα. Και εγώ κρατάω τις υποσχέσεις μου." (A/N αυτό ήταν χοντρό)
Το σκέφτεται λίγο και ύστερα γνέφει ενώ πιάνει την μικρή αγκαλιά και φεύγει από το σπίτι. "Πέρασε. ." Λέω στον Derek. Και εκείνος γνέφει και μπαίνει μέσα. "Θες κάτι να πιεις;" Τον ρωτάω αφού έχει κάτσει στον καναπέ. "Όχι..Θέλω να μιλήσουμε!" Μου λέει και εγώ γνέφω. "Πες μου.." Λέω έντονα. "Liz..Συγγνώμη για όλα! Ήμουν ερωτευμένος μαζί σου και μου την έσπαγε που δεν ήθελες να είσαι μαζί μου και ήθελες αυτόν! Ακόμα μου την σπάει γιατί ακόμα σε αγαπώ!" Μου λέει ενώ πιάνει το χέρι μου χαϊδευοντας το με τον αντίχειρα του. Ένα δάκρυ κυλά στο μάγουλο του και μπορώ πολύ εύκολα να πω πως Λυπάμαι. "Derek.." αναστεναζω και ύστερα τον αγκαλιάζω. "Συγγνώμη" μουγκριζει ενώ με σφίγγει στην αγκαλιά του. "Ακόμα σε αγαπώ να ξέρεις" με φιλάει στο μάγουλο. "Εντάξει..." του λέω ήρεμα. "Liz.." πιάνει με το χέρι του απαλά το πιγούνι μου κάνοντας με να τον κοιτάξω στα μάτια. "Σε αγαπάω" τουλάχιστον ξέρω ότι το εννοεί. Ποτέ δεν με κοροϊδεψε για τίποτα. Εκτός από το γαμημενο στοίχημα, ήταν πάντα αυτός που είχε συναισθήματα για μένα. "Και εγώ Derek αλλά όχι έτσι!" Του λέω και μου χαμογελάει. "Το ξερω..και χαίρομαι που με αγαπάς έστω και έτσι! Θα είμαι δίπλα σου, οπότε και να με χρειαστείς. Ως φίλος...και αν αποφασίσεις πότε να είσαι μαζί μου θα περιμένω!" Μου χαμογελάει και τον αγκαλιάζω. Εκείνη την ώρα η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ο Harry με την μικρή. Κοιτάει μια εμένα και μια τον Derek. "Τι συμβαίνει εδώ;" τα χέρια του γίνονται μπουνιές και προχωράει προς το μέρος μου ενώ μικρή τον ακολουθεί.
"Τίποτα δεν συμβαίνει Harry..μήπως τώρα που τον αγκάλιασα θες να σπάσεις το σπίτι μου πάλι;" του λέω και στραβοκαταπινει.
Harry
"Δεν.." πάω να μιλήσω αλλά σηκώνεται από την θέση της και κάνει νόημα στην Ally να της δώσει το χέρι της. "Πάμε στο δωμάτιο αγάπη μου" της λέει και η μικρή την ακολουθεί ενώ η Liz μου ρίχνει μια γρήγορη ματιά πριν χαθεί από το οπτικό μου πεδίο.
"Είσαι μαλακας έτσι όπως κάνεις θα την χάσεις...και είναι τρέλα ερωτευμένη μαζί σου.." Ο Derek μου λέει. "Ναι..Αυτό σου είπε; και εσύ δεν έκανες τίποτα;Γιατί την τελευταία φορά που θυμάμαι ήθελες να την πάρεις μακρυά μου." Του λέω και γελάει. "Εσύ την έδιωξες Harry δεν έκανα τίποτα για την πάρω μακριά σου..άσχετα από τα αισθήματα μου για εκείνη..έχεις κάνει τόσες μαλακιες και κάθε φορά που σε συγχωρούσε την πλήγωνες." Μου λέει και κοιτάω το πάτωμα μην ξέροντας τι να πω.
"Και το θέμα είναι ότι αυτό σε καθησυχάζει..Το γεγονός ότι σε συγχωρεί σε κάνει να επαναπαύεσαι και να την πληγώνεις κι άλλο..Μέχρι που θα την δεις να καταρρέει..!" Λέει. "Της είπες ότι σε λίγο θα αρραβονιαστεις;" με ρωτάει και κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου. "Δεν νομίζεις ότι πρέπει να ξέρει;" με ρωτάει. "Φύγε Derek.." του λέω έντονα και εκείνος γνέφει και σηκώνεται από τον καναπέ προχωροντας προς την πόρτα.
"Θα αρραβονιαστεις;"
Γαμώτο σου Derek..
Hey guys Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά έχουμε και το κωλοσχολειο. Τεσπα ελπίζω να σας αρέσει το παρτ και να μην με βρίζετε από μέσα σας για τις εξελίξεις (devil laugh)😈 Αυτά λοιπόν μην ξεχνάτε να ψηφίζετε και να σχολιάζεται. Επίσης ρίξτε μια ματιά στην καινούργια μου ιστορία 'winter things'. See yaa❤
-N xx
ESTÁS LEYENDO
Promises »hs (sequel to Bad)
Fanfic"Υποσχέθηκες πως δεν θα με αφηνες ξανά!" Λέει η νεαρή κοπέλα γεμάτη δάκρυα στα μάτια. Τα μάτια του μάυρα από τον θυμό. "Συγγνώμη Liz αλλά δεν πρέπει να με εμπιστεύεσαι!" Λέει και γυρίζει την πλάτη του προς εκείνη, φεύγοντας προς άγνωστο προορισμό. N...