#7

44 5 0
                                    

U góry zdjęcie Sary! pozdrawiam! Miłego czytania! :)

Następnego dnia...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Śpisz księżniczko?- zapytał się a ja w myślach się uśmiechnęłam.
Uwielbiałam kiedy tak do mnie mnie mówił. Było to takie urocze i pełne uczuć.
~Nie wiem, jak chcesz to mnie podnieś- zachichrotałam. Lecz to był błąd. Jeremi wstał z łóżka i wziął mnie na ręce,,na pannę młodą'' Zaczęłam się wyrywać i wiercić ale to na nic.
~ Postaw mnie!!! Jeremi!!! Proszee!!!
~ Sama o to prosiłaś żebym cię podniósł więc wykonałem zadanie. Co za to dostane?- powiedział a ja zaczęłam się śmać.
~Pocałuj mnie w dupe! Hahaha!- wręcz krzyknęłam a on na to:
~ Jeśli tego chcesz...-uśmiechnął się łobuzersko i rzucił mnie na łóżko.
~ Niee! Zrobie wszystko co ochcesz ale mnie zostaw! OKEY!?
~ ZASTANOWIĘ SIĘ!?
Okey to była jedna z najdziwniejszych, ale także najsłodszych kłótni jakie przeżyłam...

Po kilku minutac,,zabawy'' poszłam pod prysznic...

Włosy owinełam w ręcznik, tak samo jak i ciało. Ubrałam moje kapcie w kształcie świnek i skapnęłam się, że nie wzięłam ani bielizny ani ubrań. NO POPROSTU SUPER! Akurat gdy Jeremi siedział w moim pokoju. Otworzyłam lekko drzwi i krzyknęłam do Remka:
~ Emm... Mogłbyś podać mi bieliznę i jakieś ubrania? - zapytałam a on wręcz podbiegł do szafy i zaczął w niej szperać. Oczywiście ja napewno wyglądałam jak burak, no bo facet musi ci szukać bielizny.ŚMIESZNE.
~ Mogą byś majteczki w jednorożce!?
~ Tak bo ty i tak się nie znasz na majtkach!
~ Jak to: stringi, bokserki, majtki w jednorożce.- zachichrotał
~ Wal się i mi je podaj!- powiedział po czym do mnie podszedł.
Stanął przedemną. Ja musiałam patrzeć w górę bo był ode mnie wyższy o głowę.
~ Proszę księżniczko- powiedział a ja zrobiłam się czerwona na twarzy.
~Dzięki a teraz spadaj!
-Co będe z tego miał?
~Pójde na spacer z moim piekiem!
~ Ty masz psa!?
~ Debilu! Chodzi o Ciebie!
~ Ej! Ty wredna zołzo!
Szybko zamknęłam drzwi od łazienki i się ubrałam. Czarne poodbzierane rurki i jeansowa bokserka...

Hejka!
W następnym rozdziale zdj Alex'a!
Pozdro!
Dzięki za czytanie tych bzdet!
Mam nadzieję, że książka się podoba :) :*

Bez Niej Nie Było By NasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz